À chì serve Utrogestan
Cuntenutu
- Per chì ghjè
- 1. Usu urale
- 2. Percorsu vaginale
- Cumu aduprà
- Possibili effetti collaterali
- Quale ùn deve micca aduprà
Utrogestan hè una medicina indicata per u trattamentu di disordini relativi à a carenza di l'hormone di progesterone o per a prestazione di trattamenti di fertilità.
Questa medicina pò esse acquistata in farmarii per un prezzu di circa 39 à 118 reai, secondu a dose prescritta è a dimensione di u pacchettu, dopu a presentazione di una prescrizione.
Per chì ghjè
Capsule Utrogestan ponu esse aduprate per via orale o vaginale, chì dipenderanu da u scopu terapeuticu per u quale sò destinati:
1. Usu urale
Oralmente, sta medicina hè indicata per u trattamentu di:
- Disturbi di l'ovulazione relativi à a carenza di progesterone, cum'è u dolore è altri cambiamenti in u ciclu menstruale, amenorrea secondaria è cambiamenti benigni di senu;
- Insufficiency Luteal;
- Stati di carenza di progesterone, per u trattamentu di a sostituzione ormonale di a menopausa in più di a terapia di l'estrogeni.
Prima di inizià u trattamentu, u duttore pò urdinà un test di progesterone. Vede in chì cunsiste questu esame.
2. Percorsu vaginale
Vaginalmente, Utrogestan hè indicatu per u trattamentu di:
- Fallimentu ovarianu o carenza ovarica cumpleta in e donne cù una diminuzione di a funzione ovarica;
- Supplementazione di a fase luteale, in certi casi di sterilità o per a realizazione di trattamenti di fertilità;
- Minaccia di abortu precoce o prevenzione di l'abortu per via di insufficienza lutea durante u primu trimestru.
Sapete cumu identificà i sintomi di un abortu spurtivu.
Cumu aduprà
Oralmente, a dosa di Utrogestan hè a seguente:
- Insufficiency di progesterone: 200 à 300 mg à ghjornu;
- Insufficiency Luteal, sindrome premenstruale, malatie benigna di u senu, menstruazione irregulare è pre-menopausa: 200 mg in una sola dosi prima di dorme o 100 mg duie ore dopu un manghjà più 200 mg di notte, à l'ora di dorme, in un regime di trattamentu di 10 ghjorni per ciculu, da u 16 à u 25 ghjornu;
- Terapia di rimpiazzamentu ormonale per a menopausa in combinazione cù estrogeni:100 mg a notte prima di dorme, 25 à 30 ghjorni à u mese o divisu in duie dosi di 100 mg, 12 à 14 ghjorni à u mese o in una sola dose di 200 mg a notte, prima di dorme, da 12 à 14 ghjorni à u mese.
Vaginalmente, a dosa di Utrogestan hè a seguente:
- U sustegnu di progesterone durante l'insufficiency ovarian in una donna cù una diminuzione di a funzione ovariana da a donazione d'ovociti:200 mg da u 15u à u 25u ghjornu di u ciculu, in una sola dose o divisa in duie dosi di 100 mg. Dapoi u 26esimu ghjornu di u ciculu o in casu di gravidanza, sta dosa pò esse aumentata à un massimu di 600 mg per ghjornu, divisa in 3 dosi finu à a 12a settimana di gravidanza;
- Supplementazione di a fase lutea durante i cicli di fertilizazione in vitro o ICSI: 600 à 800 mg per ghjornu, divisi in trè o quattru dosi, à partesi da u ghjornu di a cattura o da u ghjornu di u trasferimentu, finu à a 12a settimana di gravidanza;
- Supplementazione di a fase luteale, in casu di subfertilità o infertilità per anovulazione: 200 à 300 mg per ghjornu, divisi in duie dosi, da u 16u ghjornu di u ciculu, per 10 ghjorni. Se a menstruazione ùn accade più, u trattamentu hè ripartitu è deve esse continuatu finu à u 12 di gravidanza;
- Minaccia di abortu precoce o prevenzione di l'abortu da causa di insufficienza lutea:200 à 400 mg per ghjornu, divisi in duie dosi, finu à a 12a settimana di gravidanza.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù Utrogestan sò fatica, edema, cefalea, cambiamenti di pesu, cambiamenti di appetitu, sanguinamentu vaginale pesante, gonfiore addominale, menstruazione irregulare è sonnolenza.
Quale ùn deve micca aduprà
Utrogestan hè contraindicatu in e persone cun u cancheru di u fegatu, di u senu o di i genitali, cun sanguinamentu genitale non diagnosticatu, storia di ictu, malatie di fegatu, abortu incompletu, malatie tromboemboliche, tromboflebite, porfiria o chì sò ipersensibili à qualsiasi cumpunente di a formula.