Cumu prevene a toxoplasmosi in gravidanza
Cuntenutu
- 1. Evite manghjà carne cruda
- 2. Lavate bè e mani
- 3. Bevi solu acqua minerale
- 4. Evite u cuntattu cù e fece di l'animali
- Cume trattà a toxoplasmosi in gravidanza
Per ùn chjappà micca a toxoplasmosi durante a gravidanza hè impurtante di sceglie di beie acqua minerale, manghjà carne ben fatta è manghjà ligumi è frutti ben lavati o cotti, in più per evità di manghjà insalata fora di casa è lavassi e mani parechje volte à u ghjornu .
Generalmente, a probabilità di l'infezione da toxoplasmosi aumenta cù l'avanzata di a gravidanza, ma a so contaminazione hè più periculosa in u primu trimestru di gravidanza, perchè pò influenzà u sviluppu di u fetu, causendu aborti o malformazioni gravi.
Per prevene l'infezzione, e misure protettive raccomandate includenu:
1. Evite manghjà carne cruda
Cum'è una di e forme di trasmissione hè u cunsumu di carne cruda, pocu cotta o di salsicce, hè impurtante chì e donne dessi preferenza à a carne ben fatta per riduce u risicu di cuntaminazione. Oltre à evità u cunsumu di carne cruda per riduce u risicu di toxoplasmosi, hè impurtante chì a donna incinta lavassi ancu frutti è ligumi bè prima di cunsumà, chì prevene ancu altre infezioni. Vede cumu lavà bè frutti è ligumi.
2. Lavate bè e mani
Per prevene a toxoplasmosi hè essenziale lavà e mani prima è dopu a preparazione di l'alimentu, in particulare a carne, ogni volta chì toccate a terra in u giardinu, perchè pò cuntene cisti di u parassita, è dopu avè cuntattu cù animali chì ponu esse infettati da u parassita o cù i vostri excrementi.
Una bona strategia in questi tempi hè di mette i guanti è poi di lampalli in a spazzatura, chì evita u cuntattu direttu cù u protozoo di a toxoplasmosi. Ma ancu cusì, hè impurtante di lavà e mani dopu avè cacciatu i guanti per eliminà cumpletamente u risicu d'infezzione.
Fighjate u video seguente è amparate à lavà e mani currettamente:
3. Bevi solu acqua minerale
Duvete preferisce l'acqua minerale, chì vene in una buttiglia, o beie acqua filtrata è bollita, evitendu l'acqua potabile da u rubinettu o da u pozzu, chì u risicu chì l'acqua sia contaminata hè più grande. Inoltre, ùn hè micca cunsigliatu di cunsumà latte crudu è prudutti di latti, ancu s'ellu hè da una vacca o capra.
4. Evite u cuntattu cù e fece di l'animali
Per evità a toxoplasmosi in gravidanza, u cuntattu cù l'animali, in particulare i misgi vagabondi, deve esse evitatu, chì ùn si sà se l'animali hè infettatu o micca. Inoltre, u cuntattu cù l'animali chì ùn sò micca trattati currettamente aumenta micca solu u risicu di toxoplasmosi, ma ancu altre infezioni chì ponu causà complicazioni per a donna incinta.
Sì avete i misgi in casa, duvete evità di tuccà a rena è e feci di l'animali è, se avete daveru da pulì, duvete fà lu ogni ghjornu, aduprendu guanti è pala è lavendusi e mani è lampendu i guanti à a spazzatura dritta dopu.. Hè ancu impurtante di nutrisce i misgi solu cù carne cotta o cibu, per prevene u sviluppu di microorganismi chì ponu cuntaminà a donna incinta.
Cume trattà a toxoplasmosi in gravidanza
U trattamentu per a toxoplasmosi durante a gravidanza di solitu varieghja cù a gravità di l'infezzione di a donna incinta è dipende da l'età gestazionale, richiedendu un test di sangue per cunfirmà a malattia, chì di solitu ùn causa micca sintomi in a donna incinta ma chì pò esse assai periculosa per u zitellu , Chì pò purtà à un abortu spurtivu o u zitellu hè natu cù prublemi cum'è ritardu mentale, idrocefalu o cecità. Vede più nantu à a toxoplasmosi in gravidanza.