Dose di Valeriana Root per Ansietà è Sonnu
Cuntenutu
- Cosa hè a radice di valeriana?
- Cume funziona a radice di valeriana?
- Dose raccomandata di radice di valeriana per dorme
- Dose raccomandata per l'ansietà
- Prendere a radice di valeriana hè efficace per l'ansietà è u sonnu?
- A radice di valeriana hè sicura?
- Quale hè chì ùn deve micca piglià a radica di valeriana?
- Passi prossimi
- Q:
- A:
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Panoramica
Se avete sperimentatu ansietà o avete prublemi di dorme, avete probabilmente pensatu à pruvà un rimediu à base di erbe per sollievu.
A radice di valeriana hè un ingrediente cumunu vendutu in supplementi dietetichi. I sustenitori affirmanu chì guarisce l'insonnia è a tensione nervosa causata da l'ansietà. A valeriana hè aduprata da seculi cum'è rimediu à base di erbe.
Hè stata aduprata in Grecia antica è in Roma per facilità:
- insonnia
- nervosità
- trimulendu
- mal di testa
- stress
Pò esse ghjustu ciò chì ci vole per infine dorme bè. Ci sò parechji prudutti di radice di valeriana nantu à u mercatu oghje. Ma a quantità di radice di valeriana contenuta in ogni capsula varia largamente.
Eccu più infurmazioni nantu à a dosa raccomandata di radice di valeriana è i so potenziali benefici per a salute.
Cosa hè a radice di valeriana?
A valeriana hè una pianta perenne cù u nome scientificu Valeriana officinalis. A pianta cresce salvatica in i prati in tuttu u Nordu America, l'Asia è l'Europa.
Pruduce fiori bianchi, viuletti o rosa in estate. I preparati vegetali sò tipicamente fatti da a radice di rizoma di a pianta.
Cume funziona a radice di valeriana?
I ricercatori ùn sò micca sicuri di cumu a radica di valeriana funziona per alleviare l'insonnia è l'ansietà. Pensanu chì aumenta sottilmente i livelli di una sostanza chimica cunnisciuta cum'è acidu gamma aminobutirrico (GABA) in u cervellu. GABA cuntribuisce à un effettu calmante in u corpu.
I medicinali cumuni per l'ansietà, cum'è l'alprazolam (Xanax) è u diazepam (Valium), aumentanu ancu i livelli di GABA in u cervellu.
Dose raccomandata di radice di valeriana per dorme
L'insonnia, l'incapacità di addurmintassi o di dorme, tocca circa un terzu di tutti l'adulti almenu una volta durante a so vita. Pò avè un effettu prufondu nantu à u vostru benessere è a vita d'ogni ghjornu.
Basatu nantu à e ricerche dispunibili, pigliate 300 à 600 milligrammi (mg) di radice di valeriana 30 minuti à duie ore prima di dorme. Hè megliu per insonnia o prublemi di sonnu. Per tè, ammugliate 2 à 3 grammi di radice secca di valeriana à base di erbe in 1 tazza d'acqua calda per 10 à 15 minuti.
A radice di valeriana sembra funzionà megliu dopu avè pigliatu regolarmente per duie o più settimane.Ùn pigliate micca a radica di valeriana per più di un mese senza parlà cù u vostru duttore.
Dose raccomandata per l'ansietà
Per ansietà, pigliate 120 à 200 mg, trè volte à ghjornu. A vostra ultima dose di radice di valeriana deve esse ghjustu prima di dorme.
A dosa raccomandata per l'ansietà hè generalmente inferiore à a dose per l'insonnia. Hè perchè piglià dosi elevate di radice di valeriana durante u ghjornu pò purtà à sonnolenza di ghjornu.
Sì avete sonnu duranti u ghjornu, puderia rende difficiule per voi di participà à e vostre abituale attività di ghjornu.
Prendere a radice di valeriana hè efficace per l'ansietà è u sonnu?
Parechji picculi studii clinichi sò stati fatti per pruvà l'efficacità è a sicurezza di a radice di valeriana per dorme. I risultati sò stati mischiati: In un studiu cuntrullatu placebo di u 2009, per esempiu, e donne cun insonnia piglianu 300 mg di estrattu di valeriana 30 minuti prima di dorme per duie settimane.
E donne ùn anu segnalatu alcun miglioramentu significativu in l'iniziu o in a qualità di u sonnu. Altrettantu, una rivista di 37 studii hà trovu chì a maiò parte di i prucessi clinichi di a radica di valeriana ùn anu mostratu nisuna differenza trà a radice di valeriana è u placebo in sonnu. Questi studii sò stati fatti sia in individui sani sia in persone cun insonnia.
Ma l'Instituti Naziunali di Salute (NIH) descrivenu un vechju studiu chì mostra chì 400 mg di estrattu di radice di valeriana anu miglioratu significativamente u sonnu paragunatu à u placebo in 128 volontarii sani.
I participanti anu segnalatu miglioramenti in u tempu necessariu per addurmintassi, a qualità di u sonnu, è u numeru di risveglii à mezu à a notte.
U NIH hà ancu nutatu un prucessu clinicu in u quale 121 persone cun insonnia chì piglianu 600 mg di radice di valeriana secca avianu diminuitu i sintomi di insonnia paragunatu à u placebo dopu 28 ghjorni di trattamentu.
A ricerca nantu à l'usu di a radice di valeriana in u trattamentu di l'ansietà manca un pocu. Un picculu studiu di 2002 in 36 pazienti cun disordine d'ansietà generalizzata hà trovu chì 50 mg di estrattu di radice di valeriana datu trè volte à ghjornu per quattru settimane riduce significativamente una misura d'ansietà paragunatu à u placebo. Altri studii d'ansietà anu adupratu dosi leggermente più alti.
A radice di valeriana hè sicura?
A Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti etichettanu a radice di valeriana "generalmente ricunnisciuta cum'è sicura" (GRAS), ma sò stati segnalati effetti collaterali lievi.
I pussibuli effetti secondari includenu:
- mal di testa
- vertigini
- mal di stomacu
- inquietude
Cum'è cù a maiò parte di i prudutti à l'erbe è di i supplementi in i Stati Uniti, i prudutti di razzi di valeriana ùn sò micca regulati bè da a FDA. A radica di valeriana pò fà vi addurmentà, allora ùn guidate micca o fate micca operà macchine dopu avè pigliatu.
Quale hè chì ùn deve micca piglià a radica di valeriana?
Ancu se a radice di valeriana hè generalmente cunsiderata sicura, e persone chì seguitanu ùn la piglianu:
- Donne chì sò incinte o chì allattanu. U risicu per u zitellu in via di sviluppu ùn hè micca statu valutatu, ancu se un 2007 in topi hà determinatu chì a radica di valeriana ùn hà micca da influenzà u zitellu in via di sviluppu.
- I zitelli menu di 3 anni. A sicurezza di a radica di valeriana ùn hè stata pruvata in i zitelli di menu di 3 anni.
Ùn unite micca a radice di valeriana cun alcolu, altri aiuti à u sonnu, o antidepressivi.
Evite ancu di cumbinalla cù droghe sedative, cum'è barbiturici (per esempiu, fenobarbital, secobarbital) è benzodiazepine (per esempiu, Xanax, Valium, Ativan). A radice di Valeriana hà ancu un effettu sedativu, è l'effettu pò esse dipendente.
Sì pigliate qualsiasi medicazione, dumandate à u vostru duttore se hè sicuru per piglià a radica di valeriana. A radica di valeriana pò ancu aumentà l'effetti di l'anestesia. Sè avete pensatu à avè una cirurgia, informate u vostru duttore è anestesista chì pigliate a radica di valeriana.
Passi prossimi
A radice in polvere di valeriana hè dispunibule in forma di capsule è di compresse, è ancu un tè. Pudete cumprà radice di valeriana facilmente in linea o in drogherie.
Assicuratevi di leghje l'etichette è e indicazioni di u produttu prima di piglià a radice di valeriana. Alcuni prudutti cuntenenu dosi di radice di valeriana chì sò superiori à i quantità raccomandati sopra. Tenite à mente, però, chì ùn ci hè micca una dose standard di radice di valeriana.
Mentre hè sempre sicuru, ùn hè chjaru se dosi più elevate sò necessarie per pruduce un effettu. U NIH hà nutatu un studiu datatu chì hà trovu chì piglià 900 mg di radice di valeriana di notte pò in realtà aumentà a sonnolenza è purtà à un "effettu di resaca" a matina dopu.
Dumandate à u vostru duttore se ùn site micca sicuru di a dosa chì duverebbe piglià.
A radice di valeriana pò fà dorme. Ùn cunduce micca o manighjate macchine pesanti dopu avè pigliatu a radice di valeriana. U megliu tempu per piglià a radica di valeriana per dorme hè ghjustu prima di dorme.
I rimedii à base di erbe o medicazione ùn sò micca sempre a risposta per i prublemi di sonnu è l'ansietà. Vede u vostru duttore se a vostra insonnia, ansietà / nerviosità, o stress persiste. Puderete avè una cundizione sottostante, cum'è l'apnea di u sonnu, o un disordine psicologicu, chì richiede una valutazione.
Q:
Duvete cumprà radice di valeriana da piglià se sperimentate ansietà o insonnia?
A:
Ancu s'ellu ùn hè micca garantitu, i malati di ansietà è insonnia ponu prufittà di piglià estrattu di radice di valeriana ogni ghjornu. Pò dinò risultà in menu effetti collaterali chè i medicamenti tradiziunali per l'ansietà o l'insonnia, chì ne facenu un trattamentu potenziale adattu per parechje persone.
Natalie Butler, RD, LDA Answers rapprisentanu l'opinioni di i nostri esperti medichi. Tuttu u cuntenutu hè strettamente informativu è ùn deve micca esse cunsideratu cunsigliu medicu.E risposte riprisentanu l'opinioni di i nostri esperti medichi. Tuttu u cuntenutu hè strettamente informativu è ùn deve micca esse cunsideratu cunsigliu medicu.
Jacquelyn Cafasso hè stata in un scrittore è analista di ricerca in u spaziu sanitariu è farmaceuticu da quandu si hè diplomata in biologia da l'Università Cornell. Nativa di Long Island, NY, si hè trasferita in San Francisco dopu à l'università, è dopu hà pigliatu una breve pausa per viaghjà in u mondu. In 2015, Jacquelyn si trasferì da a soleggiata California à Sunnier Gainesville, in Florida, induv'ella detene 7 ettari è 58 arburi da fruttu. Ella adora a cicculata, a pizza, a caminata, u yoga, u calciu è a capoeira brasiliana. Cunnette vi cù LinkedIn.