Victoria's Secret Featured a Size 14 Model In a Collab with UK Lingerie Brand Bluebella
Cuntenutu
Per a prima volta, un mudellu di taglia 14 farà parte di una campagna di Victoria's Secret. A settimana scorsa, u gigante di a biancheria hà annunziatu u lanciamentu di una nova cullaburazione cù Bluebella, una marca di intimati basata in Londra in missione di "empower" è "celebrà" e donne "chì volenu portà una bella biancheria per se stessi, ogni ghjornu".
U mudellu, Ali Tate Cutler, hà apertu nantu à quantu "surreale" sta opportunità hè per ella in una intervista cù E! Attualità.
"Ùn aghju mai aspittatu ch'e aghju da vede una maghjina di mè stessu nantu à u muru accantu à questi top supermodelli chì aghju cercatu da quandu era una zitella", disse à a publicazione. "Mi pare stupente, mi sentu in cima di u mondu".
Per quelli chì necessitanu un rinfrescamentu rapidu, Victoria's Secret (a so sfilata di moda annuale, in particulare) hè stata spessu chjamata per a so mancanza d'inclusività annantu à l'anni. A nova campagna di a marca cù Bluebella pare esse un altru tentativu di riscattassi dopu chì Ed Razek, anzianu capu di marketing di a sucietà parentale Victoria's Secret L Brands, fessi cummenti cuntruversi nantu à mudelli transgender è plus-size.
"Ùn duverebbe micca avè transessuali in u spettaculu? No. No, ùn pensu micca chì duvemu ", disse. Vogue à u mumentu. "Bè, perchè micca? Perchè u spettaculu hè una fantasia. Hè un speziale di divertimentu di 42 minuti .... Avemu pruvatu à fà un televiziu speciale per più-sizes [in 2000]. Nimu hà avutu alcun interessu in questu, ancu, ùn hè micca. t."
Da tandu, ùn solu VS hà annullatu a so sfilata di moda annuale, ma a cumpagnia hà ancu assuciatu u so primu mudellu transgénero è aghjunghje un anghjulu un pocu più di dimensione à a so lista. Ma, per quantu sta nova campagna hè cunsiderata, hè impurtante nutà chì Cutler ùn hè statu ufficialmente assuntu per mudellà per Victoria's Secret. Hè in realtà assuciata à Bluebella è face parte di a campagna Victoria's Secret X Bluebella, chì serà presentata in i negozi è in i social media. (Relativu: E donne regulari ricreanu u Victoria's Secret Fashion Show è simu obsesionati)
"A nostra campagna LoveYourself hè stata lanciata u venneri, cù queste quattru donne maravigliose", a marca hà spartutu recentemente in Instagram. "Questu shooter era cusì speciale per noi. L'amore di sè stessu, l'inclusività è a diversità sò in u core di Bluebella è vulemu chì sta campagna rifletta quellu ".
Cutler spera chì a so participazione in a cullaburazione Bluebella è VS apre a strada per altri mudelli più grande in u futuru.
"Mi sentu chì [Victoria's Secret] hè in a direzione ghjusta è stanu à sente à u so publicu chì hà dumandatu à vede più donne di diverse forme è dimensioni", disse. E! Attualità. "Pensu chì, se continuanu à andà in quella direzzione, saranu nantu à un jackpot perchè riflette ciò chì a donna media hè in America".