A mo Rutina di Cura di a Pelle Matinale in 5 Passi per una Pelle Incandescente
Cuntenutu
- Introduzione
- Passu 1: Pulite cù l'acqua solu
- Passu 2: Hydrosol (toner)
- Passu 3: Serum è attivu
- Passu 4: Idrata
- Passu 5: Prutezzione solare
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Introduzione
U mo regime di cura di a pelle, è più specificamente a mo routine di cura di a pelle di a mattina, tende à cambià basatu annantu à e stagioni è u statu di a mo pelle. Mentre andemu in primavera, sto esfoliando di più per sbarrazzami di a mo pelle secca d'invernu, è aduprendu basi di creazione di umidità (pensate olii è serumi idratanti) chì sò menu pesanti (o grassi) di quelli chì stavu aduprendu d'invernu.
Ma ùn si tratta micca solu di i prudutti ch'e utilizu, ma di l'ordine chì li usu. Applicendu i prudutti di cura di a pelle in u modu più efficace, vi assicuratevi chì funzionanu currettamente è chì ùn stiate micca sprecendu i vostri soldi per una cura cara di a pelle.
Cum'è una regula rapida di pollice, i prudutti di cura di a pelle devenu esse applicati più leggeri à più pesanti.
Allora se site interessatu à sapè cumu pare a mo rutina di cura di a pelle di a mattina di primavera, leghjite per più dettagli.
Passu 1: Pulite cù l'acqua solu
A matina, purgu solu cù l'acqua. Perchè facu una pulizia di notte piena, in a quale mi cacciu u truccu è a sporcizia, spessu sentu sempre u pruduttu a mane dopu. Per esse onesto, a mo pelle ùn hà mai vistu megliu cà quandu mi purgu cù l'acqua a matina.
Sè site scetticu, pruvate à aduprà una spugna konjac, chì hè una spugna esfoliante dolce chì hè fatta da a radica konjac. L'argille naturale aiutanu à pulisce naturalmente a pelle senza, dinò, spugliare l'oliu.
Passu 2: Hydrosol (toner)
Dopu a pulizia, adupru un hydrosol per aghjunghje una barriera d'acqua à a mo pelle. Questu aiuta à agisce cum'è una bona basa per tuttu ciò chì deve vene dopu. I mo idrosol preferiti anu piccule quantità d'olii essenziali cum'è lavanda o rosa, chì sò grandi per aiutà l'attivi à penetrà in a pelle (prossimu passu).
Passu 3: Serum è attivu
Avà hè ora di ciò chì chjamu "i do'ers". I prudutti chì cuntenenu un ingrediente - pensate à l'acidu salicilicu - destinatu à ottene un certu effettu sò cunsiderati "attivi". Tendenu à esse i prudutti "illuminanti" o "correttori". Questi prudutti, più i serumi, travaglianu nantu à certi prublemi, preoccupazioni, o benefici per a vostra pelle.
Un seru hè appiicatu prima, affinchì si filtri ghjustu in a pelle. Dopu mi piace à applicà i mo attivi è lascialu pusà per qualchi minutu prima di i prossimi passi. Fà questu aiuterà à sigillà l'altri prudutti.
Trattamenti (opzionale) Questu hè un passu opzionale secondu se sceglite di aduprà trattamenti. Questu hè u stadiu, per esempiu, induve aghju applicatu un trattamentu spot per aiutà a guarisce i brufoli o induve puderia applicà qualsiasi trattamenti per l'ochji (cum'è un siero, oliu o crema). I trattamenti sò di solitu "focalizzati nantu à i punti" dunque, indipendentemente da a cunsistenza, li aghju messi dopu à u mo seru.
Di solitu lasciu chì u trattamentu sia pusatu ancu per un minutu o dui se facciu trattamentu spot per i brufoli, chì ùn vogliu micca sparghje u trattamentu nantu à tutta a mo faccia in u prossimu passu.
Passu 4: Idrata
Passeraghju dopu nantu à a crema idratante. I tendenu à optà per una idratazione pesante in forma di un balsamu visu o oliu facciale pesante. Usu raramente creme postu chì sentu chì a mo pelle reagisce megliu à l'oliu vegetale sanu.
Aghjusteraghju l'oliu appicchendulu nantu à a mo faccia è dopu massaghjendu in a pelle cù colpi ascendenti. Tende à piglià uni pochi di minuti annantu à stu prucessu. Questu aiuta à travaglià u pruduttu in a mo pelle è mi sentu cacciatu cù un mini massaggio facciale.
Se sto aduprendu un balsamu, u riscaldaraghju in e mo mani prima, strufinendulu trà e mo mani, per uttenelu in una cunsistenza più oleosa, è poi continuà cum'è menzionatu sopra.
Passu 5: Prutezzione solare
Duvete sempre applicà una crema solare. Per mè, campendu in Norvegia, s’o sorte per una sessione di sci di fondu, o sò espostu à u sole per grossi pezzi di a ghjurnata, aghju da aduprà un filtru solare micca nanu minerale. Questu hè à tempu rispettosu di l'ambiente è aiuta à prutege mi da l'iperpigmentazione è da altri danni solari.
Pichjaraghju leggermente stu pruduttu in a pelle, cum'è se sigillessi tuttu ciò chì ci hè.
U fondu
Mentre i prudutti per a cura di a pelle varieghjanu da persona à persona, l'ordine in cui li aduprate pò significà a differenza trà una rutina efficace è ghjittà i soldi in a fossa. Questa primavera, perchè ùn pruvate micca questu ordine per vede cumu risponde a vostra pelle?
Kate Murphy hè un imprenditore, prufessore di yoga è cacciatrice di bellezza naturale. Una canadiana chì stà avà in Oslo, in Norvegia, Kate passa e so ghjurnate - è qualchì sera - à gestisce una sucietà di scacchi cù u campione di u mondu di scacchi. U week-end hà acquistatu l'ultime novità in u spaziu di benessere è di bellezza naturale. Hà bloguatu in Living Pretty, Naturalmente, un blog di bellezza è benessere naturale chì presenta cura di a pelle naturale è riviste di prudutti di bellezza, ricette di rinfurzamentu di bellezza, trucchi di vita di eco-bellezza, è informazioni di salute naturale. Hè ancu in Instagram.