Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 14 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
8 segni che hai una carenza di vitamine
Video: 8 segni che hai una carenza di vitamine

Cuntenutu

Una dieta ben equilibrata è nutritiva hà assai benefici.

D'altra parte, una dieta mancante di nutrienti pò causà una varietà di sintomi spiacevoli.

Sti sintomi sò a manera di u vostru corpu di cumunicà e carenze potenziali di vitamine è minerali. Ricunnosce li pò aiutà ad adattà a vostra dieta di conseguenza.

Questu articulu rivede i 8 segni più cumuni di carenze di vitamine è minerali è cumu per affruntà li.

1. Capelli è unghji fragili

Una varietà di fattori pò causà capelli è unghie fragili. Unu di elli hè una mancanza di biotina.

A biotina, cunnisciuta ancu cum'è vitamina B7, aiuta u corpu à cunvertisce l'alimentu in energia. Una carenza di biotina hè assai rara, ma quandu si verifica, fragili, diluenti, o spaccatura di capelli è unghie sò alcuni di i sintomi più notevuli.


Altri sintomi di carenza di biotina includenu fatica cronica, dolore musculare, crampi è zinghje in e mani è in i pedi (1).

E donne incinte, i fumatori forti o i bevitori, è e persone cun disordini digestivi cum'è a malattia di Crohn sò à u più grande risicu di sviluppà carenza di biotina.

Inoltre, l'usu prolungatu di antibiotici è alcuni medicinali anti-sequestri hè un fattore di risicu ().

Mangiare bianchi d'ovu crudi pò ancu causà carenza di biotina. Hè perchè i bianchi d'ove crudi cuntenenu avidina, una proteina chì si lega à a biotina è pò riduce a so assorbenza (1,,).

I cibi ricchi in biotina includenu i tuorli d'ova, carni d'organi, pesci, carne, latticini, noce, semi, spinaci, broccoli, cavolfiore, patate dolci, levitu, cereali integrali è banane (,).

L'Adulti cù capelli o unghji fragili puderebbenu cunsiderà pruvà un supplementu chì furnisce circa 30 microgrammi di biotina per ghjornu.

Tuttavia, solu uni pochi di picculi studii è rapporti di casi anu osservatu i vantaghji di supplementà cù biotina, dunque una dieta ricca in biotina pò esse a scelta migliore (,,).


Riassuntu A biotina hè una vitamina B implicata in parechje funzioni di u corpu. Ghjoca un
rolu impurtante in u rinfurzamentu di i capelli è unghie. Una carenza in sta vitamina hè
generalmente raru ma pò accade in certi casi.

2. Ulcere in bocca o crepe in i cantoni di a bocca

E lesioni in a bocca è in giru à ella ponu esse in parte ligate à un ingaghjamentu insufficiente di certe vitamine o minerali.

Per esempiu, l'ulcere di a bocca, chjamate ancu cumunemente cancer, sò spessu u risultatu di carenze in ferru o vitamine B.

Un picculu studiu nota chì i pazienti cù ulcere buccali parenu esse duie volte più propensi à avè livelli di ferru bassi ().

In un altru picculu studiu, intornu à u 28% di i pazienti cù ulcere buccale avianu carenze in tiamina (vitamina B1), riboflavina (vitamina B2) è piridossina (vitamina B6) ().

A cheiliti angulare, una cundizione chì face crepà, scumpartesi o sanguinà l'anguli di a bocca, pò esse causata da un eccessu di salivazione o disidratazione. Tuttavia, pò ancu esse causatu da un assunzione insufficiente di ferru è vitamine B, in particulare riboflavina (,,, 13).


L'alimenti ricchi in ferru includenu pollame, carne, pesce, legumi, verdi à foglie scure, noce, semi è cereali integrali (14).

E boni fonti di tiamina, riboflavina è piridossina includenu cereali integrali, volatili, carne, pesce, ova, latticini, carni d'organi, legumi, ligumi verdi, legumi feculi, noce è semi (15, 16, 17).

Sì avete sti sintomi, pruvate à aghjunghje l'alimenti sopra à a vostra dieta per vede se i vostri sintomi migliuranu.

Riassuntu E persone cù ulcere buccali o crepe à l'anguli di a bocca ponu
vulete pruvà à cunsumà più alimenti ricchi in tiamina, riboflavina, piridossina, è
ferru per allevà i sintomi.

3. Sangue sanguinante

A volte una tecnica di spazzolatura di denti aspra hè à a radice di e gengive sanguinanti, ma una dieta chì manca di vitamina C pò ancu esse di colpa.

A vitamina C hà un rolu impurtante in a guarigione di e ferite è in l'immunità, è agisce ancu cum'è antioxidante, aiutendu à prevene i danni cellulari.

U vostru corpu ùn face micca vitamina C da solu, allora l'unicu modu per mantene livelli adeguati di questu hè per mezu di a dieta (,,).

E carenze di vitamina C sò rare in l'individui chì cunsuma abbastanza frutti è ligumi freschi. Dittu chistu, assai persone ùn riescenu micca à manghjà abbastanza frutti è ligumi ogni ghjornu.

Què pò spiegà perchè i studii chì realizanu screening di rutina di pupulazioni sane stimanu livelli bassi di vitamina C in 13-30% di a pupulazione, cù 5-17% di e persone deficienti (21).

U cunsumu pocu vitamina C à traversu a dieta per periodi lunghi pò causà sintomi di carenza, cumprese sanguinanti gengichi è ancu perdita di denti (21, 22,).

Una altra seria cunsiquenza di una grave carenza di vitamina C hè u scurvy, chì deprime u sistema immune, indebulisce i musculi è l'osse, è face chì e persone si sentenu fatigate è letargiche (24).

Altri segni cumuni di carenza di vitamina C includenu contusioni facili, curazione lenta di ferite, pelle squamosa secca, è frequenti sanguinamenti nasali (22, 24).

Assicuratevi di cunsumà abbastanza vitamina C manghjendu almenu 2 pezzi di frutti è 3-4 porzioni di verdura ogni ghjornu.

Riassuntu E persone chì manghjanu pochi frutti è ligumi freschi ponu sviluppà vitamina C
carenza. Chistu pò purtà à sintomi spiacevuli cum'è sanguinanti di gengive, indebulitu
sistema immune, è, in casi severi, perdita di denti è scurvy.

4. Scarsa visione notturna è crescita bianca in l'ochji

Una dieta povera in nutrienti pò à volte causà prublemi di vista.

Per esempiu, e poche assunzioni di vitamina A sò spessu ligate à una cundizione cunnisciuta cum'è cecità notturna, chì riduce a capacità di e persone di vede in poca luce o bughjura.

Hè perchè a vitamina A hè necessaria per pruduce a rodopsina, un pigmentu chì si trova in a retina di l'ochji chì vi aiuta à vede di notte.

Quand'ella ùn hè trattata, a cecità di notte pò avanzà à xeroftalmia, una cundizione chì pò dannà a córnea è infine purtà à a cecità ().

Un altru primu sintimu di xeroftalmia sò e macchie di Bitot, chì sò leggermente elevate, sciumose, crescite bianche chì si verificanu nantu à a cunghjuntiva o parte bianca di l'ochji.

E crescita ponu esse rimosse in una certa misura ma solu spariscenu cumpletamente una volta trattata a carenza di vitamina A ().

Fortunatamente, a carenza di vitamina A hè rara in i paesi sviluppati. Quelli chì suspettanu chì a so aportazione di vitamina A hè insufficiente ponu pruvà à manghjà più cibi ricchi di vitamina A, cume carne d'organi, latticini, ova, pesci, verdi à foglie scure è verdure di culore giallu-aranciu (27).

A menu chì ùn sia diagnosticatu cun una carenza, a maiò parte di a ghjente deve evità di piglià supplementi di vitamina A. Hè perchè a vitamina A hè una vitamina liposolubile, chì, cunsumata in eccessu, pò accumulà in i magazini di grassu di u corpu è diventà tossica.

I sintomi di a tossicità di a vitamina A ponu esse gravi è includenu nausea, mal di testa, irritazione di a pelle, dolori articulari è ossi, è, in casi gravi, ancu coma o morte (28).

Riassuntu Un assunzione bassa di vitamina A pò causà una visione notturna scarsa o crescita in u
parte bianca di l'ochji. Aghjunghje più alimenti ricchi di vitamina A à a vostra dieta pò aiutà
evitate o riduce questi sintomi.

5. Pezzi squamosi è caspa

A dermatite seborreica (SB) è a caspa sò parte di u listessu gruppu di disordini di a pelle chì influenzanu e zone produttive di oliu di u vostru corpu.

Tramindui implicanu pruriginosa pelle sfaldata. A Forfora hè per u più limitata à u scalp, invece chì a dermatite seborreica pò apparisce ancu nantu à a faccia, a cima di u pettu, l'ascelle è l'inguine.

A probabilità di questi disordini di a pelle hè più alta in i primi 3 mesi di vita, durante a pubertà, è in a metà di l'adultu.

I studii mostranu chì e duie cundizioni sò ancu assai cumuni. Finu à u 42% di i zitelli è u 50% di l'adulti ponu soffre di caspa o dermatite seborreica in un puntu o un altru (,).

A caspa è a dermatite seborreica ponu esse causate da parechji fattori, cù una dieta povera in nutrienti chì hè unu di questi. Per esempiu, livelli bassi di sangue di zincu, niacina (vitamina B3), riboflavina (vitamina B2) è piridossina (vitamina B6) ponu ghjucà ognunu un rolu (13,, 31).

Mentre u ligame trà una dieta povera in nutrienti è queste condizioni di a pelle ùn hè micca pienu capitu, e persone cun forfora o dermatite seborreica puderanu vulete cunsumà più di questi nutrienti.

L'alimenti ricchi in niacina, riboflavina è piridossina includenu cereali integrali, volatili, carne, pesce, ova, latticini, carni d'organi, legumi, legumi verdi, legumi amidacei, noce è semi (15, 16, 17).

I frutti di mare, carne, legumi, latticini, noci è cereali integrali sò tutti boni fonti di zincu (32).

Riassuntu Caspa testarda è macchie squamose nantu à u scalp, sopracciglia, arechje,
palpebre, è pettu pò esse causatu da una bassa assunzione di zincu, niacina, riboflavina, è
piridossina. Aghjunghjendu questi nutrienti à a dieta pò aiutà à riduce i sintomi.

6. Perdita di capelli

A perdita di capelli hè un sintomu assai cumunu. In fattu, finu à u 50% di l'adulti segnalanu a perdita di capelli finu à quandu ghjunghjenu à 50 anni ().

Una dieta ricca in i seguenti nutrienti pò aiutà à prevene o à rallentà a perdita di capelli ().

  • Ferru. Stu minerale hè
    implicatu in a sintesi di DNA, cumpresu quellu di u DNA presente in i capelli
    folliculi. Troppu pocu ferru pò fà chì i capelli smettinu di cresce o di cascà (,,).
  • Zinc. Stu minerale hè
    essenziale per a sintesi proteica è a divisione cellulare, dui prucessi necessarii
    per a crescita di i capelli. Cusì, a carenza di zincu pò causà perdita di capelli (,, 40).
  • Acidu linoleicu (LA) è alfa-linolenicu
    àcitu (ALA).

    Questi acidi grassi essenziali sò richiesti per a crescita è u mantenimentu di i capelli ().
  • Niacina (vitamina B3). Questa vitamina hè
    necessariu per mantene i capelli sani. Alopecia, una cundizione in quale i capelli
    casca in picculi patch, hè un sintimu pussibile di carenza di niacina (,).
  • Biotina (vitamina B7). A biotina hè un altru B
    vitamina chì, quandu deficiente, pò esse ligata à a perdita di capelli (,).

Carne, pesci, ova, legumi, verdi à foglia scura, noce, sementi è cereali integrali sò boni fonti di ferru è di zincu.

L'alimenti ricchi di niacina includenu carne, pesce, latticini, cereali integrali, legumi, noci, semi è verdure frondose. Questi alimenti sò ancu ricchi di biotina, chì si trova ancu in i tuorghi d'u ovu è in a carne d'organi.

I vegetali frondosi, noci, cereali integrali è olii vegetali sò ricchi in LA, mentre chì e noci, i semi di lino, i semi di chia è e soie sò ricche in ALA.

Parechji supplementi pretendenu prevene a perdita di capelli.Parechji di elli cuntenenu una cumminazione di i nutrienti sopra, in più di parechji altri.

Quessi supplementi parenu aumentà a crescita di i capelli è riduce a perdita di capelli in e persone cù carenze documentate in i nutrienti sopra menzionati. Tuttavia, ci hè una ricerca assai limitata nantu à i benefici di tali supplementi in assenza di una carenza.

Vale à nutà ancu chì l'assunzione di supplementi vitamini è minerali in assenza di una carenza pò aggravà a perdita di capelli, anzi ch'è aiutà ().

Per esempiu, eccessu di seleniu è vitamina A, dui nutrienti spessu aghjuntu à i supplementi di crescita di i capelli, sò stati tramindui legati à a perdita di capelli ().

A menu chì u vostru duttore sanitariu confermi una carenza, hè megliu à optà per diete ricche in sti nutrienti, piuttostu chè supplementi.

Riassuntu E vitamine è minerali sopra menzionati sò necessarii per a crescita di i capelli,
cusì e diete ricche in elle ponu aiutà à prevene a perdita di capelli. Tuttavia, l'usu di
i supplementi - eccettu in casi di carenza - ponu causà più male chè bè.

7. Pichjate rosse o bianche nantu à a pelle

Keratosis pilaris hè una cundizione chì face cumparisce i pichjulini di pelle d'oca nantu à e guance, i bracci, e cosce o e natiche. Sti picculi sbocchi ponu ancu esse accumpagnati da cavatappi o peli incarniti.

A cundizione appare spessu in a zitiddina è sparisce naturalmente in l'adultu.

A causa di sti picculi urti ùn hè ancu capita bè, ma ponu cumparisce quandu si produce troppu cheratina in i folliculi pilosi. Questu produce urti elevati rossi o bianchi nantu à a pelle ().

A cheratosi pilaris pò avè una cumpunente genetica, vale à dì chì una persona hè più prubabile d'avè se un membru di a famiglia l'hà. Dice questu, hè statu ancu osservatu in e persone cun diete poviri di vitamini A è C (22, 28).

Cusì, in più di i trattamenti tradiziunali cù creme medicate, e persone cun sta cundizione ponu cunsiderà di aghjunghje alimenti ricchi di vitamine A è C à a so dieta.

Questi includenu carni d'organi, latticini, ova, pesci, verdi à foglie scure, verdure di culore giallu-aranciu, è frutti (24, 27).

Riassuntu Un ingaghjamentu inadeguatu di vitamine A è C pò esse ligatu à cheratosi
pilaris, una cundizione chì porta à l'apparizione di urti rossi o bianchi nantu à u
pelle.

8. Sindrome di e gambe inquieta

U sindromu di a perna inquieta (RLS), cunnisciuta ancu cum'è malattia di Willis-Ekbom, hè una cundizione nervosa chì provoca sensazioni spiacevuli o scomodi in e gambe, è ancu una voglia irresistibile di muvialli (46).

Sicondu l'Istitutu Naziunale di Disordini Neurologichi è Ictus, RLS affetta finu à u 10% di l'Americani, cù e donne duie volte più probabili di sperimentà a malattia. Per a maiò parte di a ghjente, a voglia di muvimentu pare intensificassi quandu si rilassanu o cercanu di dorme.

Mentre e cause esatte di RLS ùn sò micca cumpletamente capite, pare esse un ligame trà i sintomi di RLS è i livelli di ferru in sangue di una persona.

Per esempiu, parechji studii liganu i magazini di ferru in sangue à una severità aumentata di sintomi RLS. Parechji studii anu ancu nutatu chì i sintomi spessu apparenze durante a gravidanza, un tempu durante u quale i livelli di ferru di e donne tendenu à calà (,,,).

U cumplementu cù u ferru generalmente aiuta à diminuisce i sintomi RLS, in particulare in e persone cun una carenza di ferru diagnosticata. Tuttavia, l'effetti di a supplementazione ponu variare da persona à persona (,,,).

Siccomu l'ingestioni più elevati di ferru parenu riduce i sintomi, aumentendu l'assunzione di alimenti ricchi di ferru, cume carne, pollame, pesce, legumi, verdi à foglie scure, noce, sementi è cereali integrali, pò ancu esse benefiziu (14).

Pò esse particularmente utile di cunghjuntà questi alimenti ricchi di ferru cù frutti è ligumi ricchi in vitamina C, chì ponu aiutà à aumentà l'assorbimentu di ferru ().

Aduprà vasi è padelle di ghisa è evità u tè o u caffè à i pasti pò ancu aiutà à aumentà l'assorbimentu di ferru.

Tuttavia, vale nutà chì a supplementazione inutile pò fà più male chè bè è pò riduce l'assorbimentu di altri nutrienti ().

Livelli di ferru estremamente alti ponu ancu esse fatali in certi casi, dunque hè megliu cunsultà u vostru duttore prima di piglià supplementi ().

Infine, alcune evidenze suggerenu chì l'insufficienza di magnesiu pò ghjucà un rolu in u sindrome di a gamba inquieta ().

Riassuntu U sindromu di a perna inquieta hè spessu ligata à livelli bassi di ferru. Quelli chì anu
sta cundizione pò vulete aumentà a so ingestione di alimenti ricchi di ferru è discute
supplementazione cù u so prufessore sanitariu.

U fondu

Una dieta chì furnisce una ingesta insufficiente di vitamine è minerali pò causà parechji sintomi, alcuni di i quali sò più cumuni di l'altri.

Spessu, aumentendu a vostra assunzione di alimenti ricchi di vitamine è minerali adatti pò aiutà à risolve o riduce assai i sintomi.

Scaricate u nostru Guida di Vitamina Essenziale

Vi Cunsigliemu Di Vede

Chì hè Potomania è Cumu hè Trattatu?

Chì hè Potomania è Cumu hè Trattatu?

PanoramicaPotomania hè una parola chì ignifica letteralmente bere (poto) alcolu ecce ivamente (mania). In medicina, a potomania di a birra i riferi ce à una cundizione in cui u livellu...
Perchè Aghju Dolore à u Taccu in a Mattina?

Perchè Aghju Dolore à u Taccu in a Mattina?

ì vi vegliate a matina cù u dulore à u calcagnu, pudete ente rigidità o dulore in u calcagnu quandu ite te u in lettu. O pudete nutà quandu fate i vo tri primi pa i fora di u...