Cumu hè trattata a cisticercercosi
Cuntenutu
A maiò parte di i casi di cisticicercosi affettanu i musculi o a pelle è, in questi casi, hè cumunu chì ùn apparisce sintomi.Cusì, u trattamentu ùn hè generalmente micca necessariu perchè u corpu hè capace di eliminà e larve.
Tuttavia, quandu e larve affettanu l'ochji hè assai cumunu per i sintomi cum'è a visione doppia o sfocata chì apparisce, chì necessitanu trattamentu per evità complicazioni cum'è a cecità. Cusì, u duttore pò prescrive rimedii vermifugi, cume:
- Albendazole;
- Praziquantel.
Inoltre, pò ancu esse necessariu aduprà corticosteroidi, cum'è Betamethasone o Prednisolone, è ancu anti-infiammatori, cum'è Ibuprofen o Naproxen, secondu i sintomi presentati da ogni persona per alleviare u disagiu.
In i casi di cistercercosi in u core o in casi più severi, in i quali i sintomi ùn migliuranu micca cù u trattamentu, pò esse necessariu avè una chirurgia in l'uspidale, cù anestesia generale, per caccià e larve da i tessuti di u corpu.
Cume trattà a cistercercosi cerebrale
A cistercercosi cerebrale hè una di e forme più gravi di a malatia, chì a larva pò causà danni cerebrali, causendu sintomi intensi o cumplicazioni. Dunque, u trattamentu hè generalmente fattu in l'uspidale cù droghe direttamente in a vena.
Ancu se i rimedii vermifugali aduprati in questi casi sò i listessi, prima di inizià a so amministrazione, u duttore di solitu cerca di cuntrullà i sintomi causati da e larve in u cervellu, cume e crisi, attraversu l'usu di anticonvulsivanti, cum'è Fenitoina o Carbamazepina, è corticosteroidi, per diminuisce u gonfiore cerebrale.
Prevenzione di cisticercosi
Per prevene a cistercercosi, si consiglia:
- Bei acqua potabile, minerale o filtrata;
- Lavate sempre e mani, soprattuttu prima di pranzi è dopu aduprà u bagnu;
- Preparate bè l'alimentu, lavendulu cù acqua pulita o filtrata;
- Ùn fecundate u tarrenu cù feci umane o acqua di fogna;
- Ùn cunsumate micca alimenti chì si sospetta chì sò stati preparati in cundizioni igieniche povere.
In più di ste precauzioni, hè impurtante ùn irrigà u giardinu cù acqua di fiume è dà acqua pulita à l'animali.
In a maiò parte di i casi, a cisticicercosi apparisce cum'è una complicazione di un tipu specificu di tenia, uTaenia solium, dunque, u trattamentu di a teniasi deve esse fattu u più prestu pussibule. Vede cumu identificà è trattà a teniasi.