Cumu trattà Impetigo per guarisce e Ferite più rapidamente
Cuntenutu
- Rimedii per Impetigo
- Segni di migliurazione è di peghju
- Possibili complicazioni
- Cosa da fà per ùn avè più impetigo
- Attentu à ùn trasmette a malatia à l'altri
U trattamentu per l'impetigiu hè fattu secondu a guida di u duttore è hè generalmente indicatu per applicà un unguentu antibioticu 3 à 4 volte à ghjornu, per 5 à 7 ghjorni, direttamente nantu à a ferita finu à chì ùn ci sia più sintomi. Hè impurtante chì u trattamentu sia iniziatu u più prestu pussibule per impedisce chì i batteri righjunghjinu e regioni più profonde di a pelle, causendu complicazioni è rendendu u trattamentu più difficiule.
L'impetigiu hè più frequente in i zitelli è hè contagiosu, perciò si raccomanda chì a persona infettata ùn vada micca à a scola o à travaglià finu chì a malattia sia stata cuntrullata. Durante u trattamentu hè ancu impurtante di separà tutti i vestiti, asciugamani, linzoli è articuli persunali per evità chì a malattia si sparghji à l'altri.
Quandu a persona hà piccule piaghe incrostate nantu à a pelle, queste ponu esse rimosse cù acqua è sapone, chì di solitu basta. Tuttavia, quandu e ferite sò grandi, chì anu più di 5 mm di diametru, a crosta ùn deve micca esse cacciata, ma piuttostu u prufume o a lozione raccomandata da u duttore.
Impetighe Mild
Rimedii per Impetigo
Per trattà l'impetigine, u duttore raccomanda di solitu l'usu di unguenti antibiotici, cum'è Bacitracin, Acid Fusidic o Mupirocin, per esempiu. Tuttavia, l'usu costante o frequente di sti unguenti pò purtà à resistenza batterica, è ùn hè micca indicatu chì sò aduprati per più di 8 ghjorni o spessu.
Alcuni altri rimedi per Impetigo chì ponu esse indicati da u duttore sò:
- Lozione antisettica, cum'è Merthiolate, per esempiu, per eliminà l'altri microorganismi chì ponu esse presenti è causanu complicazioni;
- Unguenti Antibiotici cum'è Neomycin, Mupirocin, Gentamicin, Retapamulin, Cicatrene, o Nebacetin per esempiu - Amparate à aduprà Nebacetin;
- Amoxicillina + Clavulanatu, Chì pò esse adupratu nantu à i zitelli è i zitelli, quandu ci sò parechje ferite o segni di complicazioni;
- Pilluli antibiotici, cum'è Erythromycin o Cephalexin, quandu ci sò parechje lesioni nantu à a pelle.
Inoltre, u duttore pò ricumandà di passà una salina per addulcisce e ferite, aumentendu l'efficacità di l'ungatu. U trattamentu dura trà 7 è 10 ghjorni, è ancu se e ferite di a pelle smariscenu prima, hè necessariu mantene u trattamentu per tutti i ghjorni indicati da u duttore.
Segni di migliurazione è di peghju
I segni di migliurazione cumincianu à cumparisce trà 3 è 4 ghjorni dopu à l'iniziu di u trattamentu, cù a riduzione di a dimensione di e ferite. Dopu à 2 o 3 ghjorni da l'iniziu di u trattamentu, a persona pò vultà à a scola o à u travagliu perchè a malatia ùn hè più trasmissibile.
I segni di peghju si presentanu di solitu quandu u trattamentu ùn hè micca realizatu, u primu segnu di quale pò esse l'apparizione di nuove piaghe nantu à a pelle. In questu casu, u duttore pò urdinà un antibiogramma per identificà u batteriu chì causa l'infezzione è cusì pudè indicà l'antibioticu u più adattu.
Possibili complicazioni
E cumplicazioni per l'impetu sò rare è influenzanu più persone cun sistemi immunitarii compromessi, cum'è e persone trattate per u SIDA o u cancheru, o persone cun malatie autoimmune, per esempiu. In queste situazioni, pò esse una crescita di ferite cutanee, cellulite, osteomielite, artrite settica, pneumonia, glomerulonefrite o setticemia, per esempiu.
Alcuni segni chì ci ponu esse complicazioni sò urina scura, assenza di urina, febbre è brividi, per esempiu.
Cosa da fà per ùn avè più impetigo
Per evità d'avè torna impetigo, u trattamentu indicatu da u duttore deve esse seguitu finu à chì e ferite sianu cumpletamente guarite. Calchì volta i batteri sò immagazzinati in u nasu per longu periodu è dunque, se u zitellu mette u ditu in u nasu per caccià a terra o per abitudine, e so unghie ponu taglià a pelle è a proliferazione di sti batteri pò accade di novu.
Cusì, hè assai impurtante di aduprà unguentu antibioticu finu à 8 ghjorni consecutivi è insegnà à u zitellu ch'ellu ùn pò mette u ditu nantu à u nasu, per prevene di ferite minori. Mantene e unghie di u zitellu sempre assai cortu è pulisce u nasu ogni ghjornu cù salina sò ancu grandi strategie per impedisce l'impetigiu di rialzassi. Amparate più nantu à a trasmissione di impetigo.
Attentu à ùn trasmette a malatia à l'altri
Per evità di trasmette l'impetigiu à l'altri populi, hè cunsigliatu chì a persona si lavi bè e mani cù sapone è acqua parechje volte à u ghjornu, in più di evità di toccà altre persone è di sparte piatti, bichjeri è stuviglii, per esempiu. Hè ancu impurtante di evità di copre e ferite nantu à a pelle cù troppu vestitu, lascendu a pelle respirà è mantene e unghie tagliate è archivate per evità infezioni pussibuli chì ponu esse causate da u graffiu di e ferite cù unghie sporche. Dopu trattatu e ferite di u zitellu, i genitori anu bisognu à lavà e mani è tene e unghie corte è archivate per evità a contaminazione.
A dieta ùn deve micca esse speciale, ma hè cunsigliatu di beie di più acqua o liquidi cum'è suchju naturale di frutta o tè per accelerà a recuperazione è prevene a pelle secca, chì puderia peghju e lesioni.
U bagnu deve esse presu almenu una volta à ghjornu, è i rimedii devenu esse applicati à tutte e ferite subitu dopu à u bagnu. Asciugamani visu, asciugamani, asciugamani è vestiti devenu esse separati ogni ghjornu per lavà cù acqua calda è sapone, separatamente da l'altri vestiti di famiglia, per ùn sparghje a malattia.