4 opzioni di trattamentu naturale per i calcii renali

Cuntenutu
U trattamentu naturale per e pietre à i reni pò esse fattu cù l'usu di e piante medicinali cum'è u prezzemolo, u cappellu di pelle è u scumpientu di petra per via di e so proprietà diuretiche.
Tuttavia, per eliminà queste pietre hè ancu impurtante di cuntrullà u cunsumu di sale è cunsumà menu carne rossa chì una grande quantità di proteine animali aumenta l'acidità di l'urina è favurisce l'eliminazione di u calciu in l'urina, favurendu a furmazione di cristalli è cunsumendu cibi ricchi di fibre per l'assorbimentu currettu di calciu, evitendu a so accumulazione in i reni.
Quandu a petra di u rene hè assai grande è ùn pò micca esse eliminata da l'urina, sintomi cum'è dolore intensu in u spinu è quandu urinate, è ancu a presenza di sangue in l'urina ponu appare. In questu casu, duvete andà prestu à a sala d'urgenza è pò esse necessariu di fà caccià a petra per chirurgia.
L'opzioni naturali per eliminà a pietra di rene sò:
1. Tè sciappaticu
U tè Stonebreaker hà pruprietà chì aiutanu à sbloccà i canali renali, facilitendu l'eliminazione di i calcoli renali. Inoltre, sta pianta medicinali aiuta ancu à eliminà l'acidu uric in eccessu è à riduce u gonfiore, postu chì hà proprietà diuretiche.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di foglie chì rompenu a petra
- 1 litru d'acqua
Modu di preparazione
Pone l'ingredienti in una padedda è porte à ebullizione per circa 5 à 10 minuti. Spinghje u focu, aspettate di riscaldà, stende è beie per tutta a ghjurnata.
2. Tè di salsa
U Prezzemulu hà pruprietà diuretiche è purificanti perchè hè riccu in ferru è flavonoidi, chì aiutanu à fà cresce u vulume di urina è à eliminà i calcoli renali.
Ingredienti
- 1 tazza d'acqua
- 1 cucharadita di prezzemolo frescu tagliatu cumpresu u fustu
Modu di preparazione
Fate bollire l'acqua, caccià l'acqua da u focu dopu aghjunghje u prezzemolo à l'acqua bollita è move. Lasciate stà 20 minuti è pigliate tuttu u ghjornu.
3. Tè di Cappellu di Pelletteria
U cappellu di coghju hè generalmente adupratu per e so proprietà diuretiche è purificanti chì, cumbinate, aiutanu à eliminà e pietre à i reni.
Ingredienti
- 1 gramma di foglie di cappellu di pelle secca
- 150 mL d'acqua
Modu di preparazione
Pone u cappellu di pelle in foglie in una pignatta d'acqua è bollite per 10 minuti. Pò esse betu subitu dopu a preparazione è finu à 3 volte à ghjornu.
4. Succu di melone
U suchju di melone hè ancu un ottimu rimediu casanu per i calcoli renali, postu chì hà pruprietà diuretiche chì facilitanu a funzione renale, aiutendu à eliminà e pietre renali più rapidamente.
Ingredienti
- 1/2 melone
- 200 ml d'acqua ghiacciata
- 6 foglie di menta
Modu di preparazione
Eliminate tutte e sementi da u melone è tagliate in cubetti picculi è poi aghjunghje l'ingredienti in u mixer o frullatore è batte bè.
In u trattamentu per i calcii renali hè ancu impurtante cunsumà latte è i so derivati sempre in a versione scremata, è per evità di manghjà eccessu di proteine. In una crisa di rene, u duttore pò ancu raccomandà di piglià analgesici per alleviare u dolore per fà a surtita di e pietre menu angoscia. Per amparà di più nantu à a nutrizione cù i calcoli renali vedi: Nutrizione cù i calcoli renali.