Solu Perchè Sete Depressu In Invernu ùn significa micca chì avete TRISTU
Cuntenutu
Ghjorni più brevi, tempi frigidi, è una grave carenza di vitamina D-l'invernu longu, fretu è solitu pò esse un veru b * pruritu. Ma sicondu una nova ricerca publicata in a rivista Clinical Psychological Science ùn pudete micca culpà u Disorder Affettivu Stagionale (SAD) per i vostri blues invernali. Perchè ùn puderia micca esiste in realtà.
SAD descrive cambiamenti in depressione chì coincidenu cù cambiamenti in e stagioni. Hè una parte abbastanza largamente accettata di a cunversazione culturale à questu puntu (SAD hè statu aghjuntu à u Manuale Diagnosticu è Statisticu di Disturbi Mentali, l'enciclopedia ufficiale di disordini mentali è psiculogichi, in 1987). Ma chì ùn si deprime dopu una stagione intera di accatastamentu cù nunda, ma Netflix è Seamless per teneli in cumpagnia? (Sapete chì u sintimu turchinu puderebbe fà chì u vostru mondu pare grisgiu?)
Tipicamente, per riceve un diagnosticu SAD, i pazienti anu da segnalà episodi depressivi ricorrenti chì currispondenu cù e stagioni-di solitu autunno è inverno. Ma sicondu l'ultime ricerche, a prevalenza di l'episodii depressivi hè assai stabile in diverse latitudini, stagioni è esposizioni di u sole. Traduzzione: Ùn hà nunda di fà cù a mancanza di luce o di calore chì l'inguernu porta.
I circadori anu esaminatu e dati da un totale di 34,294 participanti di età da 18 à 99 anni è cuncludi chì i sintomi di depressione ùn puderanu micca esse ligati à alcuna di e misure staggione (tempu di l'annu, esposizione di luce è latitudine).
Allora cumu spieghemu quelli blues invernali? A depressione per definizione hè episodica - vene è va. Cusì solu perchè site depressu in l'invernu ùn significa micca chì site depressu perchè d'inguernu. Puderia esse più coincidenza chè correlazione o causalità. (Questu hè u Vostru Cervellu: Depressione.)
Sè vo site seriu in i dumps, vale a pena parlà cù u vostru terapeuta o duttore. Inutili, surtite è gode di a neve, di i zitelli caldi è di e serate accatastate da u focu.