Silicone in u gluteu: cumu si face a chirurgia è rischi possibili

Cuntenutu
- Cumu hè fatta a cirurgia
- Quale pò mette silicone in u gluteu
- Cura prima è dopu a cirurgia
- Possibili rischi di chirurgia
- Quandu pudete vede i risultati
Mette u silicone in u gluteu hè un modu assai pupulare per aumentà a dimensione di u culu è migliurà a forma di u contornu di u corpu.
Questa cirurgia hè di solitu fatta cù anestesia epidurale è, dunque, a durata di u sughjornu in ospedale pò varià da 1 à 2 ghjorni, ancu se una bona parte di i risultati si pò vede subitu dopu a chirurgia.

Cumu hè fatta a cirurgia
A cirurgia hè realizata sottu anestesia epidurale è sedazione, è dura trà 1:30 è 2 ore, essendu fatta cù una incisione trà u sacru è u coccige o in a piega glutea. U chirurgu deve intruduce a protesi attraversu un'apertura trà 5 è 7 cm, mudellendula secondu i bisogni.
In generale, dopu, u tagliu hè chjosu cù punti interni è un locu speciale hè adupratu per a chirurgia plastica in modu chì ùn resti micca cicatrici.
U duttore duverà mette a parentesi di furmatura subitu dopu à a chirurgia è deve restà in usu per circa 1 mese, è deve esse cacciatu solu per l'individuu per fà i so bisogni fisiologichi è per u bagnu.
L'individuu deve piglià analgesici per circa 1 mese per diminuisce u dolore. È circa 1 volta à a settimana duvete avè 1 sessione di drenaje linfaticu manuale per eliminà u gonfiore è e tossine.
Quale pò mette silicone in u gluteu
Praticamente tutte e persone sane vicinu à u so pesu ideale ponu esse sottumessi à chirurgia per piazzà u silicone in e natiche.
Solu e persone chì sò obese o chì sò malati ùn devenu micca fà stu tippu di chirurgia, postu chì ci hè un risicu più grande di ùn uttene micca u risultatu desideratu. Inoltre, e persone chì anu una natica assai caduta devenu ancu optà per un ascensore di natiche, per uttene u megliu risultatu.
Cura prima è dopu a cirurgia
Prima di mette u silicone nantu à u gluteu, hè necessariu fà testi per verificà a salute di l'individuu è assicurassi ch'ellu sia in u so pesu ideale.
Dopu a cirurgia, si deve stende nantu à u so stomacu per circa 20 ghjorni, è secondu u travagliu di l'individuu, puderà tornà à e so attività abituali in 1 settimana, ma evitendu sforzi. L'attività fisica pò esse ripresa dopu à 4 mesi di chirurgia, pianu è pianu.
Possibili rischi di chirurgia
Cum'è in ogni chirurgia, u piazzamentu di silicone in u gluteu presenta ancu alcuni rischi cume:
- Contusioni;
- Sanguinamentu;
- Contractura capsulare di a prutesi;
- Infezzione.
Eseguisce a chirurgia in un ospedale è cù una squadra ben addestrata riduce questi rischi è garantisce boni risultati.
Quale hè chì hà una protesi in silicone pò viaghjà in aereo è immersi à grande prufundità, senza u risicu di rottura di a protesi.
Quandu pudete vede i risultati
I risultati di a chirurgia per piazzà a protesi di silicone in u gluteu si vedenu subitu dopu à a chirurgia. Ma cume a zona pò esse assai gonfia, solu dopu à 15 ghjorni, quandu u gonfiore diminuisce considerevolmente, a persona puderà osservà megliu i risultati definitivi. U risultatu finale deve esse visibile solu circa 2 mesi dopu a piazzazione di a protesi.
Oltre à e protesi in silicone, ci sò altre opzioni chirurgiche per aumentà u culo, cume hè u casu di l'innestamentu di grassu, una tecnica chì adopra u grassu propiu di u corpu per riempie, definisce è dà vulume à i glutei.