Uroginecologia: chì ghjè, indicazioni è quandu andà à l'uroginecologu
Cuntenutu
Urogineculugia hè una sottuspecialità medica ligata à u trattamentu di u sistema urinariu femminile. Cusì, si tratta di prufessiunali specializati in urologia o ginecologia per trattà l'incontinenza urinaria, l'infezioni urinarie recurrenti è u prolapsu genitale, per esempiu.
Uroginecologia hè ancu una di e specialità di fisioterapia, chì mira à a prevenzione è a riabilitazione di prublemi relativi à a vagina, u pavimentu pelvicu è u rettu.
Quandu hè indicatu
Urogineculugia serve per identificà è trattà situazioni chì implicanu u sistema urinariu femminile, cume:
- Infezzioni di u sistema urinariu, cum'è cistite;
- Infezzione urinaria ricurrente;
- Uteru è vescica caduti;
- Affundimentu di u vaginu;
- Dolore pelvicu durante u cuntattu intimu;
- Vulvodynia, chì hè carattarizata da u dulore, irritazione o rossu in a vulva;
- Prolapse genitale;
Inoltre, l'uroginecologu pò curà l'incontinenza fecale è urinaria, u trattamentu di u quale pò esse fattu da un fisioterapeuta per mezu di esercizii chì aiutanu à rinfurzà u pavimentu pelvicu è aiutanu à u trattamentu di i cambiamenti identificati, è a fisioterapia pò esse fatta cù elettrostimolazione, drenaje linfaticu ., currezzione posturale è esercizii secondu a situazione da trattà.
Quandu andà à u uroginecologu
Hè cunsigliatu di cunsultà l'uroginecologu quandu ogni malattia liata à u sistema urinariu femminile hè identificata da u medicu generale. Cusì, dopu l'identificazione, u paziente hè riferitu à fisioterapia uroginecologica o à un ginecologu o urologu chì a so sottuspecialità hè uroginecologia. Tuttavia, questu ùn impedisce micca chì a paziente si rivolga direttamente à l'uroginecologu in i primi sintomi chì sente.
L'uroginecologu determina u trattamentu per mezu di a valutazione di u risultatu di parechji esami, cume esami di laboratorio, esami di imaging, cume raggi X, risonanza è ultrasonografia, studiu di urodinamica è cistoscopia, chì hè un esame di endoscopiu chì hà per scopu di osservà l'urinariu trattu bassu, cum'è uretra è a vejiga. Capite cumu si face a cistoscopia.