Aly Raisman Ùn Competerà In l'Olimpiadi di Tokyo 2020
Cuntenutu
Hè ufficiale: Aly Raisman ùn sarà micca in competizione in l'Olimpiadi di Tokyo 2020. A sei volte medalista olimpica hà pigliatu i media suciali ieri per cunfirmà i rumori annantu à a so ripurtata ritirata. Hà spartutu una longa è sincera dichjarazione nant'à Instagram, ricurdendu a so carriera di ginnastica è spieghendu a so decisione di ùn cumpete micca in Tokyo più tardi questu annu. (Relativu: Tuttu ciò chì avete mai vulutu dumandà à a Ginnasta Olimpica Aly Raisman)
"Videndu chì caratterizeghja [in a nutizia] cum'è una decisione cusì simplice m'hà pigliatu veramente in furia", hà scrittu Raisman in a so dichjarazione, aghjunghjendu chì a so sperienza in l'Olimpiadi era "assai più" di ciò chì era ritrattu in i media. (BTW, eccu alcuni sportivi eccitanti novi chì viderete à i Ghjochi Olimpichi di Estate 2020).
"L'ultimi 10 anni sò stati un torbellu tale chì ùn aghju micca veramente trattatu tuttu ciò chì hè accadutu, è certe volte mi dumandu se mai u faraghju", hà continuatu Raisman. "Aghju campatu una vita abbastanza rapida è certe volte devu ramintà mi per rallentà, staccà a tecnulugia è piglià u tempu per apprezzà ciò chì aghju sperimentatu è amparatu".
Per aiutà si riflette nantu à queste sperienze è ciò chì significavanu per ella, Raisman hà vistu pocu tempu una vechja cinta VHS di l'Olimpiadi di u 1996, hà scrittu in a so dichjarazione. Tandu, era solu una zitella di 8 anni "affascinata" chì guardava e cumpetizioni di ginnastica "ripetutamente è ripetutamente", sunniannu chì un ghjornu fussi ella stessa à u podium olimpicu.
"Una di e cose più boni di esse un zitellu hè a crede chì tuttu hè pussibule, è chì nisun sognu hè troppu grande", hà scrittu Raisman. "Sospettu chì continuu à vultà à quellu tempu perchè avà cunnoscu a putenza di u sognu di quella zitellina."
Pensendu à ciò ch'ella diceria avà à u so figliolu più ghjovanu, Raisman hà scrittu: "U putere di i sogni hè troppu grande da mette in parolle, ma provu quantunque postu chì ghjè ciò chì face accade a magia. Hè ancu ciò chì a farà passà. i tempi duri".
Allora Raisman hà indirizzatu ciò ch'ella dicia à u so più ghjovanu nantu à e sfide ch'ellu avia da affruntà più tardi in a so carriera. L'atleta paria esse alludu à l'abusu sessuale chì hà patitu da l'anzianu duttore di Ginnastica di u Team USA, Larry Nassar, chì dapoi hà purtendu una sentenza di vita efficace in prigiò dopu avè dichjaratu culpèvule à parechji cunti di cunducta sessuale criminali, inseme cù u guvernu federale. accusa di pornografia zitellina. (Connessu: Cumu u muvimentu #MeToo sparghje a cuscenza annantu à l'assaltu sessuale)
"Aghju veramente lotta quandu pensu à se li parlassi di quelli tempi duri", hà scrittu Raisman in a so dichjarazione. "Mi dumandu s'ellu li diceraghju chì a vita serà piena di alti è bassi è chì ci sò persone in u sportu chì ùn falleranu per pruteggià ella è i so cumpagni di squadra. Saria cusì difficiule di dilla chì, ma aghju assicuratu. ella sà ch'ella a supererà è serà bè ". (Assuciatu: Aly Raisman nantu à l'Imagine di sè, Ansietà è Superazione di l'Abusu Sessuale)
Crescendu, Raisman hà pensatu chì andà à l'Olimpiadi era ciò chì importava di più, hà ammissu in a so dichjarazione.
"Ma aghju amparatu chì u mo amore per a ginnastica hè più impurtante", spiegò. "Hè st'amore chì hà alimentatu i mo sogni olimpichi, è hè st'amore chì avà m'inspira à fà tuttu ciò ch'e possu per rendelu più sicuru per e parechje persone meravigliose di u sport è per tutti i zitelli di 8 anni chì seranu fighjate a ginnastica in Tokyo, sunniendu chì un ghjornu ghjunghji à l'Olimpiadi stessi ". (In cunnessione: Aly Raisman nantu à ciò chì hè cumpetisce in un sport chì si tratta di perfezione)
ICYDK, Raisman hà hà fattu a so parte per aiutà à prutege i ghjovani atleti da l'abusi in u so sport. Recentemente hà lanciatu Flip the Switch, una iniziativa chì chjama à tutti l'adulti implicati in sporti di ghjuventù à compie un prugramma di prevenzione di l'abusu sessuale di i zitelli. "Per affruntà stu terribile prublema, tutti avemu bisognu di esse disposti à affruntà u capu", disse Raisman Sports Illustratu di l'iniziativa. "Hè cusì impurtante chì sta situazione accada avà. Attendu inseme, pudemu cambià a cultura di u sport". (Raisman hà ancu lanciatu una cullizzioni di capsule di abbigliamento attivu cù Aerie per benefiziu i zitelli affettati da l'abusu sessuale.)
Raisman pò ùn esse micca in cuncurrenza in l'Olimpiadi di Tokyo di u 2020, ma si sente "assai grata" per e sperienze ch'ella hà avutu in tutta a so carriera di ginnastica, è ancu per l'occasione di educà l'altri nantu à a prevenzione di l'abusi sessuale, hà spartutu in a so ultima publicazione in Instagram.
"Ci hè bisognu di un paese per ghjunghje à l'Olimpiadi, è sò cusì apprezzatu per ogni persona chì m'hà aiutatu in a strada", hà scrittu. "Un ringraziu tamantu à i mo fans. U vostru sustegnu hà significatu tuttu per mè. Sò assai furtunatu d'avè pussutu fà qualcosa chì mi piace da tanti anni è sò eccitatu per ciò chì vene!"