Sciroppi casani per a tosse
Cuntenutu
- 1. Sciroppu di carota è di mele
- 4. Zenzeru è sciroppu di guacu
- 5. Sciroppu Echinacea
- Quale ùn deve micca piglià
Un bonu sciroppu per a tosse secca hè a carota è l'oreganu, perchè sti ingredienti anu proprietà chì riducenu naturalmente u riflessu di a tosse. Tuttavia, hè impurtante sapè ciò chì causa a tosse, perchè pò avè parechje cause, chì devenu esse investigate da u duttore.
A tosse secca persistente hè di solitu causata da un'allergia respiratoria, allora duvete tene a vostra casa currettamente pulita, priva di polvere è evità di stà in lochi polverosi, oltre à evità esse intornu à e persone chì fumanu. Un bonu cunsigliu da fà dopu avè pulitu a casa hè di mette un seccu d'acqua in a stanza per chì l'aria sia menu secca. Vede più nantu à e possibili cause di tosse secca è cumu trattallu.
1. Sciroppu di carota è di mele
U timu, a radice di liquirizia è i semi di anice aiutanu à rilassà e vie respiratorie è u mele riduce l'irritazione in a gola.
Ingredienti
- 500 mL d'acqua;
- 1 cucchiaia di semi di anice;
- 1 cucchiaia di radice secca di liquirizia;
- 1 cucchiaia di timu seccu;
- 250 mL di meli.
Modu di preparazione
Fate bollire i semi di anice è a radice di liquirizia in acqua, in una padella cuperta, per circa 15 minuti. Tire da a stufa, aghjunghjite u timu, copre è lasciate infuse finu à u frescu. Infine, basta à filtrà è aghjunghje u mele. Pò esse conservatu in una buttiglia di vetru, in a frigorifera, per 3 mesi.
4. Zenzeru è sciroppu di guacu
U Ginger hè un pruduttu naturale cù azzione antiinfiammatoria, raccomandatu per riduce l'irritazione in a gola è in i pulmoni, allevendu a tosse secca.
Ingredienti
- 250 ml d'acqua;
- 1 cucchiaia di limonu spremutu;
- 1 cucchiaia di zenzeru appena macinatu;
- 1 cucchiaia di meli;
- 2 foglie di guaco.
Modu di preparazione
Fate bollire l'acqua è poi aghjunghje u zenzeru, lasciate riposà per 15 minuti. Poi filtrà l'acqua s'ellu hà tagliatu u zenzeru è aghjunghje u mele, u suchju di limonu è u guaco, mischjendu tuttu finu à ch'ella sia viscosu, cum'è u sciroppu.
5. Sciroppu Echinacea
L'Echinacea hè una pianta ampiamente usata per trattà i sintomi di u fretu è di l'influenza, cum'è un nasu stufatu è a tosse secca.
Ingredienti
- 250 ml d'acqua;
- 1 cucchiaia di radica o foglie d'echinacea;
- 1 cucchiaia di meli.
Modu di preparazione
Pone a radica o e foglie di echinacea in l'acqua è lasciate nantu à u focu finu à ebbulisce. Dopu questu, duvete lascià riposà per 30 minuti, filtrate è aghjunghje u melu finu à chì pare un sciroppu. Pigliate duie volte à ghjornu, matina è notte. Amparate più altri modi per aduprà echinacea.
Quale ùn deve micca piglià
Siccomu sti sciroppi sò fatti da u mele, ùn devenu micca esse dati à i zitelli di menu di 1 annu, per via di u risicu di botulismu, chì hè un tipu d'infezzione grave. Inoltre, ùn devenu ancu esse aduprati da i diabetichi.
Scuprite cumu preparà diverse ricette di tosse in u video seguente: