ICU Neonatal: perchè u zitellu pò avè bisognu à esse ricusatu
![ICU Neonatal: perchè u zitellu pò avè bisognu à esse ricusatu - Salute ICU Neonatal: perchè u zitellu pò avè bisognu à esse ricusatu - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/uti-neonatal-porque-o-beb-pode-precisar-ficar-internado.webp)
Cuntenutu
- Quandu hè necessariu stà in UCI
- Cosa face parte di l'UCI neonatale
- Quantu stanu l'uspidale
- Quandu si verifica u scaricamentu
L'UCI Neonatale hè un ambiente ospedale preparatu per riceve i zitelli nati prima di 37 settimane di gestazione, cù pocu pesu o chì anu un prublema chì pò interferisce cù u so sviluppu, cum'è cambiamenti cardiaci o respiratorii, per esempiu.
U zitellu ferma in l'UCI finu à chì puderà cresce, ghjunghje à bon pesu è diventà capace di respirà, allattà è inghjuttà. A durata di u sughjornu in l'UCI varieghja secondu u zitellu è a ragione per a quale hè statu purtatu à l'UCI, tuttavia in alcuni ospedali un genitore pò stà cun u zitellu per tutta a durata di u sughjornu.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/uti-neonatal-porque-o-beb-pode-precisar-ficar-internado.webp)
Quandu hè necessariu stà in UCI
L'UCI neonatale hè un locu in l'uspidale preparatu per riceve i nati nati chì sò nati prematuri, prima di 37 settimane, cù pocu pesu o cù prublemi respiratorii, di fegatu, cardiaci o infettivi, per esempiu. Subitu dopu a nascita, u zitellu pò avè bisognu à esse ammessu à l'UCI neonatale per riceve più monitoru è trattamentu per a ragione per cui hè statu riferitu à l'unità.
Cosa face parte di l'UCI neonatale
A Unità di Cura Intensiva neonatale (UCI) hè custituita da una squadra multidisciplinaria cumposta da neonatologu, pediatra, infermiere, nutrizionistu, fisioterapeuta, terapeuta occupazionale è logopedista chì prumove a salute è u sviluppu di u zitellu 24 ore à u ghjornu.
Ogni ICU Neonatale hè cumposta da attrezzature chì aiutanu u trattamentu di u zitellu, cume:
- Incubatore, chì mantene u zitellu caldu;
- Monitori cardiaci, chì verificanu a frequenza cardiaca di u zitellu, segnalendu qualsiasi cambiamentu;
- Monitori respiratorii, chì indicanu cumu hè a capacità respiratoria di u zitellu, è pò esse necessariu chì u zitellu sia in ventilazione meccanica;
- Catheter, chì sò principalmente usati per prumove l'alimentazione di i zitelli.
A squadra multiprofessiunale valuta periodicamente u zitellu per pudè verificà l'evoluzione di u zitellu, vale à dì, se a frequenza cardiaca è a frequenza respiratoria sò normali, se a nutrizione hè adatta è u pesu di u zitellu.
Quantu stanu l'uspidale
A durata di u sughjornu in l'UCI neonatale pò varià da parechji ghjorni à uni pochi di mesi, secondu e necessità è e caratteristiche di ogni zitellu. Durante u sughjornu ICU, i genitori, o almenu a mamma, ponu stà cun u zitellu, accumpagnendu u trattamentu è prumove u benessere di u zitellu.
Quandu si verifica u scaricamentu
A dimissione hè data da u medicu rispunsevule, tenendu contu di a valutazione di i prufessiunali implicati in a cura di u zitellu. Di solitu accade quandu u criaturu ottiene l'indipendenza respiratoria è hè capace di suchjà tuttu l'alimentu, in più di avè più di 2 kg. Prima chì u zitellu sia licenziatu, a famiglia riceve alcune linee guida per chì u trattamentu pò esse continuatu in casa è, cusì, u zitellu pò sviluppà nurmalmente.