7 ricette casalinghe per a pelle grassa
Cuntenutu
- 1. Scrub casanu cù farina di granu
- 2. Maschera facciale cù argilla
- 3. Tonicu di pulizia naturale
- 4. Maschera di papaia per idratà
- 5. Macchia d'avena fatta in casa
- 6. Maschera di yogurt è argilla
- 7. Maschera d'argilla è lavanda
- Cura di a Pelle Grassa Essenziale
Per mantene a bellezza di a pelle, evitendu chì a pelle diventi grassa è lucente, duvete aduprà i prudutti curretti à ghjornu. Alcuni prudutti naturali sò eccellenti per mantene a salute di a pelle è ponu esse truvati facilmente. Eccu 6 ricette casalinghe chì ponu lascià a vostra pelle pulita è sana, in a bona misura.
1. Scrub casanu cù farina di granu
Esfoliare cù a farina di granu hè un modu eccellente per eliminà e cellule morte di a pelle, facilitendu u so rinnovu. Per fà questu, basta:
- Lavate a vostra faccia cù acqua fredda è tiepida è sapone è cù a vostra faccia sempre piena di schiuma, immergite e dite in a farina di granu, strufinendula tutta a faccia, insistendu di più nantu à a vostra fronte, u nasu è u chin. Poi risciacquare cù acqua fredda è asciugà.
A farina di granu hà a cunsistenza ideale per l'esfoliazione fatta in casa, perchè ùn si sfalla è pò caccià e cellule morte è l'oliu in eccessu da a pelle.
2. Maschera facciale cù argilla
A maschera facciale in argilla deve esse applicata dopu à l'esfoliazione perchè assorbe tuttu u grassu da a pelle, avendu ancu un effettu calmante è rigenerante nantu à a pelle.
Ingredienti
- 1 cucchiaia d'argilla verde
- 1 tazza d'acqua
Modu di preparazione
Imbulighjate l'ingredienti finu à ottene un mischju omogeneu. Dopu appiccicate nantu à a pelle è lasciate agisce 10 minuti. Per rimuovere, risciacquà, asciugà è applicà una crema idratante per a pelle grassa.
Stu trattamentu casanu deve esse fattu solu una volta à a settimana, perchè s'ellu hè fattu più spessu, a pelle pò diventà ancu più grassa.
Testa: Per questu trattamentu si consiglia di cumprà l'argilla verde in un magazinu chì vende prudutti naturali o cusmetichi. L'argilla truvata in l'ambiente ùn hè micca raccomandata perchè hà microorganismi dannosi per u corpu.
3. Tonicu di pulizia naturale
Una soluzione eccellente fatta in casa per a pelle grassa hè a lozione di yogurt, u suchju di limonu è u rosmarinu, chì pò esse adupratu per pulisce a vostra pelle prima di andà à dorme.
Ingredienti:
- 2 cucchiai di yogurt bassu grassu,
- 1 cucharadita di suchju di limonu è
- 1 goccia d'oliu essenziale di rosmarinu.
Modu di preparazione:
Imbulighjate tutti l'ingredienti in un cuntainer finu à ottene una pasta homogeneia.Umidificà u visu cù un cotone prima di applicà a lozione hè di primura.
U passu prossimu hè di applicà a lozione à a vostra faccia cù a punta di e dite, massaghjendu per un minutu è rimuovendu a lozione cù acqua calda. A persona cù a pelle grassa deve ripete sta procedura ogni notte prima di andà à dorme.
L'ingredienti di sta lozione fatta in casa formanu una suluzione simplice per caccià l'oliu in eccessu da a pelle, lasciandulu cun un apparenza più bella è sana.
4. Maschera di papaia per idratà
Una bella maschera fatta in casa per a pelle grassa pò esse fatta cù un solu ingrediente, papaia matura o avucatu.
Ingredienti
- 1/2 papaia o avucatu (assai maturu)
Modu di preparazione
Aprite a papaia, cacciate e sementi è macinate a polpa cù una forchetta. Poi lavate a vostra faccia cù acqua è sapone adattati per a pelle grassa è poi applicate a polpa di papaia è lasciate agisce per circa 20 à 30 minuti. Dopu solu lavate a faccia cù acqua fredda o calda.
5. Macchia d'avena fatta in casa
Un'altra eccellente ricetta esfoliante fatta in casa per a pelle grassa pò esse fatta cù avena è arnica.
Ingredienti:
- 2 cucchiai di avena
- 6 gocce di propolis
- 6 gocce d'arnica
- 4 cucchiai d'acqua
Modu di preparazione:
Aghjunghjite tutti l'ingredienti in un contenitore è mischjanu bè finu à ottene una mistura omogenea. Applica a lozione fatta in casa nantu à a pelle, massaghjendu delicatamente cù movimenti circulari, lasciate asciugà a lozione per 20 minuti è caccialla sottu à l'acqua corrente.
6. Maschera di yogurt è argilla
A maschera facciale di i cetrioli per a pelle grassa hè una semplice ricetta fatta in casa indicata specialmente per a pelle grassa, chì u cucumaru pulisce è idrata a pelle, l'argilla assorbe l'oliu in eccessu è u ginepro è a lavanda agiscenu per normalizà a produzzione d'oliu da a pelle.
Ingredienti
- 2 cucchiaini di yogurt senza grassu
- 1 cucchiaia di polpa di cucumaru
- 2 gocce d'oliu di lavanda
- 1 goccia d'essenza di ginepro
- 2 cucchiaini d'argilla per usu cusmeticu
Modu di preparazione
Imbulighjate u yogurt, u cucumu, a lavanda è u ghjineperu è solu à a fine aghjunghjite a tarra. Dopu appiciallu nantu à a vostra faccia è lasciate accende per 15 minuti.
Questa maschera facciale di cetrioli per a pelle grassa deve esse fatta duie volte à u mese o ogni volta chì si sente una pelle assai grassa.
7. Maschera d'argilla è lavanda
Un'altra ottima maschera per a pelle grassa pò esse fatta cù argilla è lavanda.
Ingredienti:
- 10 mg d'argilla,
- 1 goccia d'oliu essenziale di lavanda è
- 1 goccia d'oliu essenziale di l'arburu da tè.
Modu di preparazione:
Pone l'argilla in un contenitore è aghjunghje l'olii essenziali, mischjà finu à ottene a consistenza desiderata. Tandu duverebbe appiccicà a maschera fatta in casa nantu à a vostra faccia è lasciarla agisce per circa 15 minuti.
L'argilla, cumbinata cù questi olii essenziali, assorbe tossine, impurità è riduce l'oliu di a pelle. Questu hè un ottimu modu per mantene a vostra pelle bella, ghjovana è sana senza spende troppu.
Cura di a Pelle Grassa Essenziale
A pelle grassa favurisce l'apparizione di punti neri è brufoli nantu à a pelle, per via di l'eccessu di sebum chì produce è hà un aspettu grassu, umidu è lucente è, dunque, hè necessariu piglià cura di a pelle, affinch'ella rimanga uniforme , liscia è bella.
A pelle pò diventà grassa à ogni età, tuttavia, hè più cumuna in l'adolescenza è, per tene a pelle grassa curata, devi:
- Lavate a vostra faccia un massimu di 2 volte ogni ghjornu cù acqua fredda;
- Optate per creme astringenti, chì aiutanu à cuntrullà l'oliu di a pelle;
- Evite aduprà creme idratanti in e zone induve a pelle hè grassa, ma s'ellu hè necessariu preferisce prudutti senza oliu, senza oliu;
- Purtate crema solare senza oliu, cù un fattore di prutezzione superiore à 15;
- Evite u truccu, tuttavia, se u aduprate duvete fà un truccu leggeru, perchè u trucco pesante ostruisce i pori, aumentendu l'oliuità di a pelle o mettendu una crema solare in polvere per mascherà l'imperfezzioni di a pelle è regulà a lucentezza.
In più di ste precauzioni, hè impurtante di beie circa 2 litri d'acqua à ghjornu, ancu à u fretu per chì a pelle ùn si secchi, evità l'alimenti grassi è manghjà più verdura.
Per pulisce a pelle grassa, applicate un gel igienizante o sapone liquidu, poi risciacquate cun acqua fredda o calda. Dopu, applica un tonicu astringente cù l'aiutu di u cotone o di una gasa è, infine, idrata a pelle cù un idratante senza oliu. Leghjite puru: Cumu trattà a pelle grassa.
Fighjate dinò a seguita video è vede cumu a rutina cutidiana è l'alimentariu di cura di a pelle ponu cuntribuisce à una pelle sana: