Trattamentu per varices pelviche
Cuntenutu
- Chirurgia per varices pelviche
- Tecnica di Embolizazione per Varices Pelviche
- Cosa da fà durante u trattamentu per e varici pelviche
- Segni di migliurazione
- Segni di peghju
- Amparate più nantu à e varici pelviche.
U trattamentu per e varici pelviche, chì sò vene dilatate in a regione pelvica, hà per scopu di diminuisce i sintomi cum'è u dolore in a regione pelvica, u dolore durante i rapporti sessuali è una sensazione di pesantezza o gonfiore in a regione intima, è pò esse fattu cù:
- Midicini analgésichi è rimedii per varicesi prescritti da l'angiulogu o cirurgiu vascular.
- Chirurgia
- Tecnica di embolizazione
Inoltre, durante u trattamentu per e varicesi pelviche hè ancu impurtante di aduttà alcune precauzioni cume portà calze di compressione elastica è esercitassi regolarmente per prumove a compressione di e vene è migliurà u ritornu di sangue venoso in u core.
Chirurgia per varices pelviche
In chirurgia per e varici pelviche, u duttore face un "nodu" in e vene affette, pruvucendu u sangue à circulà solu in e vene chì sò sane. Questa chirurgia richiede l'uspitalisazione è hè effettuata sottu anestesia generale.
In i casi induve sta chirurgia o embulizazione ùn hè micca efficace, pò esse necessariu avè una chirurgia per rimuovere e vene varicose, o per rimuovere l'utru o l'ovari.
Tecnica di Embolizazione per Varices Pelviche
L'embolizazione cunsiste à mette piccule sorgenti in e vene pelviche dilatate per bluccà u fornimentu di sangue à e vene è cusì riduce i sintomi. Per questu, u duttore deve inserisce una agulla in e vene di a regione pelvica, inserisce un cateteru è solu dopu inserisce e "molle".
L'embolizazione si face cù anestesia lucale è sedazione, dura circa 1 à 3 ore è generalmente, l'uspitalisazione ùn hè micca necessaria. Inoltre, a scleroterapia di schiuma o altri embolizanti cum'è Gelfoam o Cyanoacrylate ponu esse aduprati per aiutà à occludere e vene affette.
Dopu à a procedura, hè normale chì u paziente sperimenta dolore è disagiu in a zona pelvica è u situ di piazzamentu di u cateteru diventa viola.
Cosa da fà durante u trattamentu per e varici pelviche
Durante u trattamentu per e varici pelviche, u paziente deve piglià alcune precauzioni cume:
- Purtate calze di compressione elastica;
- Pone una zeppa à u pede di u lettu;
- Evite à pusà o à pusà per un bellu pezzu;
- Praticate attività fisica regolarmente.
Queste precauzioni aiutanu à cumpressà e vene è restituisce u sangue à u core.
Segni di migliurazione
I segni di miglioramentu apparisce cù u trattamentu è includenu diminuzione di u dolore in a zona pelvica, dolore durante u cuntattu intimu è riduzzione di gonfiore è pesantezza in a regione intima.
Segni di peghju
I segni di aggravamentu apparenze quandu u trattamentu ùn hè micca fattu è includenu un dolore aumentatu in a zona pelvica, dolore durante i rapporti sessuali, è aumentu di gonfiore è pesantezza in a zona intima.