Scantu di a Sindrome di Scossa Tossica Ispiranu un Novu Prughjettu per a Trasparenza di u Tampone
Cuntenutu
Robin Danielson hè mortu guasi 20 anni fà da a Sindrome di Scossa Tossica (TSS), l'effettu secundariu raru ma spaventosu di l'usu di un tampone chì hà spaventatu e zitelle dapoi anni. In u so onore (è nome), una legislazione per regulà megliu l'industria di l'igiene femminile hè stata pruposta quellu stessu annu per prutege e donne da TSS è altri prublemi di salute. Hè statu rifiutatu in u 1998 è ottu volte di più da tandu, ma u prugettu di lege Robin Danielson hè avà in discussione di novu in u Cungressu. (Ancu sta settimana in u Cungressu, A FDA Puderia Cumincià à Monitorà u vostru Truccu.)
Per qualcosa chì usamu una basa mensile, i tamponi è i tamponi ùn sò micca qualcosa chì a maggior parte di noi mette assai in riflessione in un fattu chì hà permessu à i fabbricanti di avè una attitudine simile blasata, dice a Rappresentante Carolyn Maloney (D-NY), chì hà riintroduce u prugettu Robin Danielson per a decima volta.
"Avemu bisognu di più ricerca dedicata è sustanziale per affruntà i prublemi di salute senza risposta in quantu à a sicurità di i prudutti di l'igiene femminile", Maloney hà dettu. RH Reality Check, riferendusi micca solu à l'infezioni batteriche assassine cum'è a Sindrome di Scossa Tossica ma ancu à risichi minori cum'è e sostanze chimiche aduprate per sbiancà u cotone in tamponi o possibili cancerogeni in fragranze. "E donne americane passanu ben più di 2 miliardi di dollari à l'annu in prudutti d'igiene femminile, è a donna media aduprerà più di 16 800 tamponi è pasticci in u corsu di a so vita. Malgradu stu grande investimentu è un altu usu, ci sò state ricerche limitate nantu à a salute putenziale. risichi chì sti prudutti ponu purtà à e donne ". (È vede 13 Dumande chì site troppu imbarazzatu di dumandà à u vostru Ob-Gyn.)
Una parte di a mancanza di dati pò esse perchè i tamponi è altri prudutti d'igiene femminile sò cunsiderati dispositivi medichi persunali è perciò ùn sò micca sottumessi à test è supervisione FDA. Attualmente, i pruduttori ùn sò micca tenuti à elencà l'ingredienti, i prucessi, o i chimichi aduprati, nè anu da fà publichi i rapporti di prova interna. U Bill Danielson Bill richiederà à e cumpagnie di divulgà ingredienti è manderebbe test indipendenti di tutti i prudutti di igiene femminile cù tutti i rapporti dispunibili publicamente. Maloney spera chì l'appruvazioni di u prugettu furzà e cumpagnie à esse più trasparenti è dà risposte à e donne nantu à ciò chì esattamente mettimu i nostri spazii più sensibili.
A riprisentante di Maloney dice chì ùn pò micca cummentà perchè u prugettu ùn hè micca passatu durante i nove tentativi precedenti, ma Chris Bobel, u presidente di a Society for Menstrual Cycle Research, hà scrittu in u so libru di u 2010 Novu Sangue: Feminisimu di a Terza Onda è a Politica di a Menstruazione chì a mancanza di passà puderia esse "u risultatu di l'inattenzione attivista". Ella aghjusta chì a ghjente hè più preoccupata per e cumpagnie stesse chì passà legislazione per trattà cù l'industria in generale. Ci hè ancu preoccupazione chì l'imposizione di regulazioni supplementari aumenterà u prezzu di questi bisogni basi.
Ma u veru mutivu pò esse assai più simplice di questu: In un articulu di u 2014 in u Journal National, L'uffiziu di Maloney hà indicatu chì l'omi sò spessu scomodi à discutere di biologia femminile, è u Cungressu hè più di 80 per centu maschile. Anu scrittu allora chì "u più grande ostaculu hè statu a mancanza di vuluntà di i legislatori di trattà ciò chì puderia esse cunsideratu cum'è un sughjettu scomudu. Ùn hè micca esattamente qualcosa chì i congressisti vogliono andà à parlà".
Ma ciò chì diventa assai chjaru da e campagne virali di e social media nantu à i periodi, l'annunzii di tamponi, è ancu e conversazioni in l'alimentazione hè chì ùn vulemu micca solu parlà di questu, bisognu per parlà ne. Eccu perchè speremu chì a decima volta sia l'incantu! Vulete aiutà à assicurà chì? Firmate a petizione à Change.org.