Cumu allevà a sensazione di vertigine è vertu in casa
Cuntenutu
- Esercizii per alleviate i vertigini / vertigini in casa
- Tecnica di fisioterapia per vertigini / vertigini
- Quantu pigliate medicazione per vertigini / vertigini
Durante una crisa di vertigini o vertigini, ciò chì deve esse fattu hè di tene l'ochji aperti è di guardà fermu in un puntu davanti à voi. Questa hè una strategia eccellente per luttà contr'à vertigini o vertigini in pochi minuti.
Tuttavia, chiunque soffre di crisi di vertigini o di vertigini deve cunsultà constantemente un medicu generale per pruvà à capisce s'ellu ci hè una causa per stu sintumu, per inizià un trattamentu più specificu, chì pò cumprende l'usu di medicazione, sessioni di fisioterapia. o esercizii cutidiani chì ponu esse fatti in casa.
Queste esercitazioni è tecniche ponu esse indicate per trattà a sensazione di vertigini o vertigini causati da prublemi cum'è labirintite, sindrome di Menière o vertigine parossistica benigna. Vede e 7 cause principali di marei custanti.
Esercizii per alleviate i vertigini / vertigini in casa
Grandi esempi di esercizii chì ponu esse fatti in casa, ogni ghjornu, per prevene l'iniziu di vertigini è attacchi di vertu sò quelli di a caccia d'ochji, cume:
1. Muvimentu di u capu lateralmente: pusà è tene un ughjettu cù una mano, pusendu lu davanti à l'ochji cù u bracciu stesu. Tandu duverebbe apre u bracciu à fiancu, è seguità u muvimentu cù l'ochji è a testa. Ripetite 10 volte per solu una parte è poi ripetite l'eserciziu per l'altra parte;
2. Movimentu di a testa in su è in giù: pusate è tenite un ughjettu cù una mano è pusitelu davanti à l'ochji cù u bracciu stesu. Poi move l'ughjettu in sù è in ghjò, 10 volte, seguitendu u muvimentu cù a testa;
3. U muvimentu di l'ochji lateralmente: tene un ogettu cù una mano, mettendulu davanti à l'ochji. Poi move u vostru bracciu à fiancu è, cù a testa ferma, seguitate l'ughjettu solu cù i vostri ochji. Repetite 10 volte per ogni parte;
4. U muvimentu di l'ochji luntanu è vicinu: stende u bracciu davanti à l'ochji, tenendu un ogettu. Dopu, riparate l'ughjettu cù i vostri ochji è avvicinate lentamente l'ughjettu à i vostri ochji finu à chì site 1 pollice di distanza. Sposta l'ughjettu luntanu è chjude 10 volte.
Scuprite questi è altri suggerimenti in u video seguente:
Tecnica di fisioterapia per vertigini / vertigini
Ci hè ancu alcune tecniche chì ponu esse eseguite da u fisioterapeuta per riposiziunà i cristalli di calciu à l'internu di l'arechja interna, chì contribuiscenu à u sollievu di vertigini o vertigini, cessendu a sensazione di malessere in pochi minuti.
Una di e tecniche più aduprate hè a manuvra Apley, chì consiste di:
- A persona si trova nantu à a so spalle è cù a testa fora di u lettu, fendu una estensione di circa 45º è u mantene cusì 30 secondi;
- Rotate a testa à u latu è mantene a pusizione per altri 30 secondi;
- A persona deve girà u corpu à u listessu latu induve a testa hè posizionata è stà per 30 secondi;
- Allora a persona deve alzà u corpu da u lettu, ma tene a testa girata versu u listessu latu per altri 30 secondi;
- Infine, a persona deve girà a testa in avanti, è stà ferma cù l'ochji aperti per qualchì seconde in più.
Questa manuvra ùn deve esse effettuata in casu di ernia discu cervicale, per esempiu. È ùn hè micca cunsigliatu di fà sti muvimenti solu, perchè u muvimentu di a testa deve esse realizatu passivamente, vale à dì da un altru.Idealmente, stu trattamentu duveria esse realizatu da un prufessiunale cum'è un fisioterapeuta o un logopedista, perchè sti prufessiunali sò qualificati per fà stu tipu di trattamentu.
Quantu pigliate medicazione per vertigini / vertigini
U medicu generale, neurologu o otorinolaringoiatru pò raccomandà di piglià medicazione per u vertu, secondu a so causa. In casu di labirintitis, per esempiu, pò esse necessariu piglià Cloridrato di Flunarizina, Cinarizina o Cloridrato di Meclizina. In u casu di u sindrome di Menière, l'usu di droghe chì riducenu u vertu pò esse indicatu, cum'è dimenidratu, betahistina o idroclorotiazide. Quandu a causa hè solu vertigine parossistica benigna, a medicazione ùn hè micca necessaria.