Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 16 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
Urge à urinate tuttu u tempu: ciò chì pò esse è chì fà - Salute
Urge à urinate tuttu u tempu: ciò chì pò esse è chì fà - Salute

Cuntenutu

Avè d'andà à u bagnu spessu per piscià hè spessu cunsideratu nurmale, soprattuttu se a persona hà cunsumatu assai liquidi durante u ghjornu. Tuttavia, quandu in più di l'aumentu di a frequenza urinaria, altri segni o sintomi sò osservati, cum'è u dolore è l'ardori quandu urinate è a difficoltà à tene u pipì finu à ghjunghje in bagnu, pò esse indicativu di un prublema di salute, è hè impurtante cunsultate l'urologu per ch'ellu sia pussibule.inizià u diagnosticu è u trattamentu.

Polyuria hè u termine adupratu per indicà chì a persona elimina più di 3 litri di pipì in solu 24 ore. Per verificà se l'aumentu di a frequenza urinaria hè normale o hè indicativu di malattia, u medicu generale o urologu deve dumandà un test di urina normale, u EAS, è un test di urina 24 ore, postu chì hè cusì pussibule valutà u volumu di urina è caratteristiche.

E cause più cumuni chì causanu una persona per pipì più spessu sò:


1. Bei assai acqua, caffè o bevande alcoliche

Quandu si beve assai acqua, si prevede chì tutta l'acqua sia eliminata in l'urina è, dunque, si prevede chì u so volume è a so frequenza aumenteranu, essendu solu una risposta normale di u corpu, chì pò accadere ancu dopu avè manghjatu cibi riccu in acqua, cum'è l'aranciu o l'anguria.

Inoltre, beie troppu caffè o altri alimenti chì cuntenenu caffeina cum'è tè neru, cicculata è tè matte ponu ancu aumentà a frequenza urinaria perchè in più di avè acqua, a caffeina hè un diureticu naturale. Una altra fonte diuretica hè a bevanda alcolica, chì ùn hè micca una bona opzione da piglià quandu avete sete, perchè ùn si idrata è pò ancu avè cunsequenze per a salute.

Cosa da fà: Per riduce a frequenza urinaria, una pussibilità hè di praticà attività fisiche, perchè l'esercizii aiutanu à eliminà l'eccessu di fluidi accumulati in u corpu. Inoltre, hè cunsigliatu per riduce u cunsumu di bevande caffeinate è bibite analcoliche, in particulare.


2. Utilizazione di medicinali

L'utilizazione di alcuni medicamenti per trattà i disordini cardiaci cum'è i diuretici Furosemide o Aldactone, per esempiu, pò ancu aumentà a frequenza di urinazione.

Cosa da fà: Hè impurtante chì l'aumentu di a frequenza urinaria per l'usu di medicazione sia cumunicatu à u duttore, perchè hè cusì pussibule valutà a pussibilità di rimpiazzà u medicamentu o di cambià a dosa.

3. Infezzione urinaria

A frequenza aumentata di urinazione pò ancu esse causata da una infezzione di e vie urinarie, soprattuttu quandu altri sintomi sò rimarcati, cume u dolore o brusgiatura quandu urina, in più di diminuisce u volumu di urina rilasciata, ancu se a voglia hè sempre assai forte. Vede cumu si deve fà u trattamentu per l'infezzione di e vie urinarie.

Cosa da fà: Hè cunsigliatu chì a persona cunsulti l'urologu o u duttore generale per chì i testi ponu esse fatti per cunfirmà l'infezzione urinaria è, cusì, u megliu trattamentu, chì generalmente include l'usu di antibiotici, pò esse indicatu.


Vede più cunsiglii per prevene l'apparizione di infezioni di l'urinariu in u video seguente:

4. U zuccherinu in sangue eccessivu

A necessità di urinare tuttu u tempu pò accade ancu per via di un eccessu di zuccheru in u sangue, chì hè u casu di a diabete incontrollata. Cusì, cum'è a presenza di grandi quantità di glucosiu chì circulanu in u sangue hè verificata, u corpu cerca di eliminà questu eccessu in l'urina.

U diagnosticu di u diabete hè fattu micca solu da u test di urina, induve una grande quantità di urina prodotta durante u ghjornu pò esse osservata, in casu di diabete insipidu, o a presenza di glucosiu in l'urina, ma ancu per mezu di u test di sangue , in quale hè verificata a quantità di glucosiu in circulazione.

Cosa da fà: S'ellu hè dimustratu chì l'aumentata voglia di urinare hè dovuta à u diabete, hè impurtante seguità u trattamentu indicatu da u duttore, chì pò indicà l'usu di medicinali chì aiutanu à regulà i livelli di glucosiu in circulazione, iniezioni di insulina o cambiamenti di abitudini alimentari è Stile di vita. Eccu alcune opzioni fatti in casa per cuntrullà u diabete.

5. Incontinenza urinaria

L'incontinenza urinaria accade quandu ùn pudete micca tene l'urina è, dunque, oltre à pisà parechje volte durante u ghjornu, ùn pudete ancu cuntrullà a vostra voglia finu à ghjunghje in bagnu, bagnendu a vostra biancheria intima. Ancu se pò accade ancu in l'omi, l'incontinenza hè più cumuna in e donne, soprattuttu durante a gravidanza o dopu a ménopause.

Cosa da fà: U trattamentu per l'incontinenza urinaria pò esse fattu per mezu di esercizii Kegel, chì anu da scopu di rinfurzà u pavimentu pelvicu, tuttavia in certi casi pò esse necessariu fà una chirurgia. Capite cumu si face u trattamentu per l'incontinenza urinaria.

6. Prostata allargata

A prostata allargata porta ancu à una voglia aumentata di urinare è hè cumuna in l'omi di più di 45 anni. Unu di i segni di suspettu hè di avè à svegliarsi per piscià ogni notte, almenu 2 volte, soprattuttu s'ellu ùn era micca un abitudine prima. Cunnosce altri segni è sintomi di cambiamenti in a prutata.

Cosa da fà: Hè impurtante per l'omu di cunsultà l'urologu per chì l'alterazione pò esse identificata è u trattamentu più adeguatu pò esse iniziatu, è l'usu di droghe chì aiutanu à alleviare i sintomi è à diminuisce a dimensione di a prostata, antibiotici o chirurgia in i più severi i casi ponu esse indicati.

Scuprite più infurmazioni nantu à i cambiamenti di prutata più cumuni in u video seguente:

Populatu Oghje

Anestesia - cosa dumandà à u vostru duttore - zitellu

Anestesia - cosa dumandà à u vostru duttore - zitellu

U vo tru zitellu hè celtu per avè una cirurgia o una procedura. Averete bi ognu di parlà cù u duttore di u vo tru zitellu nantu à u tippu di ane te ia chì erà u megl...
Cancru di gola o di laringe

Cancru di gola o di laringe

U cancheru di a gola hè u cancheru di e corde vocali, di u laringe (ca ella vocale), o di altre zone di a gola.E per one chì fumanu o u anu u tabaccu ò in periculu di viluppà un ca...