Cosa hè u Tassu di Sopravvivenza di u Cancer Esophagus?

Cuntenutu
- Panoramica
- Statistiche di percentuale di sopravvivenza
- Tassu di sopravivenza à cinque anni
- Tassu di sopravivenza parente
- Percentuale di sopravvivenza di u cancheru di l'esofago à cinque anni
- Cinque anni di sopravvivenza di u cancheru di esofago per tappa
- Localizatu
- Regiunale
- Luntanu
- Purtà si
Panoramica
U vostru esofago hè un tubu chì cunnette a gola à u stomacu, aiutendu à spustà l'alimentu chì inghjuttite à u stomacu per a digestione.
U cancheru esofagale di solitu cumencia in u revestimentu è pò accade in ogni locu longu di l'esofago.
Sicondu a Società Americana di Oncologia Clinica (ASCO), u cancheru esofagicu conta per 1 per centu di i cancri diagnosticati in i Stati Uniti. Ciò si traduce in 17.290 adulti stimati: 13.480 omi è 3.810 donne.
ASCO stima ancu chì 15.850 persone - 12.850 omi è 3.000 donne - sò passati da sta malatia in u 2018. Questu riprisenta 2,6 per centu di tutte e morte di u cancheru americanu.
Statistiche di percentuale di sopravvivenza
Tassu di sopravivenza à cinque anni
Quandu ci hè datu un diagnosticu di cancheru, una di e prime statistiche chì a ghjente hè ansiosa di vede hè u tassu di sopravvivenza di cinque anni. Stu numeru hè a parte di a pupulazione cù u listessu tippu è stadiu di cancheru chì vive sempre cinque anni dopu à u diagnosticu.
Per esempiu, una percentuale di sopravvivenza di cinque anni di 75 per centu significa chì circa 75 persone su 100 cun quellu cancru sò sempre vivi cinque anni dopu u diagnosticu.
Tassu di sopravivenza parente
Invece di i tassi di sopravvivenza di cinque anni, alcune persone sò più comode cun stime di i tassi di sopravvivenza relativi. Questu hè un paragone di e persone cun un tipu di cancheru è di a populazione generale.
Per esempiu, una percentuale di sopravvivenza relativa di 75 per centu significa chì e persone cun un tipu di cancheru sò 75 per centu quant'è probabili cum'è e persone chì ùn anu micca quellu cancheru di campà per almenu 5 anni dopu a diagnosi.
Percentuale di sopravvivenza di u cancheru di l'esofago à cinque anni
Sicondu a basa di dati di Surveillance, Epidemiology, and End Results (SEER) di l'Istitutu Naziunale di u Cancer, u percentuale di sopravvivenza di cinque anni per e persone cun cancru esofagicu hè di 19,3%.
Cinque anni di sopravvivenza di u cancheru di esofago per tappa
A basa di dati SEER divide i tumori in trè tappe riassuntive:
Localizatu
- u cancheru cresce solu in l'esòfuru
- include AJCC stadiu 1 è alcuni tumori di stadiu 2
- i cancri di u stadiu 0 ùn sò micca inclusi in queste statistiche
- 45,2 per centu percentuale di sopravvivenza parente di cinque anni
Regiunale
- u cancheru si hè spartu in i linfonodi o tissuti vicini
- include tumori T4 è tumori cun diffusione di i linfonodi N1, N2 o N3
- 23,6 per centu percentuale di sopravvivenza relativa à cinque anni
Luntanu
- u cancheru si hè spartu in organi o nodi linfatichi luntanu da u so puntu d'origine
- include tutti i cancri di u stadiu 4
- 4.8 per centu percentuale di sopravvivenza relativa à cinque anni
Questi tassi di sopravvivenza includenu à tempu carcinomi squamosi è adenocarcinomi. E persone cun adenocarcinomi sò generalmente pensati per avè un pronosticu generale ligeramente megliu.
Purtà si
Ancu se e statistiche ponu esse interessanti, ùn puderanu micca cuntà tutta a storia. Tenite à mente chì e statistiche di i tassi di sopravvivenza per e persone cun cancheru esofagicu sò stimate da dati generali. Ùn hè micca detallatu da fattori cum'è a salute generale.
Inoltre, e statistiche di sopravvivenza sò misurate ogni 5 anni, ciò chì significa chì l'avanzamenti in u diagnosticu è u trattamentu più recente di 5 anni ùn saranu micca riflessi.
Forse a cosa più impurtante da ricurdà hè chì ùn site micca una statistica. U vostru duttore vi tratterà cum'è individuale è furnisce estimi di sopravvivenza basati nantu à a vostra situazione specifica è u diagnosticu.