Autore: Christy White
Data Di Creazione: 4 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Sittembre 2024
Anonim
Vitamina E: à chì serve è quandu piglià u supplementu - Salute
Vitamina E: à chì serve è quandu piglià u supplementu - Salute

Cuntenutu

A Vitamina E hè una vitamina liposolubile essenziale per u funziunamentu di u corpu per via di a so azzione antioxidante è e so proprietà antiinflamatorie, chì aiutanu à migliurà u sistema immunitariu, a pelle è i capelli, oltre à prevene malatie cum'è l'aterosclerosi è l'Alzheimer.

Questa vitamina pò esse ottenuta per mezu di l'alimentu, truvendu principalmente in olii vegetali è noci. Pò esse uttenutu ancu in forma di supplementi nutrizionali in farmacie, negozi di alimenti sanitari o negozi in linea, è deve esse cunsumatu sottu a guida di u duttore o nutrizionista.

Per chì ghjè

A funzione principale di a vitamina E in u corpu hè di prevene i danni causati da i radicali liberi in e cellule, avendu cusì parechji benefici per a salute:

1. Migliurà u sistema immune

Un ingaghjamentu adeguatu di vitamina E, soprattuttu in i vechji, aiuta à migliurà u sistema immunitariu, chì i radicali liberi ponu compromettere a risposta normale di u corpu à i patogeni.


Inoltre, alcuni studii indicanu chì a supplementazione cù vitamina E aumenta a resistenza à e infezioni, ancu da u virus Influenza.

2. Migliurà a salute di a pelle è di i capelli

A vitamina E prumove l'integrità di a pelle è mantene i muri cellulari, aumentendu a so fermezza. Dunque, puderia prevene l'invecchiamentu prematuru è l'apparizione di rughe, migliurà a guarigione è alcune condizioni di a pelle, cume a dermatite atopica, per esempiu. Inoltre, a vitamina D pò prevene i danni causati da i raggi UV nantu à a pelle.

Inoltre, sta vitamina prumove ancu a salute di i capelli, postu chì cura a integrità di e fibre è apparentemente migliora a circulazione sanguigna di u cuoio capellutu, fendu cresce sana è lucente. Alcuni studii indicanu chì e persone cun alopecia anu livelli bassi di vitamina E è, dunque, u cunsumu di sta vitamina puderia avè benefici in questi casi.

3. Prevenite e malatie neurologiche

A carenza di vitamina E hè liata à i cambiamenti in u sistema nervosu centrale. Dunque, alcuni studii cercanu di includere supplementi di sta vitamina per prevene è / o curà malatie cum'è Parkinson, Alzheimer è Sindrome di Down.


In u casu di l'Alzheimer, hè statu trovu chì a vitamina E pò influenzà i prucessi neurodegenerativi chì sò associati à sta cundizione. Tuttavia, hè necessariu effettuà ulteriori studii per verificà sta relazione, postu chì i risultati truvati sò cuntradittorii.

4. Prevenite e malatie cardiovascolari

U cunsumu di vitamina E pò riduce a morbilità è a mortalità causate da e malatie cardiovascolari. Sicondu alcune inchieste, l'assunzione di antiossidanti cum'è a vitamina E pò diminuisce u stress ossidativu è l'infiammazione in u corpu, questi fattori essendu associati à l'apparizione di stu tippu di malattia.

Inoltre, a vitamina E aiuta à cuntrullà è mantene i livelli di colesterolu in sangue, in più di a diminuzione di l'agregazione di piastrine è, à u so tornu, u risicu di trombosi.

5. Combatte l'infertilità

U cunsumu di vitamina E pò aiutà à migliurà a qualità di u sperma aumentendu a mutilità di i sperma in l'omi. In u casu di e donne, i studii ùn sò micca conclusivi.


6. Migliurà a resistenza è a forza musculare

A supplementazione cù l'antioxidante vitamina E pò furnisce effetti benefichi contr'à u dannu di u tissutu ossidativu induttu da l'eserciziu, chì puderia aumentà a resistenza è a forza musculare, è accelerà a vostra recuperazione dopu l'allenamentu.

7. Aiutu in u trattamentu di u fegatu grassu

A causa di a so azzione antiossidante è antiinflamatoria, a supplementazione di alte dosi di vitamina E in e persone cun fegatu grassu non alcolicu apparentemente aiuta à diminuisce i livelli di enzimi epatichi chì circulanu in u sangue è alcuni altri fattori indicativi di dannu epaticu, cume a diminuzione pressione sanguigna.accumulazione di grassu in u fegatu è fibrosi.

Quali alimenti sò ricchi di vitamina E

L'alimenti ricchi in vitamina E sò principalmente olii vegetali, cum'è l'oliu di girasole è l'oliu d'aliva; frutti secchi, cum'è nocciole, amanduli o arachidi; è frutti, cum'è l'avucatu è a papaia, per esempiu.

Scuprite un elencu più cumpletu di cibi ricchi di vitamina E.

Quandu aduprà supplementi di vitamina E

A supplementazione di vitamina E pò esse indicata da u duttore o nutrizionista in alcune situazioni, cume:

  • E persone cun malabsorzione di grassi, cume pò accadere dopu a chirurgia bariatrica, sindrome di l'intestinu irritabile o pancreatite cronica, per esempiu;
  • Cambiamenti genetichi in enzimi alfa-TTP o in apolipoproteina B, chì causanu una grave carenza di sta vitamina;
  • In i neonati prematuri, postu chì a carenza di vitamina E pò causà retinopatia di l'anemia prematura è emolitica;
  • In casu di colesterolu altu per migliurà a circulazione sanguigna;
  • Coppie cù prublemi di fertilità;
  • In i vechji per luttà contr'à i radicali liberi è migliurà u sistema immune.

Inoltre, u supplementu pò ancu esse indicatu da i dermatologi per mantene a salute di a pelle è di i capelli.

Quantu vitamina E hè cunsigliatu?

Per mantene livelli adeguati di vitamina E in u corpu, si consiglia di cunsumà 15 mg à ghjornu. In u casu di u cunsumu di vitamina E cum'è supplementu ghjornu cum'è parte di una multivitamina, a raccomandazione hè un massimu di 150 mg.

In u casu di l'anziani, trà 50 è 200 mg di vitamina E per ghjornu cum'è supplementu per migliurà l'immunità ponu esse raccomandati. Tuttavia, hè raccomandatu chì u so usu sia guidatu da u duttore o nutrizionistu, chì pò adattà megliu e dosi secondu i bisogni di ogni persona.

In casu di neonati prematuri, u pediatra pò suggerisce una amministrazione trà 10 à 15 mg di vitamina E ogni ghjornu.

Quante capsule hè cunsigliatu per esse pigliatu?

Hè generalmente raccomandatu di aduprà 1 capsula di 180 mg (400 IU) per ghjornu. Tuttavia, a dose quotidiana dipende da u scopu per u quale hè indicatu u supplementu, è duvete cercà u cunsigliu di un duttore.

À chì ora si deve piglià u supplementu?

Ùn ci hè micca un tempu specificu per cunsumà u supplementu di vitamina E, tuttavia, l'ideale hè di fà lu durante un pastu più pesante, cum'è pranzu o cena, per aiutà l'assorbimentu di a vitamina.

Quantu deve esse pigliatu?

Ùn ci hè micca un periodu di tempu definitu per l'assunzione di u supplementu di vitamina E, tuttavia, l'ideale hè di aduprà u supplementu sottu a guida di un duttore, affinchì a dose adatta è u tempu di trattamentu sia indicatu, secondu i scopi di ogni persona .

Quale deve evità u supplementu?

I supplementi di vitamina E devenu esse evitati da e persone chì utilizanu farmaci anticoagulanti, agenti anti-aggregatori di piastrine, simvastatin o niacina, è da e persone chì sò sottumessi à trattamentu cù radioterapia o chimioterapia. In quellu di questi casi hè assai impurtante uttene a guida di un duttore.

Carenza di vitamina E

A mancanza di vitamina E hè rara è si verifica soprattuttu in e persone cun malabsorzione di grassi, alterazioni genetiche è neonati prematuri.

I sintomi chì ponu sorgere in casu di carenza sò principalmente à u livellu di u sistema nervosu centrale, chì pò causà diminuzione di riflessi, difficoltà à camminà, visione doppia, debolezza musculare è mal di testa. Sapete cumu identificà i sintomi di carenza di vitamina E.

Articuli Fresche

Cosa hè un ematologu?

Cosa hè un ematologu?

Un ematologu hè un duttore pecializatu in a ricerca, a diagno i, u trattamentu è a prevenzione di i di ordini di u angue è di i di ordini di u i tema linfaticu (linfonodi è va i). ...
Pudete uttene ferite da una infezione di levadura?

Pudete uttene ferite da una infezione di levadura?

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. PanoramicaI...