Stu Trainer Badass Parla Dopu Instagram hà Eliminatu una Foto di a so Cellulite
Cuntenutu
U furmatore certificatu è u coach di fitness Mallory King documenta u so viaghju di perdita di pesu in Instagram dapoi 2011. U so feed hè pienu di foto prima è dopu cù vestiti minimi chì mostranu u so prugressu (hà persu 100 sterline!), Sperendu d'inspirà i so seguitori in u prucessu. Sfurtunatamente, uni pochi di ghjorni passanu, un utilizatore di Instagram hà decisu di lascià un cummentariu terribule nantu à unu di i so posti chì indicanu a so cellulite. È per via di a risposta (epica) di King à l'odiu, Instagram hà eliminatu u so postu.
Fortunatamente, un altru utilizatore hà sappiutu ripustà a foto cù a legenda originale di King, chì hè a seguente: "Per quellu tippu chì hà fattu un cummentariu negativu annantu à a mo cellulite ieri. Ci hè tante cose peghju in a vita chè a cellulite, cum'è u vostru sh * Tty attitude. Lasciate à e persone fà tuttu ciò chì volenu è guardanu quantunque li piacenu è publicate tuttu ciò chì li rende felici. Truvate un hobby è preoccupatevi di voi dannatu ". (Relativu: Sta donna era u corpu vergogna per avè mostratu a cellulite in a so foto di luna di miele)
U ditu mediu di King è a nudità parziale puderia avè violatu e Linee Guida di a Comunità di Instagram, ma pare pensà chì anu cancellatu a foto per altri motivi. (Instagram pruibisce "primu piani di natiche cumplettamente nude" chì parenu un pocu stendu quì.) Hè per quessa chì l'attivista di u corpu pusitivu hà tornatu à Instagram per postà una altra foto chì chjamava a piattaforma di e social media per a so doppia. -standard.
Mentre si riferisce à a so foto eliminata, King dice: "Questu mi sconvolge per duie ragioni 1) Perchè migliaia di messaggi ùn sò micca rimossi chì mostranu culi è tette in MODU più vulgari cà u mo? Ghjè perchè a mo cellulite hè offensiva? Ghjè perchè Ùn sò micca pruvatu à esse sexy? Hè perchè ùn aghju micca u tipu di corpu chì si sparte continuamente quì? 2) Perchè a ghjente hè cusì minacciata da una donna chì ùn teme micca di mostrà u so corpu è di parlà a so mente? scusate chì u so zitellu pudessi vede a foto. Ùn lasciate micca u vostru figliolu nantu à e rete suciale! Innò, ùn hè micca. "
Hà continuatu chjamendu i media per lavà u cervellu à e persone per esse offese da corpi chì sò "fora di a norma" è ùn hè micca u menu dissuadutu da Instagram chì elimina a so foto. "Pudete signalà e mo foto quant'è vulete, cuntinueraghju à sparte perchè u mondu hà bisognu di più donne senza vergogna di u so corpu è senza paura di sparte a so voce", hà scrittu. Get it, ragazza.