Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 7 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Vitamina C per Bebè: Sicurezza, Efficacità è Dosaggio - Nourrisson
Vitamina C per Bebè: Sicurezza, Efficacità è Dosaggio - Nourrisson

Cuntenutu

Diventà genitore pò esse una di e sperienze più gioie è sfida di a vostra vita.

Una di e prime lezzioni chì ogni novu parente impara hè cumu per assicurà chì u vostru zitellu sia bè nutritu è ​​nutritu adeguatamente in ogni tappa di a so vita.

A vitamina C hè un nutriente impurtante chì hè di primura per una salute ottimale in tuttu u ciculu di vita.

Parechji genitori novi si dumandanu se i so zitelli ricevenu abbastanza vitamina C è se un supplementu hè sempre necessariu.

Questu articulu rivede tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a vitamina C per i zitelli, cumpresu ciò chì hè, quantu hè necessariu, è cumu per assicurà chì u vostru zitellu sia abbastanza ogni ghjornu.

Chì hè a vitamina C?

A vitamina C, cunnisciuta ancu cum'è acidu ascorbicu, hè un nutriente solubile in acqua chì ghjoca un rolu criticu in una varietà di e funzioni fisiche più vitali di u to zitellu.


Hè di primura per mantene un sistema immune sanu, migliurà l'assorbimentu di u ferru, è pruduce u collagenu, a proteina a più abbundante in u corpu umanu ().

A vitamina C hè unica per parechji altri nutrienti perchè funziona ancu cum'è antioxidante. L'antioxidanti aiutanu à prutege e cellule da i danni radicali liberi ().

I radicali liberi sò chimichi altamente volatili è dannosi per e cellule chì sò un sottoproduttu di u metabolismu umanu normale. L'antioxidanti cum'è a vitamina C ponu ligà à i radicali liberi, facenduli incapaci di dannà i tessuti circundanti ().

A vitamina C hè cunsiderata cum'è un nutriente essenziale, chì significa chì u corpu di u to zitellu ùn pò micca pruduce da solu. Dunque, deve esse ottenutu da l'alimenti chì cunsumanu ogni ghjornu.

Stu nutriente si pò truvà in u latte maternu, in a formula di i zitelli è in parechji tippi di frutti è ligumi.

Requisiti di vitamina C per i zitelli

Ancu essenziale in tutte e tappe di a vita, i zitelli anu bisognu di menu vitamina C cà l'adulti.

E Linee Guida Dietetiche per l'Americani raccomandanu chì i zitelli ricevenu a seguente quantità di vitamina C ogni ghjornu (3):


  • 0-6 mesi di età: 40 milligrammi (mg)
  • 6-12 mesi: 50 mg

E donne chì stanu allattendu anu aumentatu i bisogni di vitamina C perchè furniscenu u zitellu cù vitamina C attraversu u so latte.

Sè avete allattatu, scopu di cunsumà 120 mg di vitamina C à ghjornu. Si tratta di circa 60% di più cà a quantità necessaria per e donne chì ùn allattanu micca (3).

E formule per i zitelli cuntenenu ancu vitamina C. Cusì, se u vostru zitellu hè alimentatu cù formula, seranu capaci di risponde à i so bisogni di vitamina C.

riassuntu

A vitamina C hè un nutriente essenziale chì sustene l'immunità è a produzzione di collagene. Funziona ancu cum'è antioxidante. I zitelli anu bisognu di 40-50 mg di vitamina C à ghjornu, secondu a so età.

A maiò parte di i zitelli ùn devenu micca piglià supplementi di vitamina C.

Sicondu l'Instituti Naziunali di Salute (NIH), a formula di i zitelli, u latte maternu è l'alimentu devenu esse l'uniche fonti di vitamina C chì u vostru zitellu cunsuma (3).

U supplementu cù vitamina C ùn hè micca necessariu per a maiò parte di i zitelli sani è puderia aumentà u so risicu di sviluppà sintomi associati à a tossicità di a vitamina C.


L'effetti secundarii pussibuli associati à u cunsumu eccessivu di vitamina C includenu calcoli renali, nausea è diarrea (3).

U Serviziu Naziunale di Salute (NHS) di u RU cunsiglia solu chì e vitamine è i supplementi minerali sianu dati à i zitelli di 6 mesi o più (4).

U supplementu à 6 mesi hè cunsigliatu per i zitelli chì ùn stanu allattendu è cunsumanu menu di 16 once (500 mL) di formula per ghjornu (4).

Se piglià un supplementu hè cunsideratu necessariu, a dosa deve esse determinata da u fornitore sanitariu di u to zitellu (4).

Quandu u supplementu pò esse adattatu

Se suspettate chì u vostru zitellu ùn abbia abbastanza vitamina C, pò esse necessariu piglià un supplementu.

E carenze di vitamina C sò rare in i paesi sviluppati, ma i criaturi cun disordini di u neurodesviluppu, disfunzioni digestive, o cancheru ponu avè un risicu aumentatu di sviluppalli ().

A carenza severa di vitamina C hè a causa radica di una cundizione medica seria cunnisciuta cum'è scurvy.

I sintomi includenu sanguinanti gengive, contusioni, fatigue, perdita di appetitu è ​​irritabilità. Se u scurvy ùn hè micca trattatu, pò esse fatale (,).

Ùn duverete mai pruvà à diagnosticà u vostru zitellu cù una carenza di vitamina da solu.

Assicuratevi di cunsultà cun un duttore sanitariu qualificatu prima di aghjunghje qualsiasi supplementi à a dieta di u to babbu. Puderanu determinà a dose più sicura è più adatta.

riassuntu

I supplementi di vitamina C ùn sò generalmente cunsigliati per i zitelli. In casi rari, i supplementi ponu esse richiesti, ma a dosa deve esse determinata da un prufessore sanitariu qualificatu.

Focus on includendu cibi integrali chì cuntenenu vitamina C

L'Accademia Americana di Pediatria raccomanda di cumincià à introduce alimenti solidi quandu u vostru zitellu hà circa 6 mesi (6).

Questu hè u mumentu perfettu per cumincià à offre alimenti chì sò ricchi di vitamina C per aiutà u vostru zitellu à cuntinuà à soddisfà i so bisogni di nutrienti mentre crescenu.

À 6 mesi di età, a maiò parte di i zitelli ponu risponde à i so bisogni quotidiani di vitamina C da una cumbinazione di cibu è di formula o di latte maternu (3).

Eccu alcuni esempi di alimenti amichevuli per i zitelli chì sò ricchi di vitamina C (,,,,,):

  • Peperone rosso, 1/4 tazza (23 grammi): 58% di a raccomandazione quotidiana di vitamina C per i zitelli
  • Fragole,1/4 tazza (41 grammi): 48% di a raccomandazione quotidiana di vitamina C per i zitelli
  • Kiwi, 1/4 tazza (44 grammi): 82% di a raccomandazione quotidiana di vitamina C per i zitelli
  • Mandarine, 1/4 tazza (49 grammi): 26% di a raccomandazione quotidiana di vitamina C per i zitelli
  • Broccoli cottu, 1/4 tazza (24 grammi): 31% di a raccomandazione quotidiana di vitamina C per i zitelli
  • Papaia, 1/4 tazza (57 grammi): 70% di a raccomandazione quotidiana di vitamina C per i zitelli

Arricurdatevi chì ogni zitellu hè diversu è micca tutti saranu particularmente aperti à pruvà novi alimenti subitu. Esse pazienti cun elli mentre esploranu tutti i novi sapori è texture chì l'alimenti solidi furniscenu.

Intantu, pudete esse tranquillu chì u vostru zitellu averà assai vitamina C da a so formula o u latte maternu.

riassuntu

À 6 mesi, pudete cumincià à intruduce alimenti ricchi in vitamina C à a dieta di u to zitellu. E fragole, i peperoni, i broccoli è e mandarine sò tutte ottime opzioni amichevuli per i zitelli.

U fondu

Una di e parte più impurtante di a cura di un novu criaturu hè di assicurà ch'elli sianu furniti cù nutrimentu adeguatu.

A vitamina C hè un nutriente essenziale chì ghjoca un rolu impurtante in l'immunità, a produzzione di collagene è a prutezzione da i danni radicali liberi.

U latte maternu, a formula di i zitelli è l'alimenti sani, cum'è u peperone dolce, e fragole è a papaia, sò e migliori fonti di vitamina C per u vostru zitellu.

I supplementi di vitamina C ùn sò micca adatti per i zitelli, a menu chì ùn sia cunsigliatu da un prufessore sanitariu.

Se site preoccupatu chì u vostru zitellu ùn abbia micca abbastanza vitamina C, parlate cù u vostru duttore medicu prima di aghjunghje alcun supplementu à a so routine.

Vi Cunsigliemu Di Vede

Aghju Pruvatu Dighjunu di a Pelle, l'ultima Tendenza di a Pelle per a Pelle Chjaru

Aghju Pruvatu Dighjunu di a Pelle, l'ultima Tendenza di a Pelle per a Pelle Chjaru

Ùn hè micca per tutti.Quantu tempu andre ti enza lavà, tonificà, indulgere in una ma chera facciale, o idratà a to faccia? Un ghjornu? Una ettimana? Un me e? Una di e più...
Cume spessu e coppie «normali» anu sessu?

Cume spessu e coppie «normali» anu sessu?

À un certu puntu di a vita, parechje coppie i dumandanu è i dumandanu: "Chì hè a quantità media di e u chì altre coppie tanu avendu?" E ancu e a ri po ta ù...