Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 23 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2025
Anonim
Электрика в квартире своими руками. Вторая серия. Переделка хрущевки от А до Я .#10
Video: Электрика в квартире своими руками. Вторая серия. Переделка хрущевки от А до Я .#10

Cuntenutu

Guardà a TV da vicinu ùn face male à l'ochji perchè l'ultimi televisori, lanciati da l'anni 90 in poi, ùn emettenu più radiazioni è dunque ùn impediscenu micca a visione.

Tuttavia, guardà a televisione cù a luce spenta pò esse dannosu per a salute di l'ochji chì u pupulare finisce per avè sempre da adattassi à diverse luminosità, chì ponu purtà ochji stanchi, per via di eccitazione eccessiva.

Hè assai più dannosu per l'ochji di fighjà u sole o i fasci di luce, chì sò aduprati in discoteche è spettaculi, è ponu ancu causà cecità à longu andà.

Chì hè a distanza ideale per guardà a TV?

A distanza ideale per guardà a TV deve esse calculata secondu a dimensione di u schermu TV.

Per fà questu, misurà a lunghezza di u TV in diagonale, da a manca sinistra à a parte superiore destra, è multiplica stu numeru per 2,5 è dopu per 3,5. A gamma di risultati serà a distanza ideale per guardà a TV cunfortu.


Stu calculu si applica à i televisori più vechji è più recenti, cù schermu pianu, plasma o led. Tuttavia, sta distanza pò varià assai da una persona à l'altra è ciò chì duverebbe esse raccomandatu hè chì sia cunfortu di vede u schermu interu è di pudè leghje i sottotituli senza alcunu sforzu.

Per e persone chì utilizanu u telefunu più spessu, sapete chì rischi pò purtà à a salute.

Populari

Cumu Fà un Flussu di Sinus in Casa

Cumu Fà un Flussu di Sinus in Casa

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u.Un lavu di inu a...
Fighjendu cù a BPCO in Stage Finale

Fighjendu cù a BPCO in Stage Finale

COPDA malatia pulmonaria o truttiva cronica (BPCO) hè una ituazione progre iva chì affetta a capacità di una per ona di re pirà bè. Comprende parechje condizioni mediche, cum...