Eranu annunci Thinx Underwear Nixed Perchè Usavanu a Parolla 'Periodu'?
Cuntenutu
Pudete catturà annunzii per l'aumentu di u pettu o cumu puntuà un corpu di spiaggia in u vostru viaghju di a matina, ma i New Yorkers ùn ne vederanu micca per i mutandine di u periodu. Thinx, una sucietà chì vende biancheria intima mestruazione assorbente è s'impegna à rompe u tabù intornu à a menstruazione, hà lanciatu di recente una pruvucatoria campagna di marketing per sensibilizà sia u so pruduttu sia a so causa: finisce u stigma di u periodu. L'annunzii pruposti prisentanu e donne à fiancu à e fotò di a metà di un pompelmo sbuchjatu (chì s'assumiglia à una vagina) o un ovu crepatu (in riferimentu à l'ova micca fecundate liberazione di a menstruazione) è leghje: "Biancheria intima per e donne cù periodi". Includenu ancu una breve spiegazione di ciò chì hè esattamente un periodu (a sapete, in casu d'esse scurdatu). (Per più infurmazione nantu à ciò chì succede veramente, fighjate u vostru Cervellu: u vostru Ciclo Menstruale.)
Sembra abbastanza innocente, nò? Dopu tuttu, à un puntu datu, una donna intornu à voi hè prubabile in u so periodu - è pochissime persone parlanu di menstruazione apertamente. Invece, bisbigliemu in secretu in i bagni di l'uffiziu o relegemu cunversazioni nantu à u tema à u nostru appuntamentu annuale di ginecologu.
Ebbè, Outfront Media - a cumpagnia incaricata di gran parte di a publicità di l'Agenzia di Trasportu Metropolitanu (MTA) di a cità di New York - hà rifiutatu recentemente l'applicazione di Thinx per accoglie annunzii in metro. U ragiunamentu, secondu una intervista di Outfront Media da Mic: l'imaghjini suggestivi è a quantità eccessiva di pelle chì l'annunzii mostranu. Secondu e linee guida di l'MTA, l'annunzii chì mostranu "attività sessuale o excretorii" o sustenenu ogni tipu di "attività orientata sessualmente" sò pruibiti.
D'accordu, avemu a cosa excretoria (tipu di?), Ma circemu sempre di capisce cumu esattamente Thinx, una sucietà chì spera di cambià l'assistenza menstruale, rientra in sta categuria. Queste sò azzioni corporee, ghjente! È l'imaghjini assai più razziali - cum'è, ehm, quelli per l'esibizioni à u Museu di u Sexu di New York - ingessanu i muri di ciò chì si sente cum'è ogni trenu.
U nostru prublema più grande: Una parte di l'offesa pò esse in realtà chì queste publicità mettenu in evidenza a parola "periodu". E sicondu u direttore di marketing di Thinx, certi rapprisentanti di Outfront Media eranu preoccupati chì i zitelli videssinu a parolla è dumandessinu à i so parenti ciò chì significava (paradisu ne và!).
Outfront Media hà enfatizatu chì ùn hà micca rifiutatu l'annunzii direttamente, ma piuttostu ùn li mostrerà micca in u so statu attuale. Dice questu, sti mutandine di u periodu ùn anu mancu bisognu di publicità aghjunta - anu digià vendutu per mezu di ciò chì pensavanu durà un annu è mezu.