Tuttu u vostru bisognu à sapè nantu à a cura di a pelle di vitamina C
Cuntenutu
- Hè una tripla minaccia anti-invecchiamento.
- Solu tenite in mente chì hè notoriamente instabile.
- Solu bisognu à aduprà una volta à ghjornu.
- Rivista per
Puderete pensà à ella cum'è a vitamina standout in u vostru vetru di a mattina di OJ, ma a vitamina C offre ancu una mansa di vantaghji quandu hè aduprata per via topica-è a probabilità hè chì l'avete vistu spuntà in i vostri prudutti di cura di a pelle di più in più. Ancu s'è l'ingredientu hè pocu u novu zitellu nantu à u bloccu, hè certamente unu di i più populari in u mumentu. Ted Lain, MD, un dermatologu in Austin, TX, attribuisce questu à una crescente comprensione di ciò chì danneghja a nostra pelle ... è cumu a vitamina C pò aiutà. "Ci hè una rinascita in a popularità di i prudutti di vitamina C per via di a cuscenza crescente di l'effetti chì u sole è a pulluzione anu nantu à a pelle, è i benefici protettivi di l'ingrediente", dice. (Più nantu à questu in un minutu.)
Allora chì hè tuttu u hype? Ebbè, i documenti di a pelle amanu per a so multitudine di qualità anti-invecchiamento, chì ne facenu una soluzione intelligente per tutti i generi di prublemi di carnagione. Eccu, l'espertu lowdown nantu à sta vitamina VIP.
Hè una tripla minaccia anti-invecchiamento.
Prima è nanzu à tuttu, a vitamina C hè un putente antioxidante. "L'esposizione à i raghji UV è à a pulluzione crea spezie d'ossigenu reattive - o ROS - in a pelle, chì ponu dannà l'ADN di e vostre cellule è purtà à i dui segni di invechjamentu è di cancheru di a pelle", spiega u duttore Lain. "A vitamina C travaglia per neutralizà quelli ROS dannosi, pruteggendu e vostre cellule di a pelle". (FYI, questu succede ancu sè vo site super diligente nantu à l'applicazione di u filtru solare, chì hè per quessa chì ognunu è tutti ponu prufittà di l'usu di l'antioxidanti topici.)
Dopu, ci sò e so abilità illuminanti. A vitamina C, alias l'acidu ascorbicu, hè un esfoliante lieve chì pò aiutà à dissolve e cellule di a pelle iperpigmentate o scolorite, spiega a dermatologa di New York Ellen Marmur, MD Ancu più cusì, travaglia ancu per aiutà à inibisce a tirosinasi, una enzima critica per a produzzione di novu. pigmentu; menu tirosinasi uguale à menu segni scuri. Traduzzione: A Vitamina C aiuta à svanisce i lochi esistenti è impedisce a furmazione di quelli novi, assicurendu chì a vostra pelle ferma senza macchie. (Sempre ch'è vo aduprate u sunscreen regularmente, sicuru.)
È infine, parlemu di a produzzione di collagene. Travagliendu cum'è un antioxidante, impedisce à quelli fastidiosi ROS di rompe u collagenu è l'elastina (chì mantene a pelle ferma). Alcuni studii anu ancu dimustratu chì a vitamina C stimula i fibroblasti, cellule chì producenu collagenu, nota Emily Arch, M.D., dermatologu in Dermatologia + Estetica in Chicago. (È FYI, ùn hè mai troppu prestu per cumincià à prutege u collagenu in a vostra pelle.)
Per questi scopi di collagene, a vostra dieta hè ancu impurtante. Sicondu un studiu publicatu in u American Journal of Clinical Nutrition, un ingaghjamentu più altu di vitamina C era assuciatu cù una pelle menu arrugata. A vitamina C ingeribile aiuta un pocu di più cù a produzzione di collagene ch'è e versioni attuali, dice u Dr. Cunsiderate questu un altru mutivu per carica di frutti è verdura ricchi di vitamina C, cum'è pepite rossi, cavoli di Bruxelles è fragole. (Più nantu à questu quì: 8 Surprising Sources of Nutrients)
Solu tenite in mente chì hè notoriamente instabile.
U svantaghju maiò quì hè chì a vitamina C hè quasi inestabile quant'è putente. L'esposizione à l'aria è à a luce solare pò rende rapidamente l'ingredientu inattivu, mette in guardia a dermatologa di New York Gervaise Gerstner, MD Cercate i prudutti chì si trovanu in buttiglie opache è li cunservate in un locu frescu è seccu, aghjusta.
Pudete ancu circà una formula chì combina a vitamina cù l'acidu ferulicu, un altru antioxidante putente: "L'acidu ferulicu travaglia micca solu per stabilizzà a vitamina C, ma ancu aumenta è rinfurzà i so effetti", spiega Dr Lain. SkinCeuticals C E Ferulic ($ 166; skinceuticals.com) hè un favuritu di a longa durata. (Assuciatu: Prodotti per a cura di a pelle I Dermatologi Amanu)
Ci hè ancu una nova categuria di polveri di vitamina C, destinata à esse mischiata cù qualsiasi crema idratante, siero, o ancu crema solare; in teoria, questi sò più stabili perchè sò menu propensi à entrà in cuntattu cù a luce.
Solu bisognu à aduprà una volta à ghjornu.
Ùn ci hè certamente una mancanza di novi prudutti basati in vitamina C; Parlemu di tuttu, da i sieri à i bastoni à a maschere à a nebbia ... è tuttu in trà. Eppuru, per ottene u più bang per u vostru buck, a vostra megliu scumessa hè un serum. Non solu queste formule cuntenenu tipicamente e più alte concentrazioni di l'ingrediente attivu, sò ancu facilmente stratificati sottu à altri prudutti, sottolinea Dr.Gerstner.
Unu da pruvà: Image Skincare Vital C Serum Idratante Anti-Aging ($ 64; imageskincare.com). Applicà uni pochi di gocce nantu à tutta a vostra faccia-post-pulizia, pre-crema solare-tutte a matina. E s'è vo circate di salvà un pocu di soldi (perchè affruntàmu, i prudutti di vitamina C sò generalmente abbastanza caru), u Dr Arch nota chì pudete veramente scappà cù u vostru pruduttu di vitamina C ogni ghjornu. "Se l'avete aduprà per rinfriscà, hè megliu aduprà ogni ghjornu, ma per l'effettu antioxidante, pudete aduprà ogni ghjornu, postu chì una volta chì hè nantu à a pelle, hè dimustratu per esse attivu finu à 72 ore", spiega.
Cum'è cù qualsiasi ingrediente putente per a cura di a pelle, hà u putenziale di causà qualchì irritazione, soprattuttu se a vostra pelle hè sensibile per cumincià. I primi timers devenu cumincià aduprendulu solu qualchì volta à settimana, dopu aumentendu gradualmente a frequenza se a vostra pelle a pò tollerà.