Trattamentu di vermi
Cuntenutu
U trattamentu per i vermi deve esse fattu cù droghe anti-parasitiche prescritte da u medicu generale o da malatie infettive, cume Albendazole, Mebendazole, Tinidazole o Metronidazole secondu u parassita rispunsevule di l'infezzione.
Oltre à a medicazione, hè impurtante chì a persona abbia alcune abitudini di igiene, cume lavassi spessu e mani o lavà a biancheria duie volte à a settimana, per prevene chì l'infezzione di u vermu ricorra o infetti altri membri di a famiglia.
In questu modu, tutti i membri di a famiglia devenu piglià u medicamentu è avè a stessa cura igienica cum'è a persona infetta, evitendu di esse contaminati.
1. Rimedii per i vermi
L'usu di rimedii antiparassitichi hè indicatu da u medicu generale o da a malattia infettiva dopu u diagnosticu di l'infezzione da parassiti patogeni chì causanu sintomi, è i rimedii sò indicati secondu u parassita rispunsevule di l'infezzione, cum'è:
- Infezzione cù amebe è protozoi flagellati o ciliati, cum'èDientamoeba fragilis, Entamoeba histolytica, Giardia lamblia è Balantidium coli, Metronidazole, Tinidazole o Secnidazole ponu esse raccomandati;
- Infezzione di Helmintu, cum'è Taenia sp., Hymenolepis nana, Strongyloides stercoralis, Enterobius vermicularis, Ancylostoma duodenale è Ascaris lumbricoides, cum'è l'usu di Albendazole, Mebendazole, Ivermectin, Praziquantel o Niclosamide hè indicatu, secondu u parasite identificatu.
I rimedii devenu esse indicati da u duttore è aduprati secondu a so guida, in più durante è dopu u trattamentu hè impurtante chì e misure d'igiene sianu mantenute per evità a trasmissione di ova è cisti da parassiti.
I medicinali per i vermi ponu esse acquistati in farmacia in una sola dose o sciroppu per adulti è zitelli secondu a raccomandazione di u duttore. Vede più nantu à i rimedii per i vermi.
2. Cura igienica per trattà i vermi
A cura di l'igiene hè un'altra parte assai impurtante di u trattamentu, perchè aiuta à prevene a trasmissione di l'ova chì ùn sò micca eliminati da i medicini prescritti da u duttore. Cusì i più impurtanti sò:
- Lavate e mani spessu, soprattuttu prima di coce è dopu avè defecatu;
- Ùn sparte micca l'asciugamani;
- Lavate e mani prima è dopu ogni cambiamentu di pannolinu;
- Ùn morde micca e unghie è ùn mette e dite in bocca;
- Mantene unghie corte;
- Lavate i letti è i tovaglioli almenu una volta à a settimana;
- Pulite e camere, u bagnu è a cucina almenu una volta à a settimana.
Queste precauzioni sò impurtanti ogni ghjornu, ma soprattuttu ci hè una persona in famiglia cù u vermu chì pò esse trasmessa facilmente, essendu impurtante in questi casi di mantene a cura per 6 settimane è di fà u trattamentu secondu a raccomandazione di u duttore. Sapete ancu alcune opzioni di trattamentu in casa per i vermi.
Segni di migliurazione è di peghju
I sintomi di miglioramentu apparisce quandu u trattamentu hè effettuatu currettamente, secondu a guida di u duttore, è si nota una diminuzione di i sintomi presentati, cume diminuzione di u dolore addominale è gonfiore, riduzione di pruriti in l'anu o in a regione intima, diminuzione di nausea è vomitu è assenza di vermi nantu à carta igienica o feci.
D'altra parte, quandu u trattamentu ùn hè micca effettuatu o hè effettuatu di manera incompleta, ponu esse percepiti segni di peghju, cume perdita di pesu, aumentu di volume addominale, mancanza d'appetitu è sgabelli scuri.
Amparate à identificà i sintomi di i vermi.