U Vinu Infusatu da Erbaccia Just Hit Shelves, ma Ci hè una Grande Cattura
Cuntenutu
U vinu infusu di marijuana hà esistitu dapoi seculi in i lochi di u mondu sanu, ma hè ufficialmente ghjuntu à u mercatu in California per a prima volta. Si chjama Canna Vine, è hè fatta da marijuana biulogica è uva biodinamicamente cultivata. Ùn vi ecciteghjate micca, però: Avè e mani nantu à sta bevanda verde ùn serà nunda, ma faciule.
Prima, avete bisognu di una licenza medica di marijuana. È ancu se ne avete unu, hè legale solu cumprà stu vinu in u statu di California. Ancu stati cum'è Washington, Oregon è Colorado anu legalizatu l'usu recreativu di marijuana, ùn permettenu micca chì l'alcohol sia infusu cù erbaccia.
Dice questu, a Pruposta 64 di California hè in votu questu Novembre. S'ellu passa, legalizerebbe a marijuana per usu ricreativu in u statu di California. Sfortunatamente, l'iniziativa ùn tratta micca infusioni di alcolu è di droga. Dunque, simu turnati à a piazza: Se vulete sorsi di un pocu di Canna Vine, avete bisognu di una licenza di marijuana medica.
Ma ancu se site qualificatu per una licenza di marijuana medica è viaghjà finu à a California, una meza buttiglia vi pudaria ritruvà trà $ 120- $ 400. Iè, avete lettu bè. Allora a quistione diventa, hè chì questu vinu erbaccia ne vale ancu a pena?
A cantante è sopravviventi à u cancer Melissa Etheridge diceria di sicuru di sì. "Ci hè un pocu flush dopu u primu sip, ma poi l'effettu hè veramente alegru, è à a fine di a notte dorme veramente bè", hà dettu à u Los Angeles Times. "Quale hà da dì chì un vinu infusu d'erbe ùn hè micca solu a medicina chì una persona cerca à a fine di u ghjornu?"