Frutti è verdura brutti sò ghjunti à l'alimenti interi
Cuntenutu
Quandu pensemu à norme di bellezza irreale, i prudutti ùn sò probabilmente micca a prima cosa chì mi vene in mente. Ma diciamu: tutti ghjudichemu i nostri prudutti basati annantu à l'apparenze. Perchè piglià a mela sfurmata quandu si pò truvà una perfettamente tonda, nò?
Claramente, hè cusì chì i rivenditori pensanu ancu: u vinti per centu di frutti è ligumi cultivati in a splutazioni in i Stati Uniti ogni annu ùn si adattanu micca à i stretti standard cosmetichi di i buttreghi. Per esse chjaramente, questi frutti è legumi "imperfetti" cosmeticamente - pensate: una carota curvy o un pumadoru di forma strana - u stessu gustu à l'internu (più nantu à quì: 8 Frutti è Verdi "Brutti" imballati di Nutrienti) ancora, finiscinu. in e discariche, cuntribuendu à un prublema massiccia di rifiuti alimentari. Si stima chì 133 miliardi di lire di manciari sò sprechi ogni annu, secondu u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti è l'Agenzia di Proteczione Ambientale.
Ma avà, tutti quelli prudutti diliziosi ma troppu chjuchi, troppu curvy, o altrimenti di l'aspettu stranu, anu u so mumentu in u focu. Whole Foods hà annunziatu un prughjettu pilotu cù Imperfect Produce - una start-up basata in California chì furnisce stu "pruduzzione cosmeticamente sfida" da e splutazioni è furnisce à i clienti à prezzi scontati - per pruvà a vendita di prudutti menu di perfetti in una manciata. di i magazzini in u Nordu di California à principiu di u mese prossimu. Sicondu NPR, a decisione hè stata incitata da una petizione di Change.org da EndFoodWaste.org chì hà pressatu Whole Foods per #GiveUglyATry.
Imperfect Produce travaglia per riduce u prublema di i rifiuti alimentari in i Stati Uniti mentre generà ingressi extra per l'agricultori è rende i prudutti chì altrimenti seranu rifiutati per ragioni puramente cosmetiche dispunibuli per e famiglie à un prezzu più assequible. (Parlendu di rifiuti, vedi 8 Hacks per Fà chì l'Alimenti Sani Duranu Più.)
Mentre Whole Foods dice chì usa digià prudutti "brutti" in i so alimenti preparati, succhi è frullati, questu hè sempre un passu enormu per una catena d'alimentazione naziunale. L'unica altra grande catena di supermercati in i Stati Uniti à vende prudutti imperfetti hè Giant Eagle, chì hà annunziatu a settimana scorsa chì cumincieranu à vende brutti frutti è verdure grazia à u so novu prugramma Produce cù Personalità in cinque di i so magazini di a zona di Pittsburgh.
"Sia li chjamate surplus, eccessi, seconde, o semplicemente brutti, questi sò frutti è ligumi chì ponu affruntà u rifiutu perchè ùn sò micca cunsiderati perfetti", u portavoce di Giant Eagle Daniel Donovan hà dettu à NPR. "Ma hè u gustu chì conta". Avemu secondatu quellu.
E forse u più impurtante: Semu abbastanza sicuri di pudè francà l'aspettu s'ella hè ghjunta cun risparmi maiò à a cassa. Perchè i prudutti di qualità ùn sò micca boni. Cù qualchì furtuna, questu puderia aiutà Whole Foods perde u so 'Pagamentu tutale'. Finu chì vene quellu ghjornu, assicuratevi di leghje nantu à 6 Modi per Risparmià Soldi (è smettite di sprecà!) Prudutti.