A Vitamina E hè Utile o Nociva per Trattà l'Acne?
Cuntenutu
A vitamina E hè solu unu di l'antioxidanti annunziatu cum'è un trattamentu potenziale di l'acne.
Nutrizionalmente parlendu, a vitamina E hè un antiinfiammatorio, chì significa chì pò aiutà à aumentà u vostru sistema immunitariu è aiutà cù a rigenerazione cellulare. Si pensa chì queste pruprietà ponu aiutà specificamente à l'acne infiammatorio, cume:
- noduli
- cisti
- papule
- pustule
- cicatrici (da una di e sopra)
In teoria, a vitamina E puderia aiutà à trattà l'acne, ma ci sò assai più ricerche chì devenu esse fatte per pruvà se stu metudu hè bonu o megliu cà altri trattamenti più standard di l'acne.
Hè ancu impurtante di cunsiderà e differenze trà l'applicazione di vitamina E per via topica versus a presa di supplementi.
Amparate più nantu à ciò chì a ricerca dice quì sottu, poi parlate cun un dermatologu prima di pruvà vitamina E per u vostru acne.
A ricerca
Quandu si tratta di trattà l'acne, a vitamina E pare funzionà megliu per via topica. Duvete sempre assicurassi di ottene abbastanza in a vostra dieta, ma piglià supplementi di vitamina E ùn sembra micca avè i stessi effetti nantu à l'acne.
- hà trovu chì a vitamina E topica era efficace in u trattamentu di l'acne severu in i participanti adulti in un periodu di 3 mesi. In ogni casu, a vitamina E hè stata cumminata ancu cù zincu è lactoferrina in questu casu. Dunque, hè difficiule di cunclude sì hè stata solu a vitamina E chì hà aiutatu à trattà l'acne.
- hà implicatu l'usu di e vitamine A è E. I risultati mostranu chì sta cumbinazione hà aiutatu à trattà l'acne, ma ùn hè chjaru se a vitamina E era u mutivu primariu perchè.
- U zincu è a vitamina E sò stati investigati in un altru studiu, cù a vitamina A. anu guardatu i livelli di sieri currispondenti in adulti cù acne severu, è anu trovu chì alcuni participanti à u studiu avianu carenze nutrizionali. Mentre u sustegnu nutrizionale hà aiutatu in questi casi, ùn hè micca chjaru se formule tematiche di questi stessi ingredienti ponu trattà l'acne.
- E cunsiderazioni dietetiche sò diventate una zona pupulare di ricerca in acne, cum'è u studiu citatu. Mentre hà dimustratu un rolu da lieve à moderatu di certi alimenti in l'aggravamentu di l'acne, cum'è i prudutti lattichi, sò necessarii più studii clinichi per cunfirmà se certi alimenti aiutà à trattà acne.
Formulazioni
A vitamina E tematica vene di solitu in forma d'olii, sieri, o creme. Tali prudutti ponu cuntene altri ingredienti per luttà contr'à l'acne è riduce e macchie scure. Questi includenu vitamine A è C.
Se a vostra preoccupazione principale hè di trattà i punti di acne, pudete cunsiderà aduprà un pruduttu anti-invecchiamento in una di e formule sopra.
E acne attive ponu prufittà di più da un trattamentu spot. Pudete cercà trattamenti spot chì cuntenenu vitamina E (alfa-tocoferolo). Un'altra opzione hè di cumminà oliu di vitamina E pura cun un oliu liggeru purtatore, cum'è a jojoba, è poi applicallu direttamente à i vostri difetti.
Hè impurtante di ottene abbastanza vitamina E in a vostra dieta. Questu pò aiutà a vostra salute generale di a pelle migliorendu a vostra carnagione.
L'alimenti seguenti sò cunsiderati ricchi di vitamina E:
- oliu di carthaliu
- oliu di girasole
- oliu di granu
- oliu di soia
- amanduli
- semi di girasole
- nocciole
- cereali furtificati
U vostru duttore pò cunsiglià supplementi di vitamina E se ùn avete micca abbastanza di questu nutriente solu in a vostra dieta.
Sicondu l'Instituti Naziunali di Salute (NIH), a quantità quotidiana raccomandata di vitamina E per adulti hè di 15 milligrammi (mg). E donne chì allattanu anu bisognu di un pocu di più, o 19 mg per ghjornu.
I sintomi di una carenza di vitamina E ùn sò micca sempre faciuli da identificà. Hè impurtante di evità a supplementazione à menu chì u vostru duttore abbia determinatu chì ne avete bisognu. Puderanu dì vi sè avete bisognu di supplementi di vitamina E basati annantu à un test di sangue.
Inconvenienti
A vitamina E tematica ùn hà da necessariamente dannà a vostra pelle. Tuttavia, ci ponu esse alcuni svantaghji per e versioni basate in oliu è crema, soprattuttu se avete a pelle grassa.
Aduprà formule oleose puderia intuppà i vostri pori. Queste ponu aghjunghje troppu oliu à e ghiandole sebacee digià attive è peghju u vostru acne.
Ci hè ancu qualchì risicu assuciatu cù l'applicazione di l'oliu di vitamina E pura à a vostra pelle senza diluì cù un oliu purtatore prima. Assicuratevi di applicà un coppiu di gocce per cucchiaio di oliu trasportatore prima di aduprà nantu à a vostra pelle. Puderete ancu fà una prova di patch prima.
Ci hè assai alimenti chì sò ricchi di vitamina E, cusì tanta ghjente si ne sà abbastanza di stu nutriente attraversu una dieta sana. Ci pò esse un risicu di overdose di vitamina E se pigliate dinò supplementi di vitamina E.
Troppu vitamina E pò aumentà u risicu di sanguinamentu, soprattuttu se pigliate medicazione anticoagulanti, cum'è a warfarina. Parlate sempre cù u vostru duttore prima di piglià supplementi, soprattuttu se pigliate qualsiasi altra vitamina o medicazione.
Altri trattamenti
Mentre a vitamina E Maghju aiutà e lesioni à l'acne, pò esse più vale a pena fighjà nantu à i trattamenti di l'acne chì sò pruvati à travaglià.
Parlate cù u vostru dermatologu nantu à e seguenti opzioni senza prescrizione:
- acidi alfa-idrossi, chì aumentanu a rotazione di cellule di a pelle, è ponu esse particolarmente benefichi per e cicatrici da l'acne
- perossu di benzoil, chì pò riduce i batteri è l'infiammazione in lesioni acne
- àcitu salicilicu, chì sbarazza di e cellule morte di a pelle chì intuppanu i pori
- sulphur, chì pò diminuisce a inflammazione di a pelle è l'oliu
- oliu d'arburu da tè, chì pò avè effetti antiinflamatori è antimicrobici
In più di alcuni di i trattamenti più pruvati è veri di l'acne elencati sopra, ci sò altri antiossidanti chì ponu travaglià per l'acne oltre a vitamina E. A vitamina, in forma di retinoidi, hè forse l'antioxidante u più studiatu pruvatu à travaglià per l'acne .
A vitamina A funziona aumentendu u prucessu naturale di rigenerazione di a pelle. Questi risultati sò visti solu quandu appiicati topicamente in forma di retinoidi.
Assumisce supplementi di vitamina A - assai cum'è piglià integratori di vitamina E per l'acne - ùn funziona micca di listessa manera. Inoltre, a sobredosazione di i supplementi di vitamina A pò avè cunsequenze gravi, cum'è danni à u fegatu è difetti di nascita.
Quandu per vede un duttore
E macchie di acne occasionale ponu esse inquietanti, ma di solitu ùn sò micca una causa di preoccupazione. Puderete ancu vede più macchie di acne se avete a pelle grassa naturalmente è durante e fluttuazioni ormonali, cume a pubertà è a menstruazione.
L'acne severu pò esse più problematicu, però. Hè soprattuttu u casu se avete cisti profondi è noduli sottu à a pelle in numerose quantità è di modu regulare. Pudete bisognu di vede un duttore per un trattamentu di prescription, cum'è:
- antibiotici
- contraceptivi orali
- retinoli
- cuncentrazioni più forti di perossu di benzoil
Puderete ancu vulete vede un dermatistu se u vostru acne ùn riesce micca à risponde à qualsiasi trattamenti novi dopu parechje settimane. Una bona regula generale hè di dà un trattamentu novu circa 4 settimane per travaglià. Questu permette almenu un ciclu cumpletu di rigenerazione di cellule di a pelle.
Duvete ancu vede u vostru duttore se cuminciate à vede effetti collaterali da u vostru trattamentu di l'acne, cumprendu:
- pelle rossa è sbucciata
- pelle più grassa
- macchie aumentate
- urticaria o eczema
U fondu
A vitamina E hè stata studiata cum'è un trattamentu di l'acne potenziale, ma i risultati restanu inconclusivi.
Pudete vulete cunsiderà pruvà formulazioni topichi, soprattuttu se avete a pelle più secca o più matura. Queste formule ponu esse troppu pesanti se avete a pelle grassa, però. In quessi casi, pudete vulete stà cun altri trattamenti per l'acne.
Vede u vostru dermatistu se i cambiamenti in a vostra rutina ùn facenu micca una differenza in u vostru acne dopu un mese. Duvete ancu mai piglià supplementi - ancu vitamine - senza verificà prima cù u vostru duttore.