Perchè i Freddi estivi sò cusì Terribili-è Cumu Sentite megliu ASAP
Cuntenutu
- I freddi estivi sò diversi da i freddi invernali?
- Perchè avete u fretu di l'estate?
- Eccu cumu per evità i friddi di l'estate.
- Avete digià un fretu d'estate? Eccu cumu si senti megliu ASAP.
- Rivista per
Foto: Jessica Peterson / Getty Images
Avè un fretu in ogni mumentu di l'annu hè un fastidiu. Ma i freddi di l'estate? Quessi sò in fondu u peghju.
Prima, ci hè u fattu evidente chì pare contraintuitivu d'avè un fretu in l'estate, sottolinea Navya Mysore, MD, un medicu di famiglia è direttore medicu d'ufficiu in One Medical Tribeca. "Avete friddi è portate strati. Intantu, fora tutti sò in shorts è godenu di u calore. Pò sentu isolatu è pò esse psicologicamente duru per esse in casa per longu periodi di tempu quandu pare chì tutti si divertenu è piglianu. in a maiò parte di l'estate hà da offre!"
Perchè tutti accunsenu chì sò u peghju, avemu decisu di dumandà à i ducumenti perchè a ghjente hà u friddu in l'estiu in u primu locu, cumu per evità di ottene, è chì fà quandu avete unu. Eccu ciò chì avianu da dì. (Related: Cumu Sbarrazzassi di un Fulmine Fretu)
I freddi estivi sò diversi da i freddi invernali?
Hè impurtante di sapè chì i friddi di l'estiu è l'invernu sò generalmente micca u listessu. "I friddi d'estate sò causati da diversi virus; sò più probabili di esse un enterovirus, mentre chì i friddi invernali sò più cumunimenti causati da u rhinovirus", dice Darria Long Gillespie, MD, duttore ER è autore di Mamma Hacks.
Mentre chì questu ùn hè micca una regula dura è veloce (ci sò più di 100 virus diffirenti chì ponu causà un friddu), hè parte di u mutivu chì i friddi di l'estate ponu sentenu peggiu, à parte di sminticà un bellu clima.
"In cunfrontu cù u friddu cumuni in l'inguernu chì tende à causà sintomi localizzati à u nasu, i sinus è e vie aeree, i sintomi di un friddu di l'estiu sò più probabili di esse assuciati cù una frebba, è ancu sintomi cum'è dolori musculari, rossi / irritazione di l'ochji. , è nausea o vomitu ", nota u Dr Gillespie.
Allora sì, sentu chì u vostru friddu di l'estate hè assai peghju di quellu chì avete avutu l'invernu scorsu probabilmente ùn hè micca tuttu in a vostra imaginazione.
Perchè avete u fretu di l'estate?
Una cosa chì ùn hè micca diversa per i freddi estivi è invernali hè cumu si trasmettenu da persona à persona. "A maiò parte di i virus chì si sparghjenu sò attraversu gocce respiratorie", dice u duttore Mysore. "Site esposti à quelle goccioline di e persone intornu à voi chì sò malati, è chì puderebbenu esse in casa, in un metro impastatu, à a scola o à u travagliu".
È mentre chì qualcunu pò piglià un friddu in ogni mumentu, ci sò certi fatturi chì facenu più probabili di esse incapaci di cummattiri un virus. "Essa stancu, u sonnu privatu, o cummattiri un virus digià pò mette in risicu per catturà un friddu", dice Dr Mysore. E persone chì anu compromessu i sistemi immunitari-l'anziani, i zitelli, e donne incinte, è quelli cun malatie croniche-sò ancu più propensi à manifestà sintomi dopu avè entratu in cuntattu cù un virus, aghjusta.
Eccu cumu per evità i friddi di l'estate.
Se vulete saltà l'estate annusendu è starnutendu, eccu cumu evità di avè un fretu sta volta di l'annu.
Laveti vi I mani. Sembra simplice, ma questu hè un passu chjave per ùn ammalà. "Per unu, hè veramente faciule di sparghje enterovirus toccendu una superficia chì qualchissia chì era infettata hà toccu", dice u duttore Gillespie. "Dunque a regula numerica unu hè di lavà e mani assai bè è spessu, è di pruvà à evità di tuccà e superfici publiche (cume e maniglie di e porte di u bagnu) senza lavà e mani dopu". (Capite: Eccu cinque lochi super-germinali in palestra chì puderebbenu ammalà.)
Abbia primura di tè stessu. "E persone chì sò esauste è chì dormenu insufficente, manghjanu male, appena troppu stressatu, o raramente si esercitanu sò ancu à un risicu più altu di ammalassi in ogni stagione", dice u duttore Gillespie. (Solu una altra ragione chì avete bisognu di più sonnu.)
Avete digià un fretu d'estate? Eccu cumu si senti megliu ASAP.
Bei assai liquidi. "Siccomu i friddi di l'estiu tendenu à vene cun sintomi più generalizati, cum'è a fatigue, a nausea è u vomitu, pò esse più faciule per esse un pocu disidratatu in u calore di l'estiu", u Dr Gillespie indica. "Allora, quandu un friddu di l'estiu, u primu passu hè di idratà". Hè ancu una bona idea per evità e bevande chì si disidratanu, cume l'alcol, u caffè è e bevande energetiche, aghjusta Dr.Mysore.
Priorità a qualità di l'aria in a vostra stanza. Per principianti, pudete vulete evità di esagerà cù l'aria condizionata. "L'aria condizionata ponu fà l'aria extra secca è migliurà i sintomi", dice Christopher Harrison, MD, un duttore di malatie infettive in Children's Mercy Kansas City. "Mantene intornu à u 40 à u 45% di umidità in casa, induve dormite particularmente", aghjusta. È se aduprate un umidificatore, aduprate l'acqua à temperatura ambiente è puliscila regolarmente. Altrimenti, u muffa pò entra in l'aria, chì pò aggravà i sintomi di u friddu. (Connessu: U truccu di umidificatore faciule per sguassà un nasu stuffy)
Fighjate quantu duranu i sintomi è quantu sò severi. Se duranu più di una settimana o duie, pudete esse trattatu di allergii invece di un friddu, secondu Syna Kuttothara, MD, specialista in medicina di famiglia è cura urgente in Kaiser Permanente in u Sud di California. Un altru modu di dì ? "I sintomi di u friddu accumincianu ligeru, s'aggravanu, è poi tornanu à ligeru prima di sparisce. I sintomi d'allergii tendenu à esse consistente è persistenti. In u casu di un friddu, i sintomi tendenu à vene per separatamente. In u casu d'allergii, tutti seranu. vai subbitu ". Benintesa, u trattamentu per l'allergii hè diversu chè se avete trattatu cun un virus, cusì hè una distinzione impurtante.
Riposa. Infine, vi vulete dà una pausa. "Ripusatevi bè", ricumanda u duttore Mysore. "Hè duru in l'estiu quandu ci sò tante attività tentatori fora, ma vi fate un favore per piglià facilmente in casa". (FYI, chì puderia significà stà in casa da u travagliu. Eccu perchè l'Americani duveranu piglià più ghjorni di malatu.)