7 cunsiglii per piglià a buttiglia di u to figliolu
Cuntenutu
- 1. Fà di a cuppa un successu
- 2. Crea un bonu ambiente
- 3. Eliminate u vetru gradualmente
- 4. Sceglite u vostru bichjeru preferitu
- 5. Dà a buttiglia à quelli chì ne anu bisognu
- 6. Stà fermu è ùn vultà micca daretu
- 7. Prugramma tù stessu
I genitori devenu cumincià à caccià a buttiglia cum'è modu d'alimentazione di u zitellu trà u primu è u terzu annu di vita, soprattuttu quandu ella ferma l'allattamentu, per evità di più dipendenza da u zitellu cù l'abitudine di succhjassi per manghjà.
Da u mumentu chì u zitellu tene a tazza di plastica è beie senza soffocà, ancu cù a supervisione di i genitori, a buttiglia pò esse rimossa è si pò avanzà à alimentà solu in a tazza.
Eccu 7 cunsiglii per fà stu prucessu più faciule.
1. Fà di a cuppa un successu
Una bona strategia hè per i genitori di parlà cù u zitellu è fà cumparisce chì u passaghju da una buttiglia à un bichjeru hè, in realtà, un successu incredibile per elli.
Ci vole à dì chì u zitellu cresce è diventa un adultu, guadagnendu cusì u dirittu di aduprà a cuppa cum'è l'altri grandi, indipendenti. Cusì, ella si senterà incuragita à fà u cambiamentu.
2. Crea un bonu ambiente
Per incuragisce u zitellu, un suggerimentu hè chì a famiglia sia sempre à tavula, soprattuttu durante i pasti principali è a colazione.
I genitori devenu parlà, cuntà storie è creà un ambiente piacevule, induve tutti sò cresciuti è utilizanu tazze è piatti invece di stendesi nantu à u lettu o nantu à u lettu solu cù a buttiglia.
3. Eliminate u vetru gradualmente
Per ùn esse micca scunvugliente per u zitellu, l'ideale hè di caccià u bichjeru à pocu à pocu, cuminciendu aduprendu u bichjeru durante i pasti di ghjornu è lascendu a buttiglia per a notte, s'ellu hè necessariu aduprà.
Quandu si usa sta tattica, hè impurtante ricurdà di ùn piglià micca a buttiglia per spassighjate o visite cù i membri di a famiglia, chì u zitellu deve capisce chì avà usa u so propriu bichjeru.
4. Sceglite u vostru bichjeru preferitu
Per impegnà ulteriormente u zitellu in u prucessu di transizione, una bona punta hè di purtallu à sceglie a nova tazza chì serà solu per ellu. Cusì, puderà sceglie a cuppa cù a foto di u so caratteru preferitu è cù u so culore preferitu.
Per i genitori, a punta hè di sceglie cuppe leggere è alate per aiutà u zitellu à trattene. Quelli cù becchi cù fori in a punta sò una bona opzione per l'iniziu di u prucessu.
5. Dà a buttiglia à quelli chì ne anu bisognu
Un'altra strategia per chì u zitellu disponi di a buttiglia hè di dì chì serà data à i zitelli più chjuchi chì ùn sanu ancu cumu aduprà a tazza o à qualchì caratteru zitellu, cum'è Babbu Natale o u Bunny di Pasqua.
Cusì, quandu ella dumanda a buttiglia, i genitori ponu argumentà chì hè stata data à un altru è chì ùn ci hè manera di ottene dinò.
6. Stà fermu è ùn vultà micca daretu
Quant'è u zitellu accetta bè a rimozione di l'buttiglia, à un certu puntu li mancherà è lancerà un furore per riacquistalla. Tuttavia, hè impurtante chì i genitori resistessinu à a suffrenza di u zitellu, postu chì u ritornu di a buttiglia li ferà capisce ch'ellu pò ritruvà tuttu ciò ch'ellu vole, malgradu l'impegnu di dispone di l'ughjettu.
Dunque, rispettate e decisioni è l'impegni per chì u zitellu sviluppi ancu questu sensu di responsabilità. Siate pazienti, ella smetterà di arrabbiare è supererà sta fase.
7. Prugramma tù stessu
I genitori devenu pianificà è avè un scopu per u so figliolu di smette di aduprà a buttiglia, chì hè generalmente indicatu per 1 à 2 mesi finu à chì a tazza prevale veramente.
Durante questu periodu, e diverse strategie devenu esse aduprate, ricordendu di ùn tornà micca à ogni passu fattu in stu prucessu.
Avà vede cunsiglii nantu à Cumu fà dorme u vostru zitellu tutta a notte.