Trattamentu casanu per rinfurzà i capelli
Cuntenutu
Un bellu trattamentu casanu per rinfurzà i vostri capelli hè di beie suchju d'aranciu, limone, anguria è carota, ma pudete ancu aduprà a maschera capillare cun avenca.
Succu per rinfurzà i capelli
U suchju per rinfurzà i capelli cù aranciu, limone, anguria è carota cuntene vitamine è altre sostanze, cume u beta-carotene, chì prutegge i capelli da i radicali prudutti da u fumu, l'inquinamentu o a luce solare chì danneghjanu i capelli. Cusì, hè pussibule di evità prublemi di capelli, cum'è a perdita di capelli o a caspa.
Ingredienti
- 3 aranci
- ½ limonu
- 1 fetta di anguria
- 1 carota
Modu di preparazione
Battite l'ingredienti in un frullatore finu à ottene una mistura omogenea. Bei 2 bichjeri di suchju à ghjornu per almenu 1 settimana.
Maschera Avenca per rinfurzà i capelli
A maschera avenca per rinfurzà i capelli hà proprietà chì aiutanu à prevene a perdita di capelli, rendenu i capelli più forti è facilitanu a crescita di i capelli.
Ingredienti
- 50 g di foglie d'avucatu
Modu di preparazione
Schiaccia e foglie d'avenca è applica direttamente nantu à i capelli, coprendu cù un pannu è lascendu agisce per 30 minuti. Poi lavate i vostri capelli cù acqua calda è shampoo adattatu per u tippu di capelli. Ripetite stu trattamentu ogni 2 ghjorni per 2 settimane.
Inoltre, chiunque hà a punta spaccata in i so capelli li deve eliminà prestu perchè finiscenu per indebulisce i so capelli. Cusì, per finisce e punte sparte, pudete ancu aduprà Velaterapia, una tecnica chì usa u focu di una candela per brusgià e punte sparte di i capelli. Vede cumu sta tecnica hè fatta in Amparate cumu hè fattu u Trattamentu di Candela di Capelli.
Leghjite puru:
- Rimediu casanu per a perdita di capelli
- Alimenti per rinfurzà i capelli