Urobilinogen in urina: chì pò esse è chì fà
Cuntenutu
Urobilinogenu hè un pruduttu di a degradazione di a bilirubina da e bacterie presenti in l'intestinu, chì hè purtatu in u sangue è escretu da u rene. Tuttavia, quandu ci hè una grande quantità di bilirubina prodotta, ci hè una crescita di a concentrazione di urobilinogeni in l'intestinu è, di conseguenza, in l'urina.
A presenza di urobilinogenu hè cunsiderata nurmale quandu hè trà 0,1 è 1,0 mg / dL. Quandu i valori sò sopra, hè impurtante verificà l'altri parametri valutati, è ancu altri testi chì forse sò stati richiesti, in modu da pudè cunnosce a causa di l'aumentu di a bilirubina in l'urina.
Pò esse urobilinogenu in l'urina
Urobilinogen si pò truvà naturalmente in urina, senza alcuna significazione clinica. Tuttavia, quandu presente in quantità sopra e aspettative è quandu ci hè un cambiamentu in altri fattori analizzati in l'urina è i test di sangue, pò esse indicativu di:
- Prublemi di fegatu, cume a cirrosi, l'epatite o u cancheru di u fegatu, in cui si pò rimarcà ancu a presenza di bilirubina in l'urina. Vede ciò chì pò esse bilirubina in urina;
- U sangue cambia, in chì u corpu produce anticorpi chì reagiscenu contr'à i globuli rossi, cù a so distruzzione è, dunque, una pruduzzione più grande di bilirubina, chì u so valore aumentatu pò esse percepitu per mezu di l'analisi di sangue. Inoltre, in casu d'anemie emolitiche, hè ancu pussibule di verificà cambiamenti in u numeru di sangue, in particulare in a quantità di globuli rossi è di emoglobina.
Inoltre, a presenza di urobilinogeni in l'urina pò suggerisce prublemi di fegatu ancu prima chì i sintomi o cambiamenti in l'esami apparsu. Cusì, quandu a presenza di urobilinogenu in l'urina hè verificata, hè impurtante osservà s'ellu ci hè un altru cambiamentu in u test di urina, è ancu u risultatu di altri analisi di sangue, cum'è u conte di sangue, TGO, TGO è GGT, in casu di prublemi di fegatu, è, in casu di anemia emolitica, misurazione di bilirubina è test immunologichi. Amparate più nantu à cumu cunfirmà u diagnosticu di anemia emolitica.
[esame-rivista-puntu]
Cosa da fà
Se una quantità significativa di urobilinogenu hè osservata in l'urina, hè impurtante chì a causa sia investigata in modu chì pò esse trattata currettamente. Se a presenza di urobilinogenu hè duvuta à anemia emolitica, u duttore pò ricumandà un trattamentu cù droghe chì regulanu u sistema immunitariu, cum'è corticosteroidi o immunosoppressori.
In casu di prublemi di fegatu, u duttore pò ricumandà u riposu è cambià di dieta, per esempiu. In casu di cancheru di u fegatu, a chirurgia pò esse necessaria per caccià a regione affettata è poi a chimioterapia.