Trattamentu per u sindromu di l'intestione irritabile: dieta, medicazione è altre terapie

Cuntenutu
- 1. Cambiamenti in dieta
- 2. Rimedii
- 3. Psicoterapia
- 4. Opzioni di trattamentu alternativu
- Segni di migliurazione
- Segni di peghju
U trattamentu per u sindromu di l'intestione irritabile hè fattu cù a cumminazione di droghe, cambiamenti in a dieta è diminuite i livelli di stress, chì sò guidati da u gastroenterologu per alleviare i sintomi di a persona affetta.
U sindromu di l'intestione irritabile hè carattarizatu da un cambiamentu di a funzione intestinale, chì provoca sintomi cum'è u dolore addominale o gonfiore, diarrea, stinzia è a presenza di mucus in a feci. Scuprite ciò chì hè è cumu sapè se avete stu sindrome.
Ùn ci hè micca una formula unica per trattà stu sindrome, allora a migliore forma di trattamentu hè guidata da u duttore secondu i tipi è l'intensità di sintomi chì esistenu in ogni persona:
1. Cambiamenti in dieta
Di solitu, u trattamentu per u sindrome di l'intestione irritabile hè iniziatu in modu naturale, vale à dì, cambendu a vostra dieta cum'è:
- Manghjate pasti regulare à certi tempi, cum'è ogni 3 ore, per esempiu;
- Evite e bevande alcoliche o bevande stimulanti, cume u caffè è e bevande energetiche;
- Evite l'alimenti cù assai grassu o zuccheru, cum'è burru, furmagliu, salsicce, torte o biscotti;
- Bei almenu 2 litri d'acqua à ghjornu;
- Preferite manghjà carne bianca è verdura;
- Dà preferenza à l'alimenti cotti, à a griglia o saltati;
- Adopte una dieta FODMAP, chì cunsiste in a rimozione di l'alimenti chì sò pocu assorbiti è sottumessi à a fermentazione da a flora intestinale, causendu un peghju di i sintomi di l'intestini irritabili, cum'è carote, barbabietole, mele, manghi, pasta è meli. Amparate à fà a dieta FODMAP.
Inoltre, alcuni pazienti ponu ancu avè da escludere altri alimenti cum'è u latte è i prudutti lattichi da a so dieta se ci hè un tipu d'intolleranza è i sintomi aggravanu o nascenu dopu l'ingestione.
Fighjate un video da u nostru nutrizziunistu chì spiega ciò chì manghjà è chì evità in a dieta per u sindrome di l'intestione irritabile:
2. Rimedii
I medicinali per trattà a sindrome di l'intestione irritabile sò cunsigliati principalmente in periodi di aggravamentu di i sintomi, cume un modu per allevà li. Cusì, secondu i sintomi presentati, u duttore pò prescrive:
- Rimedi anti-spasmodichi, cum'è hyoscine o scopolamine, per riduce u dolore addominale è l'inconfortu, in particulare dopu avè manghjatu;
- Rimedi antidiarreichi, cum'è Loperamide, per prevene o allevà l'iniziu di diarrea;
- Lassativi, cum'è Lactulosa o sulfate di magnesiu, in casi di stinimentu per stimulà u funziunamentu di l'intestinu;
- Antidepressivi o ansiolitici, cum'è Duloxetine o Amitriptyline, pò esse indicatu se i sintomi di u sindrome sò associati à depressione o ansietà
Alcuni pazienti ponu ancu avè sintomi à causa di u sviluppu eccessivu di batteri in l'intestinu, è cusì u duttore pò pruvà à aduprà antibiotici, cum'è Rifaximin, per esempiu, per un cortu tempu per pruvà à riduce a quantità di batteri in l'intestinu, allevia i sintomi. sintomi.
I probiotici ponu ancu aiutà à regulà a flora intestinale, è, in più, parechji altri medicamenti sò stati ancu testati è sviluppati per alleviare i sintomi è luttà contr'à stu disordine.
3. Psicoterapia
I sintomi psicologichi sò prisenti in a maiò parte di i pazienti cun sindrome di l'intestione irritabile, allora a terapia psicologica hè una forma impurtante di trattamentu.
Pò esse fattu in forma di psicoterapia tradiziunale o terapia comportamentale cognitiva, in cui u psicologu aiuta à identificà e questioni psicologiche chì influenzanu l'iniziu di i sintomi, è incuraghjenu u paziente à adattà a risposta di u corpu.
4. Opzioni di trattamentu alternativu
In più di i medicazione raccomandati da u duttore è di cambiamenti in a dieta, alcune terapie alternative ponu aiutà à cumplettà u trattamentu, principalmente cum'è un modu per riduce u stress, chì hè un fattore principale di i sintomi di a malattia.
Questi includenu meditazione, rilassazione, riflessologia è terapie di agopuntura. Inoltre, l'usu di alcune erbe medicinali, cume a menta piperita, aiutanu à riduce i crampi addominali per via di u so putere naturale antispasmodicu. Tuttavia, l'usu di queste terapie ùn deve micca rimpiazzà a guida di u duttore.
Vede ancu alcuni suggerimenti per i rimedii casani per alleviare i sintomi.
Segni di migliurazione
I segni di migliurazione in u sindrome di l'intestione irritabile restauranu u transitu intestinale è riducenu l'incomodità addominale è u dolore dopu avè manghjatu, per esempiu.
Segni di peghju
I segni di aggravamentu di a sindrome di l'intestione irritabile sò più frequenti quandu u trattamentu ùn hè micca fattu bè, quandu ci sò peghju periodi di stress o cibi chì aggravanu i sintomi ùn sò micca evitati, producendu diarrea, stinzia, stanchezza eccessiva o disidratazione, per esempiu.