Cumu hè fattu u trattamentu di u stye
Cuntenutu
- 1. Styling lucidatura
- 2. Trattamentu in casa
- 3. Chirurgia
- Cura durante u trattamentu
- Segni di migliurazione è di peghju
In a maiò parte di i casi, u sty pò esse trattatu facilmente cù l'usu di cumpressi caldi almenu 4 volte à ghjornu per 10 à 20 minuti, chì aiuta à riduce l'infiammazione è allevia i sintomi di u sty. In ogni casu, se u stye ùn passa micca in 8 ghjorni o aumenta di dimensione, hè cunsigliatu di cunsultà l'oftalmologu per inizià u trattamentu più adattu, chì pò esse fattu cù unguenti oftalmici, antibiotici o una chirurgia minore per drenà u pus.
Durante u trattamentu hè cunsigliatu di ùn mette micca u truccu di l'ochji, per evità di graffià spessu l'ochju affettuatu è di ùn mette micca lenti di cuntattu per evità l'ostruzione di stye è l'infezzione aumentata, per esempiu.
1. Styling lucidatura
L'unguenti di Stye includenu di solitu una cumbinazione di una sostanza antibiotica, cum'è Terramicina, è un corticoide, cum'è Prednisone, per esempiu. Stu tipu di unguentu aiuta à eliminà ogni infezzione chì si sviluppa in situ è chì ùn permette micca à u corpu di guarisce naturale.
Questi unguenti devenu generalmente esse applicati 4 à 6 volte à u ghjornu dopu avè lavatu l'ochju cù acqua calda, o secondu a guida di u duttore, postu chì ùn ponu micca esse acquistati senza una prescrizione è senza una valutazione adatta. In i casi i più difficiuli da curà, cume pò accade in certi anziani, l'oftalmologu pò ancu prescrive un antibioticu in pillule per trattà l'infezzione più faciule.
2. Trattamentu in casa
Un bonu trattamentu casanu per u sty pò esse fattu in i primi 8 ghjorni cù l'applicazione di cumpressi di camomilla calda sopra l'ochju per alleviare l'infiammazione, u dolore è aiutà à drenà u pus. L'usu di l'acqua di l'acidu boricu in u trattamentu per a stye, ancu s'ellu hè ampiamente adupratu, deve esse evitata, chì hè una sostanza non sterile chì pò facilità l'infezzione.
Per fà a cumpressa calda di camomilla si consiglia di mette u saccu di camomilla in 200 mL d'acqua bollente è lasciarla riposà per circa 10 minuti. Dopu, bagna una compressa pulita in u tè è applica nantu à u sty per circa 5 minuti, ripetendu u prucessu finu à 3 volte à ghjornu.
Vede altri modi naturali per trattà u stye in casa.
3. Chirurgia
In certi casi, u orzu pò causà una accumulazione eccessiva di pus è, in queste situazioni, hè cumunu per u duttore raccomandà una chirurgia minore, chì si face in ufficiu, è chì cunsiste à drenà u pus cun una agulla, cusì chì l'infezzione hè più facilmente trattata è u disagiu diminuitu.
A seconda di a tulleranza di u dulore, sta tecnica pò esse fatta cù anestesia lucale, tuttavia, hè cumunu di fà la senza anestesia, postu chì u dolore hè spessu paragunatu à quellu di un pimple sprimitu.
Cura durante u trattamentu
In più di l'applicazione di cumpressi caldi o di i medicazione prescritti da u duttore, ci sò ancu alcune precauzioni impurtanti chì aiutanu à accelerà a recuperazione. Queste precauzioni includenu:
- Ùn circate micca di sprime u sty;
- Evita di tuccà o di graffià a stevia;
- Lavate e mani prima di tuccà u stye o d'applicà qualsiasi medicina;
- Ùn aduprate micca a stessa compressa più di una volta;
- Mantene e palpebre pulite è libere da macchie;
- Evite di mette lenti à cuntattu in i vostri ochji.
Inoltre, e persone chì facenu un usu frequente di u truccu devenu ancu evità di applicà u truccu di l'ochji durante u trattamentu, perchè pò peghju l'infezzione è aumentà u disagiu.
Segni di migliurazione è di peghju
I segni di migliurà in u stye includenu una riduzione di gonfiore è rossu, è ancu u dolore è a difficoltà à apre l'ochju.
D’altronde, i segni di peghju sò in leia cù l’infezzione di u stivale è includenu un dulore è un gonfiore aumentati, è ancu difficultà à apre l’ochju. Inoltre, l'apparizione di pus, u fattu chì u stye ùn passa micca in 8 ghjorni è l'infezzione si sparghje in altre regioni di l'ochju sò ancu parte di stu tipu di segni.