Sore Nail: Cumu Cura è Rimedi
Cuntenutu
U chiovu infiammatu risulta generalmente da un chiovu incarnitu, causendu dolore, gonfiore è rossu. S'ellu ùn hè micca trattatu currettamente, pò infettassi, accumulendu pus nantu à u dettu affettu.
Inflammazione di u unghje pò ancu esse causata da un oggettu chì cade nantu à e dita, da una cattiva abitudine di taglià l'anguli di i unghji, da u calzamentu strettu, è da infezioni fungose o batteriche.
Per trattà u unghje infiammatu, duvete taglià a punta di u unghje chì causa l'infiammazione cù forbici sterili, applicà antidolorifici lucali per alleviare u dolore, è in i casi più severi, avè una chirurgia per estrarre u unghje.
Sore Nail Remedy
U chiovu infiammatu pò esse trattatu cù l'usu di creme antibiotiche è unguenti in a cumpusizione, chì impedisceranu chì l'unghje sia infettatu è chì l'infiammazione peghju. Alcuni esempi di unguenti cù antibiotici in a cumpusizioni sò Nebacetin, Nebacimed o Verutex, per esempiu.
Inoltre, in certi casi, u duttore pò ricumandà ancu l'usu di creme o unguenti cù corticosteroidi, chì hè un antiinflamatoriu chì aiuta à riduce u gonfiore. Esempii di unguenti cù corticosteroidi in a cumpusizione sò Berlison è Cortigen, per esempiu. Alcuni unguenti anu ancu dighjà antibiotici è corticosteroidi in a so composizione, facilitendu cusì l'aderenza à u trattamentu.
In i casi più severi, induve si sviluppa un'infezzione, pò esse necessariu piglià antibiotici orali, chì devenu esse prescritti da u duttore.
Cumu cura di u unghje per impedisce ch'ellu s'infiamme
E precauzioni basiche da piglià per evità l'unghia infiammata sò i seguenti:
- Impedisce chì i chiodi sianu inceppati, taglialli sempre dritti, mai à l'anguli, mantenendu sempre e punte libere;
- Eliminà solu a cutícula in eccessu;
- Evite di portà scarpi stretti è punta di punta;
- Aduprate creme emollienti per riduce u disagiu.
Amparate più nantu à ciò chì si deve fà per evità u unghje incarnitu.
In i casi i più gravi, cù tasche di pus è tessuti spugnosi in postu, hè preferibile vede un dermatistu per chì i tessuti infiammati sianu rimossi currettamente, senza cumplicazioni.
U duttore alzerà l'angulu di u unghje cù una spatula, luntanu da a pelle infiammata cù un tampone di cuttone, toglendu a punta di l'unghia chì causa l'infiammazione, cù forbici sterili.
Dopu, sgotta u gonfiore lucale, quandu hè presente, è applica una veste cù creme à basa d'antibiotici. Pò esse ancu necessariu piglià antibiotici orali, in particulare in casi d'infezioni secondarie.
Per trattà permanentemente u unghje infiammatu, si pò fà una chirurgia per distrugge a matrice di unghie o estrattela cumpletamente, ma solu in ultima istanza, perchè quandu l'ungla cresce di novu, pò diventà torna bluccata.