Vede a TV da vicinu à l'ochju?
Cuntenutu
Guardà a TV da vicinu ùn face male à l'ochji perchè l'ultimi televisori, lanciati da l'anni 90 in poi, ùn emettenu più radiazioni è dunque ùn impediscenu micca a visione.
Tuttavia, guardà a televisione cù a luce spenta pò esse dannosu per a salute di l'ochji chì u pupulare finisce per avè sempre da adattassi à diverse luminosità, chì ponu purtà ochji stanchi, per via di eccitazione eccessiva.
Hè assai più dannosu per l'ochji di fighjà u sole o i fasci di luce, chì sò aduprati in discoteche è spettaculi, è ponu ancu causà cecità à longu andà.
Chì hè a distanza ideale per guardà a TV?
A distanza ideale per guardà a TV deve esse calculata secondu a dimensione di u schermu TV.
Per fà questu, misurà a lunghezza di u TV in diagonale, da a manca sinistra à a parte superiore destra, è multiplica stu numeru per 2,5 è dopu per 3,5. A gamma di risultati serà a distanza ideale per guardà a TV cunfortu.
Stu calculu si applica à i televisori più vechji è più recenti, cù schermu pianu, plasma o led. Tuttavia, sta distanza pò varià assai da una persona à l'altra è ciò chì duverebbe esse raccomandatu hè chì sia cunfortu di vede u schermu interu è di pudè leghje i sottotituli senza alcunu sforzu.
Per e persone chì utilizanu u telefunu più spessu, sapete chì rischi pò purtà à a salute.