Cumu sprime u latte maternu manualmente è cù a pompa mammaria
Cuntenutu
- Cumu sprime u latte maternu cù a pompa mammaria
- 1. Pompa manuale
- 2. Pompa elettrica
- Cumu aduprà l'inalatore passu à passu
- Cumu lavà a pompa
- Cumu sprime u latte maternu cù e vostre mani
- Quandu hè cunsigliatu per sprimà u latte maternu
- Cumu conservà u latte maternu
- Cunsiglii per sprime u latte
U latte maternu hè u megliu alimentu chì pò esse datu à u zitellu. Tuttavia, ci sò situazioni in cui ùn hè micca pussibule di dà u senu o quandu hè preferibile dà u latte in buttiglia è per questu hè necessariu sprimà u latte maternu. Cunnosce a cumpusizione di u latte maternu.
Ci hè parechje manere di sprimà lu, chì si pò fà cù e to mani o cù una pompa di pettu manuale o elettrica unica o doppia, secondu a frequenza cù a quale vulete sprime u latte è a preferenza di ogni donna. Per qualsiasi metudu, duvete sempre mantene una bona igiene è seguità cunsiglii chì assicuranu a qualità di u latte per u zitellu è u megliu cunfortu per a mamma.
Cumu sprime u latte maternu cù a pompa mammaria
A scelta di a pompa di pettu hè in leia cù a frequenza cù a quale a mamma pensa à nutrisce u so zitellu cù u latte maternu à traversu a buttiglia. Dunque, se a mamma vole dà u so latte cù a buttiglia una o duie volte à settimana, basta aduprà una pompa manuale di pettu, tuttavia, se vole dà più volte, a megliu opzione hè di aduprà una pompa elettrica cù un pettu doppiu pompa, in questu latte hè spressu più efficacemente.
Pompa manuale
1. Pompa manuale
Ci sò parechje bombe manuali nantu à u mercatu, chì u metudu di usu pò varià leggermente. Tuttavia, ciò chì duvete fà in a maiò parte di elli hè di piazzà l'imbutu sopra u pettu in modu chì u nipple sia centratu currettamente in u tunnel, tene l'imbutu contr'à u pettu cù l'aiutu di u vostru pollice è l'indice è sustene u pettu cù palma di a to manu è dopu solu principià u prucessu di estrazione secondu l'istruzzioni di a pompa.
2. Pompa elettrica
E pompe elettriche di senu sò più faciule da aduprà, perchè facenu u travagliu per a donna è ponu esse semplici, se esprimenu u latte da un senu à a volta o doppia, se l'estrazione si face in i dui seni in listessu tempu. Ci hè parechje pompe elettriche sfarenti in vendita, chì ponu avè parechje modalità dispunibuli, cum'è u regulamentu di a velocità o a pressione, per esempiu.
A doppia pompa elettrica di senu hà più vantaghji cà a semplice pompa di latte perchè hè pussibule ottene più latte in menu tempu, u latte ottenutu hà un cuntenutu energeticu più altu, ciò chì hè soprattuttu benefiziu per i zitelli prematuri è in più, face ancu un megliu svuotamentu di u senu, chì prumove u mantenimentu di l'allattamentu.
Cumu aduprà l'inalatore passu à passu
Per aduprà a pompa currettamente, duvete:
- Lavate bè e mani prima di cumincià à sprime u latte;
- Sceglite un imbutu cù a dimensione ghjusta per u pettu, chì duveria adattassi bè à u nipple, lascendu abbastanza spaziu da ch'ellu ùn si sfreghi micca contr'à u muru di l'imbutu è si possa spustà liberamente avanti è indietro;
- Estrae u vacuum massimu cunfortu, chì hè u vacuum più forte chì a mamma pò tollerà cun un sensu di cunfortu;
- Massate u pettu prima o durante l'estrazione, fendu muvimenti circulari intornu à l'areola, per stimulà a discesa di u flussu di latte;
- Se sceglite di allattà un senu à a volta, alternate trà i dui seni parechje volte;
L'allattamentu ùn deve mai esse dulurosu è se a donna soffre, deve fermà subitu u prucessu.
Cumu lavà a pompa
E pompe à latte devenu sempre lavate prima è dopu l'usu, secondu l'istruzzioni di u fabricatore.
Generalmente, un lavu più profondu deve esse effettuatu à u ghjornu.Per fà questu, u kit di estrazione deve esse smuntatu in pezzi individuali è bollisce i cumpunenti non elettrichi per circa 5 minuti in acqua è i cumpunenti elettrichi devenu esse puliti cun un pannu asciuttu.
In ogni casu, prima di pulisce, l'istruzzioni di u fabricatore devenu sempre esse lette prima, per evità qualsiasi dannu à a pompa.
Cumu sprime u latte maternu cù e vostre mani
Ancu se pò esse più difficiule, u latte maternu pò ancu esse spressu cù e vostre mani. Per questu, e stesse misure devenu esse adottate cum'è per l'usu di una pompa di senu, cume lavà e mani è massà i seni, è dopu, u pollice deve esse messu circa 2 à 3 centimetri sopra u nipple è l'indice è u dittu mediu circa 2 à 3 cm leggermente sottu, allineati direttamente cù u pulgaru è applicendu una pressione leggera è ferma versu u pettorale, cumpressendu i seni cù un muvimentu di rotazione.
À u principiu pò esse difficiule, ma dopu a donna pò di solitu truvà un ritmu, chì aiuterà à sprime u latte più faciule. U latte deve esse raccoltu in un contenitore cù una apertura larga.
Quandu hè cunsigliatu per sprimà u latte maternu
U latte maternu hè u megliu cibu chì pò esse datu à u criaturu è u megliu modu per fà lu hè cù l'allattamentu. Tuttavia, ci sò situazioni in cui questu ùn hè micca pussibule, cume quandu u zitellu hè assai chjucu o prematuru è ùn pò ancu allattà u pettu, quandu a mamma deve esse assente, quandu hè malata o hà bisognu di piglià qualchì medicazione.
Inoltre, l'allattamentu pò ancu esse fattu per aiutà u zitellu à piglià quandu u senu hè assai pienu, per aumentà a pruduzzione di latte o per u babbu di participà ancu à l'allattamentu di u zitellu.
Hè impurtante di sapè chì più u senu si svuota, più u latte produce è chì una rutina di ritruvamentu deve esse stabilita per chì a produzzione sia fatta più efficacemente.
Cumu conservà u latte maternu
Per esse capace di cunservà u latte maternu presu cù una pompa di pettu, deve esse messu in un contenitore adattatu chì pò esse tenutu in frigorifero finu à 48 ore o in u congelatore finu à 3 mesi.
Dopu u sbrinamentu, u latte pò stà per circa 24 ore in frigorifero è circa 4 ore se scongelatu à temperatura ambiente. Amparate più nantu à cumu almacenà currettamente u latte maternu.
Cunsiglii per sprime u latte
Per uttene u latte maternu in u megliu modu, duvete rilassatevi è stà in una pusizione cunfurtevule, cù e spalle rilassate è a schiena è i bracci ben appughjati è seguitate i seguenti suggerimenti à u massimu:
- Stabilisce una rutina, chì aiuterà à stimulà a produzzione di latte per ore fette di a ghjurnata;
- Sceglite un locu cun privacy è preferibbilmente senza distrazioni, cù tuttu ciò chì avete bisognu à portata;
- In casu di necessità, mette cumpresse calde nantu à u pettu o massateghja u pettu, fendu muvimenti circulari intornu à l'areola prima di sprime u latte, per stimulà a discesa è u flussu di u latte;
- Tenite l'imbutu di u kit di estrazione trà u pulgaru è l'indice, aduprendu u palmu di a manu è l'altri dita per sustene u pettu;
- Riposa u più longu pussibule.
Inoltre, prima di allattà u senu hè necessariu aghjustà i capelli, caccià a blusa è u bra è lavassi bè e mani. Dopu avè spressu u latte, hè di primura mette a data è l'ora ch'ellu hè statu spressu in u cuntainer, da pudè sapè se u latte hè bonu da dà à u criaturu.