Cume Preparà per Cambiamenti Stagionali Se Avete Psoriasi
Cuntenutu
Preparendu per e stagioni
Hè normale chì a vostra rutina di cura di a pelle cambiessi cù e stagioni. E persone anu generalmente una pelle più secca in autunno è invernu, è sperimentanu una pelle più untuosa in i mesi di primavera è d'estate.
Ma sè avete a psoriasis, piglià cura di voi stessu significa più cà solu luttà cù a pelle secca o grassa. Mentre i mesi di primavera è d'estate sò generalmente più benefichi per a psoriasi, ci sò alcune sfide da preparà per tutte e stagioni.
Cunsiderate i seguenti suggerimenti per preparà e stagioni cambianti se avete psoriasis. Vede u vostru duttore se avete qualchì flare-ups chì ùn si ne vanu.
Invernu
L'inguernu pò esse a stagione più sfida in termini di gestione di a psoriasis. Perchè l'aria hè tantu fredda è secca, a vostra pelle hè più propensa à a disidratazione. E vostre lesioni ponu avè più fiocchi è a vostra pelle pò ancu esse pruriginosa.
Pudete aiutà à alleviare a pelle secca è mantene a risurta i sintomi di psoriasis idratendu a vostra pelle. Una crema idratante pesante è cremosa funziona megliu durante l'inguernu. A vaselina funziona ancu cum'è una bona barriera. Assicuratevi solu chì qualsiasi crema idratante chì porti sia priva di tinture è di fragranze, chì ponu aggravà ulteriormente a vostra pelle.
E temperature fredde richiedenu ancu vestiti più caldi. Cù psoriasis, a vostra megliu scumessa hè di mette parechji strati di vestiti di cuttone. Tessuti di lana, rayon è poliester ponu aggravà a vostra pelle, rendendula secca, rossa è pruriginosa.
Puderete ancu pensà à aduprà un umidificatore. Questu hè specialmente utile sè avete u calore chì corre in casa vostra. Pigliate dusce rapide cun acqua tiepida, micca calda, è assicuratevi di aduprà un detergente di basa invece di sapone.
Primavera
A primavera pò purtà un pocu di sollievu à a vostra pelle perchè l'umidità cumincia à cresce cù a temperatura. Pò esse abbastanza caldu per voi di passà qualchì tempu fora, chì pò aiutà ancu à schjarisce a vostra pelle.
In questa epica di l'annu, averete sempre voglia di mette strati di cuttone secondu u bisognu. Ùn puderebbe più bisognu di l'idratante pesante, ma duvete sempre avè una bona lozione per u corpu in manu. À u minimu, duverete applicà lozione dopu à u bagnu.
Un'altra cunsiderazione hè l'allergii di primavera. U polu di l'arburu hè u più altu in questa epoca di l'annu, allora pudete avè bisognu di piglià un antiistaminicu per tene à sinu i sintomi. In più di starnutisce è di congestione, u polline di l'arburu pò causà prurito di a pelle è eczema in alcune persone. Questu pò esse una combinazione scomoda cù psoriasi.
Estate
Tipicamente, l'aria estiva hè più faciule nantu à a vostra pelle - sì avete psoriasi o micca. A cumminazione di calore è umidità diminuisce a secchezza è u pruritu di a vostra pelle. Puderete ancu avè menu lesioni.
È, l'estate chjama ancu per più attività à l'aria aperta, chì hè ottima per a vostra pelle. L'esposizione à i raggi ultravioletti moderate (UV) hè sana. Tuttavia, se avete intenzione di esse in u sole direttu per più di 15 minuti, duvete purtà un filtru solare à spettru largu. Uttene una sunburni pò aggravà i vostri sintomi di psoriasi.
Quandu site fora, ricordate chì sparte spaziu cù insetti. Siccomu i morsi di bug ponu aggravà i vostri sintomi di psoriasi, assicuratevi di portà un repellante di bug senza DEET, chì questu ingrediente attivu pò aggravà i vostri sintomi di psoriasi.
Parlate cù u vostru duttore nantu à a terapia di luce via i raggi UV durante l'estate. Mentre i raggi UV ponu aiutà i vostri sintomi, a sovraesposizione li pò peghju. U vostru duttore pò cunsiglià modi per sviluppà gradualmente a quantità di tempu chì site fora per uttene u massimu di i raggi naturali di u sole.
U bagnu pò ancu purtà un sollievu à a vostra pelle. L'acqua salata hè menu irritante di u cloru, ma pudete sempre natà in acqua clorurata se lavate a pelle cù acqua fresca subitu dopu. Attenti à i bagni caldi è e piscine riscaldate, postu chì ponu aumentà l'irritazione di a pelle.
Casca
Sicondu induve vive, u clima di l'autunno pò significà una leggera o significativa calata di a temperatura. Eppuru, ci serà sempre una diminuzione di l'umidità chì a vostra pelle ama tantu. Pudete preparà assicurendu chì avete una lozione pesante in manu. Inoltre, evitate di piglià dusce calde è di portà abiti spessi, perchè aumenterà l'irritazione di a pelle.
Quandu si avvicina a stagione di e vacanze, hè criticu per tene u stress sottu cuntrollu. U stress hè unu di i fattori cunnisciuti di i flare-ups di psoriasi. Assicuratevi di risparmià qualchì tempu ogni ghjornu per voi stessu, ancu s'ellu hè solu 5 o 10 minuti per medità. A riduzione di i vostri livelli di stress diminuirà l'infiammazione in u vostru corpu è pò causà menu flare-ups di psoriasi.
Inoltre, assicuratevi di travaglià attivamente per custruisce u vostru sistema immune durante a stagione di u fretu è di a gripe. A parte da gestisce i fattori di stress, assicuratevi di dorme assai, manghjà assai frutti è verdure, è lavate e mani spessu. Fate à u vostru duttore se pudete piglià una vacuna contra a gripe. A menu chì ùn siate à mezu à un flare-up attivu, piglià un colpu di gripe cun un vaccinu inattivu hè un bonu modu per mantene bè bè in autunno è in invernu.
Purtà si
Quandu cambianu e stagioni, cusì cambianu i bisogni di a vostra pelle. Prendendu precauzioni è aduprendu i cunsiglii sopra, pudete evità i flare-ups è tornà à campà a vostra megliu vita.
Hè impurtante di cunsiderà sti cunsiglii cum'è cumplementi à u vostru trattamentu medicu attuale. Parlate cù u vostru duttore prima di pruvà qualcosa di novu.