Pruvate un novu allenamentu m'hà aiutatu à scopre un talentu micca sfruttatu
Cuntenutu
Aghju passatu u duminicata scorsa appesi à e mo ghjinochje da un trapeziu, girendu, è pruvendu qualchì altra cascata à l'aria abbastanza incredibile. Vede, sò un istruttore di arti aeree è di circu. Ma s'è tù mi dumandò uni pochi d'anni fà ciò chì mi piace à fà in u mo tempu liberu, ùn avaria mai invintatu chì diceraghju questu.
Ùn era micca atleticu cum'è un zitellu, è era diventatu un adultu curtu è asmaticu cù articuli debuli. Ancu finitu per avè bisognu di chirurgia di ghjinochju quandu avia solu 25 anni. Dopu a mo procedura in 2011, sapiu chì avia bisognu di fà qualcosa per curà mi. Cusì aghju cuminciatu à travaglià à u centru cumunitariu lucale, pruvendu l'allenamenti "tipichi" cum'è yoga, sollevamentu di pesi, è cicculata à l'internu. Mi stava godendu e classi è mi sentu più in forma, ma, quantunque, nunda hà pussutu * veramente * uttene a mo corsa di adrenalina. Quandu un amicu mi hà dumandatu di pruvà una classe d'arte circense cun ella, aghju dettu "sicuru, perchè micca".
Quandu ci simu presentati per quella prima classa, e mo aspettative eranu simplicemente d'avè un pocu di divertimentu è d'entra in un allenamentu. C'era una corda stretta, un trapeziu, è parechje cose diverse chì pendevanu da u tettu. Avemu riscaldatu nantu à u pianu è subitu si trasfirìu à travaglià nantu à a sita aeree, appiccicata sopra a terra da i circhi, tela è straps. Mi divertia, ma avia avutu solu un criaturu pochi mesi nanzu, via C-sezzione micca menu, è u mo corpu era micca à bordu cù sta nova attività. Puderia esse lasciatu ghjustu allora è quì, decisu chì ùn era micca per mè, è tornu à a rutina standard di palestra chì sapia chì puderia riesce. Ma guardà tutti l'altri atleti m'hà inspiratu à spinghje mi. Era un risicu tamantu è un cambiamentu maiò da ciò chì avia fattu, ma aghju decisu di sorte fora di a mo zona di cunfortu è d'andà tuttu.
Ùn lasciate micca acrobati prufessiunali chì volanu intornu à l'aria cun facilità à ingannà vi-stunt aeree sò micca faciule. Mi pigliò mesi solu per amparà e cumpetenze basiche cum'è cumu invertisce (andà à l'inversu) è cullà. Ma ùn aghju mai rinunziatu - mi sò tenutu à questu è mi sò sempre miglioratu. A fine mi sò abbastanza cunfortu in aria chì mi sò trovu à vulè sparte stu talentu pazzu / allenamentu / arte cù altre persone. Cusì in uttrovi 2014, aghju decisu di piglià e cose in e mo mani è cumincià à insegnà e classi. Ùn avia mai insegnatu qualcosa nanzu, assai menu qualcosa cusì intensu è forse periculosu cum'è l'arti di u circu. Eppuru, eru decisu à fà lu travaglià. L'antenna era diventata a mo passione.
À u principiu, aghju amparatu una intro classa di acrobazie aeree à fiancu à u codirettore di u studio induve sò innamuratu per a prima volta di u travagliu aereu. Riscaldava a classe, è ella interveneva per insignà i tessuti (chì significava classi aeree chì implicavanu sete, hammocks, o cinturini suspesi da u tettu). Aghju vistu è amparatu da ella, è infine, insegnava classi aerei tradiziunali. In queste classi, studienti è artisti eseguiscenu acrobazie aduprendu un tessutu di seta longu suspesu da u soffiu, è Lyra, chì scambia u tessutu per un grande cerchju. Aghju ancu allargatu i mo insignamenti à i zitelli! Amu vedeli truvà a stessa gioia in acrobazie chì mi piacerebbe avè trovu à a so età.
E mo classi crescenu quandu aghju guadagnatu abilità è fiducia in e mo abilità di insegnamentu, è aghju sviluppatu una rializazione persunale ancu più grande è apprezzamentu per l'arte circense. Ciò chì hà cuminciatu anni prima quasi per un capriccio - un modu per pruvà l'acqua in a mo rutina di eserciziu - si trasformò in una vera passione. Ùn possu micca imaginà a mo vita senza aereo in questu, è sò cusì cuntentu chì aghju fattu quellu saltu è ùn l'aghju micca lasciatu perchè era dura. Mi impegnò per affruntà qualcosa di difficiule è l'aghju totalmente sfracicatu.
Avà, dicu à tutti di pruvà qualcosa di novu. Non solu amparerai una nova abilità, ma puderete scopre talenti nascosti chì ùn avete mai sfruttatu prima.