Scopre tutti i tipi di assorbenti
Cuntenutu
- 1. Assorbitore esternu
- 2. Assorbente
- 3.Collettore menstruale
- 4. Spugna assorbente
- 5. Mutandine assurbente
- 6. Prutettore cutidianu
Attualmente, ci sò parechji tippi di tamponi in u mercatu chì rispondenu à i bisogni di tutte e donne è à e fasi di u ciclu menstruale. L'assorbenti ponu esse esterni, interni o ancu integrati in mutandine.
Scuprite chì unu hè bè per voi è cumu aduprà:
1. Assorbitore esternu
U tampone hè generalmente l'opzione più aduprata da e donne è hè un pruduttu chì si pò truvà in diverse dimensioni è forme è sfarenti spessori è cumpunenti.
Cusì, per sceglie l'assorbente, ci vole à sapè se u flussu hè leggeru, moderatu o intensu è tene contu di u tippu di mutandine chì a persona porta. Per e donne chì anu un flussu ligeru à moderatu, ponu esse usati pads più sottili è più adattabili, chì sò adattati à mutandine più basse.
Per e donne chì anu un flussu intensu, o spessu soffrenu di perdite, hè megliu optà per pads più spessi o più assorbenti è preferibilmente cù alette. Oltre à questi assorbenti, ci sò ancu quelli di notte, chì sò più spessi è anu una capacità d'assorbimentu più grande per un tempu più longu è ponu dunque esse aduprati tutta a notte.
In quantu à a cupertura di l'assorbenti, ponu avè una cupertura secca, per via di un materiale chì impedisce à a persona di sente umidità nantu à a pelle, ma chì pò causà più allergie è irritazioni, o una cupertura dolce, chì hè più dolce è di cuttone, ma chì ùn impediscenu micca a sensazione di umidità nantu à a pelle, ma sò più adatte per e donne chì sviluppanu allergii o irritazioni. Eccu cumu per trattà l'allergia à u pad.
Cumu aduprà
Per utilizà u pad, deve esse incollatu in u centru di e mutandine, è s'ellu hà alette, devenu spiegà e mutandine nantu à i lati. Si consiglia di cambià l'assorbente ogni 4 ore è in casu di flussu più intensu, ogni 2 o 3 ore, per evità perdite, cattivi odori o infezioni. In casu di cuscinetti di notte, ponu esse aduprati per tutta a notte, finu à un massimu di 10 ore.
2. Assorbente
I tamponi sò ancu ampiamente aduprati da e donne è sò una bella opzione per quelli chì volenu cuntinuà à andà in piaghja, à a piscina o à esercitassi durante a so menstruazione.
Per sceglie u tampone u più adattu, a persona deve tene contu di l'intensità di u flussu menstruale, postu chì ci sò parechje dimensioni dispunibuli. Ci hè ancu donne chì anu difficultà à mette lu, è per questi casi ci sò tamponi cù un applicatore, chì sò più faciuli da inserisce in u vaginu.
Cumu aduprà
Per piazzà u tampone currettamente è in modu sicuru, duvete lavà bè e mani, sbulicà u curdone assorbente è allungallu, inserisce u dettu indice in a basa di l'assorbente, separà e labbre da a vagina cù a manu libera è spinghje delicatamente u tampone in u vaginu, versu u spinu, perchè a vagina hè inclinata indietro, rendendu cusì più faciule l'inserimentu di u tampone.
Per facilità u piazzamentu, a donna a pò appiicà arrittu, cù una perna appughjata nantu à un locu più altu, o pusata nantu à a toilette, cù e so ghjinochje aparthe. U tampone deve esse rimpiazzatu ogni 4 ore. Vede più nantu à cumu utilizà u tampone in modu sicuru.
3.Collettore menstruale
I cullettori menstruali sò una alternativa à i tamponi, cù u vantaghju di micca inquinà l'ambiente è d'avè una durata di circa 10 anni. Generalmente, sti prudutti sò fatti da silicone medicinali o da un tipu di gomma adupratu in a produzzione di materiale chirurgicu, chì li rendenu assai malleabili è ipoallergenici.
Ci sò parechje dimensioni dispunibuli chì devenu esse scelte secondu i bisogni di ogni donna, è devenu esse acquistati tenendu contu di certi fattori, cum'è l'altezza di u cervice, chì s'ellu hè bassu, se duvete sceglie una tazza menstruale più corta è se hè altu, unu deve esse adupratu più longu; intensità di u flussu menstruale, chì più grande, più grande deve esse u cullettore è altri fattori, cum'è a forza di i musculi pelvici, dunque hè impurtante cunsultà u ginecologu prima di uttene u pruduttu.
Cumu aduprà
Per piazzà a tazza menstruale, a persona deve pusà nantu à u bagnu cù i ghjinochji aparti, pieghje a tazza cum'ella si vede nantu à l'imballu è in l'imaghjina quì sopra, inserisce a tazza piegata in a vagina è infine girà a tazza per assicurassi se hè assittatu perfettamente, senza pieghje.
A pusizione curretta di e cuppe menstruali hè più vicina à l'entrata di u canale vaginale è micca in fondu, cum'è cù l'altri tamponi. Vede ancu cumu si caccià a cuppa menstruale è cumu si pulisce currettamente.
4. Spugna assorbente
Ancu s'ellu ùn hè ancu un pruduttu largamente adupratu, e spugne assorbenti sò ancu una opzione assai comoda è pratica è sò libere di chimichi, evitendu cusì l'irritazione è e manifestazioni allergiche.
Ci hè parechje dimensioni chì devenu esse scelte sicondu l'intensità di u flussu menstruale di a donna è anu u vantaghju di permette à e donne di mantene e relazioni sessuale cun elle.
Cumu aduprà
Queste spugne devenu esse inserite in u vaginu u più prufondu pussibule, in una pusizione chì faciliteghja u so piazzamentu, cume stà à pusà nantu à a toilette cù i ghjinochji aparti o stà cù a gamba appughjata nantu à una superficia appena più alta chè u pianu.
Cum'ellu ùn hà micca un filu cum'è assorbenti urdinarii, pò esse un pocu più difficiule da rimuovere è dunque hè necessariu avè qualchì agilità per rimuoverla è per quessa, devi tirà a spugna attraversu un picculu foru chì hà in u centru.
5. Mutandine assurbente
E mutandine assorbenti anu l'aspettu di mutandine nurmali, ma cù a capacità di assorbe a menstruazione è di asciugà rapidamente, evitendu reazzioni allergiche, soprattuttu perchè ùn anu micca ingredienti irritanti.
Queste mutandine sò adattate per e donne cù flussu menstruale lieve à moderatu, è per quelle donne cun flussu intensu, ponu ancu aduprà queste mutandine cum'è cumplementu per un altru tipu d'assorbente. Inoltre, queste mutandine assorbenti sò riutilizabili è per quessa, basta à lavalli cun acqua è sapone.
Cumu aduprà
Per gode di u so effettu, basta à mette e mutandine è cambialle ogni ghjornu. In i ghjorni più intensi, hè cunsigliatu di cambià e mutandine prima, ogni 5 à 8 ore.
Cumu sò riutilizabili, devenu esse lavati ogni ghjornu cù acqua è sapone dolce.
6. Prutettore cutidianu
U prutettore cutidianu hè un tippu assorbente assai più finu, chì ùn deve micca esse adupratu durante u periodu mestruale, perchè hà una capacità d'assorbimentu ridutta. Questi prudutti sò per aduprà à a fine o à l'iniziu di a menstruazione, quandu a donna hà dighjà solu piccule perdite di sangue è picculi residui.
Ancu se parechje donne usanu sti prutettori ogni ghjornu per assorbe e secrezioni vaginali è ùn sporcanu micca e so mutandine, sta abitudine ùn hè micca raccomandata, perchè a zona intima diventa più umida è impedisce a circolazione di l'aria, rendendula più suscettibile à l'irritazione è u sviluppu di l'infezioni.
Cumu aduprà
Basta à mette u prutettore in u centru di e mutandine, chì di solitu hà un adesivu sottu à stà per stà in tuttu u ghjornu è, se hè pussibule, cambià ogni 4 ore.