Quandu andà è ciò chì face l'urologu
Cuntenutu
L'urologu hè u duttore incaricatu di curà l'organi riproduttivi maschili è di curà i cambiamenti in u sistema urinariu di donne è omi, è si raccomanda chì l'urologu sia cunsultatu ogni annu, in particulare per l'omi da 45 à 50 anni, cum'è questu hè u modu hè pussibile prevene u sviluppu di u cancheru di prutata è altri cambiamenti.
In a prima cunsultazione cù l'urologu, una valutazione generale hè generalmente effettuata per scopre u statu generale di salute di a persona, in più di testi chì valutanu u sistema urinariu maschile è femminile, in più di testi chì valutanu a fertilità maschile.
Quandu andà à l'urologu
Andà à l'urologu hè raccomandatu per omi è donne di ogni età, quandu ci sò segni è sintomi relativi à u sistema urinariu, cume:
- Difficultà o dolore quandu urinate;
- Dolore à i reni;
- Cambiamenti in u pene;
- Cambiamenti in i testiculi;
- Aumenta a pruduzzione di urina.
In u casu di l'omi, hè raccomandatu di fà un appuntamentu cù l'urologu annu per un check-up è i pussibili dubbi ponu esse chiariti, postu chì l'urologu hà ancu a funzione di valutà l'organi riproduttivi maschili, di diagnosticà è di curà disfunzioni. attività sessuale.
Inoltre, hè cunsideratu essenziale chì l'omi da 50 anni di età cunsultanu regolarmente l'urologu, ancu s'ellu ùn ci sò segni è sintomi di cambiamenti, postu chì da quella età ci hè un risicu più grande di sviluppà un cancheru di prutata.
Se ci hè una storia positiva in famiglia per u cancheru di prostata o se l'omu hè di origine africana, hè cunsigliatu di seguità cun un urologu da 45 anni di età, per fà regolarmente un esame rettale digitale è altri, per valutà u funziunamentu di a prutata è cusì impedisce l'ocurrenza di u cancheru. Scuprite chì sò i 6 testi chì valutanu a prutata.
Ciò chì face l'urologu
L'urologu hè incaricatu di trattà alcune malatie relative à u sistema urinariu di l'omi è di e donne è à l'organi riproduttivi maschili. Cusì, l'urologu pò trattà:
- Impotenza sessuale;
- Eiaculazione prematura;
- Infertilità;
- Pietra di rene;
- Difficultà à urinate;
- Incontinenza urinaria;
- Infezzioni urinarii;
- Inflammazione in u trattu urinariu;
- Varicocele, in quale ci hè una dilatazione di e vene testiculate, pruvucendu l'accumulazione di sangue, dolore è gonfiore.
Inoltre, l'urologu face a prevenzione, u diagnosticu è u trattamentu di i tumori prisenti in e vie urinarie, cume a vescica è i reni, per esempiu, è in u sistema riproduttivu maschile, cum'è testiculi è prostata. Vede quale sò i cambiamenti principali in a prutata.