Cunsiglii per u vostru peghju ghjornu
Cuntenutu
Scrivite in un ghjurnale. Mantene un ghjurnale in a vostra valigetta o borsa, è quandu site arrabbiatu o arrabbiatu, pigliate uni pochi di minuti per sputà. Questu hè un modu sicuru per scaccià e vostre emozioni senza alienà i vostri cumpagni di travagliu.
Sposta intornu. Una camminata di 15 à 30 minuti vi calmerà, ma se site ligatu per u tempu, ancu una camminata di dui minuti hà dimustratu per riduce u stress.
Crea un santuariu di u travagliu. Fate un angulu di a vostra scrivania un spaziu sacru cù una stampa di un tramontu, fiori, a vostra famiglia, amica, un capu spirituale o qualsiasi cosa chì calma a vostra ànima è vi porta a pace. Quandu vi sentite ansiosu, andate à u vostru santuariu. "Arrestate per solu 10 seconde, fighjate à a foto, poi respira in u sensu o a vibrazione di l'imaghjini", suggerisce Fred L. Miller, autore di u prossimu libru. Cumu calmà (Warner Books, 2003).
Respirate. Perseguite u panicu cù mini relaxazioni: Pigliate un respiru profondu à u conte di quattru, mantene per un conte di quattru, è lentamente liberate à u conte di quattru. Repetite parechje volte.
Avè un mantra. Crea un mantra calmante per recite durante una situazione difficiule. Pigliate uni pochi di respirazioni profonde è mentre li liberate, dite à voi stessu: "Lasciate questu," o "Ùn soffiate micca".
Se tuttu u restu fiasca, vai in casa "malatu". Chiede à qualcunu di copre per voi, è vai in casa. Snap in un CD calmante, salta sottu à e copertine è pigliate una pausa assai necessaria da u vostru travagliu - è u restu di u mondu.