Trattamentu per a Sindrome di Fournier
Cuntenutu
U trattamentu per u sindromu di Fournier deve esse iniziatu u più prestu pussibule dopu u diagnosticu di a malatia è di solitu hè fattu da un urologu, in casu d'omi, o un ginecologu, in casu di donne.
U sindromu di Fournier hè una malatia rara, causata da una infezzione batterica chì provoca a morte di i tessuti in a regione intima. Amparate più nantu à a Sindrome di Fournier.
Rimedii per a Sindrome di Fournier
L'urologu o u ginecologu di solitu raccomanda l'usu di antibiotici per eliminà i batteri responsabili di u sindrome, cume:
- Vancomicina;
- Ampicillina;
- Penicillina;
- Amoxicillina;
- Metronidazole;
- Clindamicina;
- Cefalosporina.
Questi antibiotici ponu esse aduprati per via orale o iniettati in a vena, è ancu solu o in cumbinazione, secondu a gravità di a malatia.
Chirurgia per a Sindrome di Fournier
In più di u trattamentu di droghe per a Sindrome di Fournier, i chirurgii sò ancu usati per rimuovere u tessutu mortu, per fermà u sviluppu di a malattia per altri tessuti.
In casu di implicazione di l'intestinu o di u sistema urinariu, pò esse necessariu attaccà unu di questi organi à a pelle, aduprendu un saccu per raccoglie feci o urina.
In u casu di a sindrome di Fournier chì affetta i testiculi, pò esse necessariu di rimuoverli è, perciò, alcuni pazienti ponu avè bisognu di un monitoru psicologicu per trattà i cambiamenti corporei causati da a malatia.
Cumu hè fattu u diagnosticu
U diagnosticu di a Sindrome di Fournier hè fattu da l'analisi di i sintomi presentati da a persona è a regione intima, in cui si osserva a misura di a lesione.
Inoltre, u duttore dumanda chì un esame microbiologicu di a regione sia fattu per chì i batteri responsabili di a malattia ponu esse verificati è, cusì, u megliu antibioticu pò esse indicatu.