Trattamentu per curà i singuli

Cuntenutu
U trattamentu più efficace per i singuli hè di eliminà a so causa, manghjendu in piccule quantità, evitendu bevande gassate o trattendu un'infezzione, per esempiu. L'usu di medicinali, cum'è Plasil o Amplictil, hè indicatu solu per e persone cun singuli persistenti o cronichi, chì dura più di 2 ghjorni.
Tuttavia, a maiò parte di u tempu, u singhjornu dura per uni pochi di minuti, senza trattamentu necessariu, eccettu per alcune misure fatte in casa per fà durà menu tempu, cume beie un bichjeru d'acqua fredda, trattene u to fiatu o respira in un saccu per uni pochi di minuti. Scuprite i nostri cunsiglii per piantà subitu i singuli.

Principali rimedii per i singuli
Quandu u singhjornu hè persistente, dura più di 2 ghjorni, hè necessariu cercà l'assistenza da u medicu generale, chì pò raccomandà l'usu di alcuni rimedii di farmacia, cume:
- Chlorpropamide (Amplictil);
- Haloperidol (Haldol);
- Metoclopramide (Plasil).
Queste droghe agiscenu direttamente nantu à u sistema nervosu è aiutanu à cuntrullà i stimuli chì causanu singuli, essendu aduprati in a maiò parte di i casi.
In i casi più severi, u duttore pò guidà ancu l'usu di anticonvulsivanti è rilassanti potenti, cum'è Fenitoina, Gabapentina o Baclofene, per esempiu, capaci di cuntrullà l'impulsi neuronali.
Opzioni fatti in casa per i singuli
Un grande trattamentu naturale per i singuli hè di amparà à cuntrullà a respirazione, aduprendu tecniche di yoga o pilates, per esempiu, perchè face a persona capace di dilatà u diafragma è cuntrullà megliu i musculi respiratori.
Un bon esempiu di questu hè u respiru 4-16-8, in quale duvete inalà l'aria cuntendu finu à 4, trattene u vostru fiatu contendu finu à 16, è liberendu l'aria cuntendu finu à 8. U respiru deve esse assai prufondu, aduprendu , per questu, l'abdomen è tuttu u pettu, è l'aria devenu ancu esse cumpletamente espulsi durante l'exhalazione.
Altre opzioni fatti in casa per trattà i singuli sò:
- Bei un bichjeru d'acqua ghiacciata, o chjappà u ghjacciu;
- Ritene u fiatu quant'ellu si pò;
- Respira in un saccu di carta per qualchì mumentu.
Inoltre, hè pussibule aduprà una tecnica per copre u nasu cù e mani è applicà forza per liberà l'aria, cuntraendu u to pettu, chjamata manuvra Valsalva. Scuprite questi è altri cunsiglii nantu à u rimediu casanu per curà i singuli.

Cumu evità i singuli
I singuli sò principalmente causati da infiammazioni, infezioni o irritazioni di a zona toracica è di e vie gastrointestinali, dunque, prima di aduprà droghe, u duttore pò raccomandà alcune misure per eliminà a so causa è permettere à u trattamentu di esse più efficace, cume:
- Manghjà in piccule quantità è pianu, perchè manghjà troppu prestu o in eccessu face chì u stomacu si dilate;
- Evite e bevande gassate o alcoliche, per diminuisce u reflux;
- Trattà altre malatie chì ponu causà singuli, cume pneumonia, gastroenterite, meningite, otite, colecistite, cambiamenti in elettroliti di sangue o fallimentu renale, per esempiu. Capite di più nantu à queste è altre situazioni chì sò cause di singuli.
Altre opzioni di trattamentu alternative, chì ponu avè boni risultati, sò l'esecuzione di ipnosi o sessioni di agopuntura, capaci di stimulare sensazioni, percezioni è penseri, utili per cuntrullà i stimuli è i spasmi di i musculi di u pettu.