A Squadra di Hockey Femminile di i Stati Uniti Pianifica di Boicottà u Campiunatu Mundiale à parità di paga
Cuntenutu
A squadra naziunale di hockey femminile di i Stati Uniti hà ghjucatu u Canada, u so rivalu, u 31 di marzu per u campiunatu di u mondu dopu avè minacciatu di boicottà u ghjocu per salarii ghjusti. I dui squadre sò ghjunti in capu à ogni finale di u campiunatu mundiale finu à avà, ma sta volta, e donne di i Stati Uniti anu dettu ch'elli si ne vanu fora à menu chì e so richieste sò state soddisfatte.
Per furtuna, USA Hockey hà scansatu ciò chì seria statu un boicottaghju storicu stabilendusi à termini chì puderianu guidà i ghjucatori à guadagnà quant'è 129.000 $ in un annu olimpicu - una vittoria incredibile per i medaglia d'oru in difesa.
À quellu tempu, u capitanu di a squadra Meghan Duggan hà dettu ESPN quellu, "Dumandemu un salariu di vita è per USA Hockey per sustene pienamente i so prugrammi per e donne è e donne è smette di trattassi cum'è una riflessione. Avemu rapprisintatu u nostru paese cun dignità è meritemu di esse trattati cun equità è rispettu".
Insemi cù una paga ghjusta, a squadra circava ancu un cuntrattu chì chjama un sustegnu versu "sviluppu di a squadra di i ghjovani, equipaggiamenti, spese di viaghju, alloghju in hotel, pasti, staffing, trasporti, marketing è publicità".
Mentre i ghjucatori di a squadra sò previsti per ghjucà è cumpetenu à tempu pienu, ESPN informa chì u Hockey USA li hà pagatu un pocu $ 1,000 à u mese durante i sei mesi chì anu furmatu per cumpete per l'Olimpiadi. Per mette in prospettiva, hè $ 5,75 à l'ora, presuminendu chì e donne viaghjanu, furmate è cumpetenu 8 ore à ghjornu, cinque volte à settimana. È hè solu per l'Olimpiadi. Durante u restu di u so periodu di quattru anni, sò stati pagati "praticamente nunda".
Cumprendu, questu hà furzatu l'atleti à decide trà ghjucà u sportu chì amanu è guadagnà un salariu chì ponu campà. "Purtroppu diventa una decisione trà caccia u vostru sognu o cede à a realità di u pesu finanziariu", hà dettu a ghjucatrice Jocelyne Lamoureux-Davidson. "Questa hè a conversazione chì u mo maritu è eiu avemu avà."
Ciò chì rende a situazione sana ancu più problematica hè u fattu chì, in media, USA Hockey spende 3,5 milioni di dollari per u prugramma di sviluppu di a squadra naziunale di l'omi è di i 60 o più ghjochi in i quali competenu ogni annu. Solu stu fattu hà datu à l'avucati di a squadra di e donne una ragione per cità u prugramma cum'è una violazione di u Ted Stevens Legge di Sport Olimpichi è Amatori, chì afferma chì a lega hè "[necessaria] per furnisce un appoghju equitariu è incuragimentu per a participazione di e donne induve, cum'è u casu cù u hockey, prugrammi separati per atleti maschili è femine sò cundutti in una basa naziunale".
Sfurtunatamente, i ghjucadori di hockey ùn sò micca l'unica squadra femminile di i Stati Uniti à luttà per un trattamentu equitariu. A squadra di calcio, hà più di un annu in e so trattative per una paga megliu.
"Hè difficiule di crede chì, in 2017, duvemu sempre luttà cusì duru per un sustegnu equitariu di basa", hà dettu u capitanu assistente Monique Lamoureux-Morando ESPN. "[Ma] hè assai tardi per noi di parlà di trattamentu ingiustu".
Avà, ghjustu à tempu per u Equal Pay Day, u Denver Post hà segnalatu chì a squadra di hockey femminile di i Stati Uniti riceverà un salariu di 2.000 $ ciascuna, sbattendu u so stipendiu mensile finu à 3.000 $. Micca solu què, ma ogni ghjucatore hè destinatu à guadagnà almenu 70.000 $ à l'annu da soldi chì riceveranu da u Cumitatu Olimpicu di i Stati Uniti. Ogni ghjucatore serà premiatu $ 20,000 per l'oru è $ 15,000 per l'argentu da USA Hockey è $ 37,500 in più per l'oru, $ 22,500 per l'argentu è $ 15,000 per u bronzu da u USOC.
U ghjucatore Lamoureux-Davidson hà dettu à u Denver Post chì "serà un puntu di svolta per u hockey femminile in i Stati Uniti" è un "puntu di svolta per u hockey femminile in u mondu". Ma sfurtunatamente, a lotta ùn finisce micca quì.
"Serà impurtante micca solu di firmà un accordu è esse fattu cun ellu, ma di cuntinuà à fà cresce u sport è di cummercializà u nostru sport è di cummercializà i ghjucatori è solu creerà numeri à u livellu di basa chì pensu chì i ghjucatori volenu vede è USA Hockey vole vede ", hà continuatu Lamoureux-Davidson. "Questu serà una grande parte in solu cresce u ghjocu sempre".