Trattamentu per a Sindrome di Stevens-Johnson
Cuntenutu
U trattamentu per a Sindrome Stevens-Johnson deve esse iniziatu cù l'identificazione di a causa chì hà purtatu à i cambiamenti in a pelle, affinchì stu fattore possa esse eliminatu prima di inizià u trattamentu destinatu à migliorà e complicazioni è sintomi.
Cusì, è cum'è in a maiò parte di i casi, a sindrome apparisce cum'è l'effettu secundariu di un medicamentu specificu (di solitu un antibioticu) u duttore hà bisognu di fermà l'usu di questu medicamentu, guidendu un novu trattamentu per u prublema chì era trattatu, in più di u trattamentu per u sindromu.
Siccomu questu sindromu hè un prublema assai seriu, chì pò esse periculosu per a vita, u trattamentu di solitu deve esse fattu in una ICU cun siero è medicamentu direttamente in a vena, in più di u monitoru frequente di i segni vitali.
Capite megliu chì sò i sintomi di sta sindrome è perchè accade.
Rimedii per alleviare i sintomi
Dopu a rimozione di tutti i medicamenti chì pudianu avè causatu u sviluppu di a Sindrome di Stevens-Johnson, u duttore di solitu prescrive l'usu di altri rimedii per alleviare i sintomi:
- Allevia di u dolore, per alleviare u dolore in e zone affette di a pelle;
- Corticosteroidi, per diminuisce l'infiammazione di i strati di a pelle;
- Collutore antisetticu, per pulisce a bocca, annudisce leggermente a mucosa è permette l'alimentazione;
- Gocce antiinflamatorie, per riduce e cumplicazioni pussibuli in l'ochji.
Inoltre, hè ancu cumunu di fà medicazioni regolari à e regioni affette di a pelle, aduprendu cumpresse inumidite cù vaselina per aiutà à rigenerà a pelle, à riduce u disagiu è à rimuovere i strati di pelle morta. Qualchì tipu di crema idratante pò ancu esse adupratu per appiecà à e regioni intornu à e lesioni, per impedisce ch'elli aumentanu di dimensioni.
In i casi i più gravi, in più di tuttu u trattamentu descrittu, pò ancu esse necessariu mantene l'usi di u sieru direttamente in a vena per mantene l'idratazione di u corpu, è inserisce un tubu nasogastricu per permette l'alimentazione, se a mucosa di a bocca hè troppu affettata. In certi casi, u duttore pò ancu prescrive formule ricche in calorie è nutrienti per aiutà a persona à mantene u so statutu nutrizionale è facilità a recuperazione.
Possibili complicazioni
Perchè affetta ampie zone di a pelle, a Sindrome di Stevens-Johnson pò avè complicazioni assai gravi, soprattuttu quandu u trattamentu ùn hè micca iniziatu à tempu. Questu hè perchè, e lesioni nantu à a pelle diminuiscenu assai e difese di u corpu, chì finisce per facilità infezioni generalizate in u corpu è u fallimentu di parechji organi vitali.
Cusì, ogni volta chì ci hè un suspettu di una reazione anormale à qualchì tippu di medicamentu chì hè presu, hè assai impurtante d'andà à l'uspidale per valutà a situazione è inizià u trattamentu adattatu, u più prestu pussibule.
Verificate alcuni sintomi da guardà per identificà una reazione à a droga.