Trattamentu per a salpingite: rimedii essenziali è cura
Cuntenutu
- Cunsiglii per u successu di trattamentu
- Segni di migliurazione di l'infiammazione in i tubi
- Segni di peghju infiammazione in i tubi
- Possibili complicazioni
U trattamentu di a salpingite deve esse guidatu da un ginecologu, ma di solitu si face cù antibiotici in forma di tavuletta orale, induve a persona face u trattamentu in casa per circa 14 ghjorni, o in i casi più severi, per via endovenosa, in cui a persona ferma in l'uspidale è riceve medicazione in vena.
In situazioni induve u tubu hè statu gravemente dannighjatu da l'infezzione batterica, u ginecologu pò cunsiglià una chirurgia per rimuovere u tubu influenzatu, evitendu chì l'infezione si sparghje in l'utru, l'ovari è altri organi, chì ponu causà complicazioni, cume
Ùn ci hè trattamentu naturale nè per tè nè per rimediu casanu chì pò esse efficace per a salpingite acuta, tuttavia ci sò qualchì precauzione chì deve esse presa per assicurà u successu di u trattamentu. Dunque, duvete sempre cunsultà un ginecologu quandu si prurisce in a zona intima, si scarica cun un cattivu odore è un dolore pelvicu. Cunnosce i sintomi di l'infiammazione in i tubi.
Cunsiglii per u successu di trattamentu
Per alleviare i sintomi di salpingite acuta o curà a salpingite cronica hè impurtante chì durante u trattamentu cù antibiotici a donna:
- Evite u cuntattu intimu, ancu cù un preservativu;
- Purtate mutanni di cuttone per prevene u sviluppu di i batteri;
- Ùn fate micca duscia vaginali è mantene a zona intima secca, diminuendu u risicu di infezzione;
- Purtate panni leggeri è larghi, fattu di materiale finu per chì a pelle respiri.
Se a donna usa un anellu vaginale o un DIU, duverebbe andà à u ginecologu per vede s'ellu hè necessariu di cacciallu. In certi casi, u duttore pò prescrive l'usu di antidolorifici cum'è paracetamol o dipyrone, per alleviare u dolore è a frebba causati da a salpingite.
Inoltre, u cumpagnu di a persona cù salpingite deve esse ancu valutatu da u ginecologu, per inizià un trattamentu cumunu, se necessariu, per impedisce chì u coniuge sia contaminatu di novu.
Segni di migliurazione di l'infiammazione in i tubi
I segni di migliurazione di l'infiammazione in i tubi venenu circa 3 ghjorni dopu l'iniziu di u trattamentu è includenu diminuzione di u dolore, quantità ridotta di scariche vaginali è sparizione di u cattivu odore.
Segni di peghju infiammazione in i tubi
I segni di aggravamentu di l'infiammazione in i tubi venenu quandu u trattamentu ùn hè micca fattu bè, dendu à l'aggravamentu di u dolore addominale, l'apparizione di una secrezione verdastra è una voglia aumentata di urinare.
Possibili complicazioni
E cumplicazioni di l'infiammazione in i tubi sò rari, tuttavia, se ùn hè micca pussibule di luttà contr'à l'infiammazione cù antibiotici solu, a salpingite pò causà ostruzione di i tubi, sindrome di Fitz-Hugh-Curtis, hydrosalpinx è in casi gravi, influenzanu l'utru è l'ovari ponu sparghje à altri organi di u sistema riproduttivu o urinariu, causendu una malattia chjamata DIP.
Oltre à diminuisce e possibilità di rimanere incinta, pò causà sterilità è gravidanza ectopica, è ancu causà a rimozione di i tubi in situazioni estreme. Vede chì sò i sintomi di a gravidanza ectopica è chì tippi.