Addestramentu à a schiena: 6 esercizii è cumu fà
Cuntenutu
- 1. Tirata davanti
- 2. Pulley articulatu
- 3. Fila curva
- 4. Inchiesta di u terrenu
- 5. Reverse fly
- 6. Surfboard
L'addestramentu posteriore hè divisu da gruppi musculari chì vulete travaglià, è deve esse indicatu da u prufessiunale di educazione fisica secondu u scopu di a persona. Cusì, esercizii chì travaglianu nantu à a parte superiore di u spinu, u mezu è a regione lombare ponu esse indicati, chì ponu esse fatti in 3 serie di 10 à 12 ripetizioni, o secondu a guida di l'instructore.
Tuttavia, per uttene i risultati, hè necessariu chì a furmazione sia fatta intensamente è rispettendu e linee guida necessarie in relazione à a serie di ripetizioni è pause. In più di l'idratazione è di una dieta sana è equilibrata, chì deve esse guidata da u nutrizziunistu secondu l'ughjettivu.
1. Tirata davanti
In u pull frontale, cunnisciutu ancu cum'èpulley davanti, l'eserciziu hè fattu à pusà di punta à a macchina. Dopu, cù e mani nantu à u manicu, portate a barra versu u vostru pettu. Per chì u muvimentu sia fattu di manera curretta, u torsu ùn deve micca fà u muvimentu per andà avanti è indietro, cume un avanti è un ritornu, solu e bracce devenu muvesi. Questu eserciziu funziona principalmente nantu à u musculu mid-back, chjamatu latissimus dorsi.
2. Pulley articulatu
A puleggia articulata hè fatta seduta, cù a faccia girata versu a macchina è a colonna diritta. Allora a persona chì tira e maniglie, face u muvimentu da cima à fondu aprendu è chjudendu i bracci.
U muvimentu di st'eserciziu travaglia tutti i musculi di u spinu, ma soprattuttu quellu chì va da u mezu à a fine, chjamatu latissimus dorsi, è a definizione di questu eserciziu serà più focalizzata nantu à u lombu.
3. Fila curva
Per fà u colpu curvatu, a persona deve appoghja leggermente u troncu in avanti è tene a barra cù e mani à una distanza leggermente luntana da a linea di e spalle. Poi cuminciate u muvimentu flettendu i gomiti, purtendu a barra versu l'addome è dopu tornendu à a pusizione iniziale cuntrullendu u muvimentu.
Questu eserciziu hè indicatu per travaglià i musculi di u mezu è di u laterale di u spinu, chjamatu, trapeziu mediu, infraspinatus è latissimus dorsi.
4. Inchiesta di u terrenu
U deadlift oltre à travaglià i musculi intornu à a spina, laterale di a regione posteriore è lombare, attiva ancu i musculi di u fondu di a coscia è di i glutei è di l'addome, essendu cunsideratu un eserciziu cumpletu è interessante per quelli chì cercanu ipertrofia.
Per fà u deadlift, a persona deve avè i pedi a stessa larghezza cum'è i ghjinochji è e mani a stessa larghezza cum'è e spalle. Dopu, in u muvimentu di ripiglià a barra nantu à u pavimentu, alzate finu à stà pienu in piedi, cù a barra nantu à u vostru addome è poi torna à u muvimentu iniziale cù a barra in terra, mantenendu a vostra schiena sempre dritta è stabilizzata.
5. Reverse fly
Per fà questu eserciziu, a persona deve pusà di fronte à a macchina, cù u pettu contr'à u bancu. Dopu, allungate e braccia finu à chì pudete tene e barre nantu à l'attrezzatura, cù i bracci dritti, apriteli finu à chì senti chì i musculi di u schernu si contraenu.
I musculi travagliati à a mosca inversa sò quelli da u collu à a mità di u spinu, chjamati romboidi, deltoidi posteriori è trapeziu inferiore.
6. Surfboard
U bordu pò avè parechje manere di fà la, ma u più cumunu si face nantu à u stomacu, appughjatu nantu à i gomiti è i pedi, u musculu travagliatu in questu eserciziu hè u trapeziu cumpletu, chì parte da u collu è cullà finu à a mità di u spinu.
Oltre à rinfurzà i musculi, u bordu pò ancu alleviare u lombalgiu è travaglia tuttu l'abdomen. Verificate altri tippi di bordu.